Jelenleg

13
látogatónk van

2018. január 12. 14:34

Felkészülés a raidre - Hétvégi ajánlat (01.13-01.16)

(71 szavazat)
91 hozzászólás

Így az ünnepek után tele vagyunk új tankokkal és így új legénységi tagokkal is, ezért ezen a hétvégén az ő kiképzésük felpörgetésére nyílik lehetőségünk:

Ajánlat időtartama: január 13. (szombat) reggel 6 órától január 16. (kedd) 6 óráig

Kedvezmények


3x-os legénységi XP minden csatában
Utoljára frissítve: 2018. január 16. 08:11

NE KONTEÓZZ, NE SÍRJ! Mielőtt kommentelsz, ezt feltétlen olvasd el!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
karakter van hátra.
Hozzászólások betöltése... A hozzászólás frissítve lett 00:00.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Buzz Lightyear
    • Tankos
    · 6 éve
    [quote name="joker24"]Elkövettem azt a súlyos hibát, hogy bementem pár csatára a TOG-al, mert szerettem volna legénységet fejleszteni a nemrég megvett S Conquerorra. Szerintem van most már 1 éve biztosan, amikor mentem vele utoljára. Egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire használhatatlanná tették ezt a tankot a körülmények átalakításával. Minden csata 2-3 tüzér mellett, de ez nem a TOG-nak szólt, hanem a tier6 környékén sok a tüzér. Ilyen, a fizikai és lelki fájdalom határát súroló csatáim se mostanában voltak, mint a TOG-al most. Gyorsan abba is hagytam vele a kísérletezést :-) Pedig erre a tankra én még úgy emlékeztem, mint a közepesen használható fajta, de felül kell ezt bírálnom és a borzalmas, senkinek nem ajánlott kategóriába került.[/quote]

    Az artik úgynevezett "nerfje" miatt, ami a szerintem csalás kategóriába sorolható röppálya nézetből, a modulsebzések drasztikus emeléséből valamint a térképen szinte mindenhová hatni tudó splash damage-ből áll, most a TOG féle cammogós, nagy méretű heavy-k szinte halálra vannak ítélve. Alig van értelmes fedezék ahol védve vagy, főleg nyílt pályákon lett kínkeserves a hevizés, de városi pályán is képesek szinte minden épület mögé belőni.
    Elnézve az átlagos random csaták összetételét (vörös tenger, sárga habokkal amiben itt-ott úszik egy kis zöld, kék uszadék) ha egy szobanövénynél jobban játszol és heavy-vel vagy akkor a sok XVM fétises artistáktól biztos hogy te fogod kapni az áldást. Szerintem alsóbb tierekben is egyre nagyobb mostmár a repeszpáncél létjogosultsága a heavy-ken a splash damage (és a rengeteg modulsebzés) miatt, kár hogy oda egy felszerelés hely amit másra is lehetne használni.
    Az XVM messze legtöbb használója az artisták közül való, szoktam magamban röhögni mikor haverral szakaszozunk és meccs elején szól hogy vigyázzak mert a csapatban én vagyok csak zöld. Aztán tényleg egész meccs alatt engem kajtatnak az artik hiába light-al játszok, letojják hogy van a csapatban 5 heavy is.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
    • Tankos
    · 6 éve
    [quote name="joker24"]Elkövettem azt a súlyos hibát, hogy bementem pár csatára a TOG-al, mert szerettem volna legénységet fejleszteni a nemrég megvett S Conquerorra. Szerintem van most már 1 éve biztosan, amikor mentem vele utoljára. Egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire használhatatlanná tették ezt a tankot a körülmények átalakításával. Minden csata 2-3 tüzér mellett, de ez nem a TOG-nak szólt, hanem a tier6 környékén sok a tüzér. Ilyen, a fizikai és lelki fájdalom határát súroló csatáim se mostanában voltak, mint a TOG-al most. Gyorsan abba is hagytam vele a kísérletezést :-) Pedig erre a tankra én még úgy emlékeztem, mint a közepesen használható fajta, de felül kell ezt bírálnom és a borzalmas, senkinek nem ajánlott kategóriába került.[/quote]

    Bár nekem sosem volt meg de szerintem a TOG-al való játék kifinomult módja az önkínzásnak.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    joker24
    • Tankos
    · 6 éve
    Elkövettem azt a súlyos hibát, hogy bementem pár csatára a TOG-al, mert szerettem volna legénységet fejleszteni a nemrég megvett S Conquerorra. Szerintem van most már 1 éve biztosan, amikor mentem vele utoljára. Egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire használhatatlanná tették ezt a tankot a körülmények átalakításával. Minden csata 2-3 tüzér mellett, de ez nem a TOG-nak szólt, hanem a tier6 környékén sok a tüzér. Ilyen, a fizikai és lelki fájdalom határát súroló csatáim se mostanában voltak, mint a TOG-al most. Gyorsan abba is hagytam vele a kísérletezést :-) Pedig erre a tankra én még úgy emlékeztem, mint a közepesen használható fajta, de felül kell ezt bírálnom és a borzalmas, senkinek nem ajánlott kategóriába került.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
    • Tankos
    · 6 éve
    [quote name="Bhalangir"][quote name="Full_Adj_Meg"].....Dühítő. Na és? A camper kifejezést pedig jellemzően tényleg csak a legalja ostobák használják, akik CS-n és Quake-en nevelkedtek, és ettől azóta sem tudtak elszakadni. Az ilyeneknek már az is taktika ha két lépéssel előre tudnak gondolkodni sakkban. Szánalmas. Előnyben mindig és mindenkor a védekező csapat lesz, ez mióta bunkóval csépelik egymást az emberek, így van. minden pályának van támadó és védekező része, ezeket fel kell ismerni mert nem mindenhol egyértelmű, és ki kell használni. Agyatlan barátainknak ez nyilván nem megy. Igaz, sokaknak már az meghaladja a felfogóképességét, hogy tanktípustól függ a játékstílus is. Mivel minden ember más habitusú, így nyilván mások lesznek a kedvenc tankok és kedvenc játékstílusok is. De attól, hogy más máshogy játszik ugyanazzal a tankkal mint én, nem lejenti azt, hogy én beleugathatok az ő játékába. Ha nem tetszik, ez akkor is így van. Azt hozzátenném, hogy mindaz amit leírtam, csak és kizárólag a random csaták normál csatamódjára érvényes. Jó játékot mindenkinek.[/quote]

    A camper az nem használja ki a pályának semmilyen részét, fogalmi zavaraid vannak.

    A campernek minden pályán van oldalanként 1-2 fix helye, odamegy és aki belesétál a célkeresztjébe arra rálő. nincs mögötte semmi stratégia vagy megfontolás. Vagy marad "stratégiailag" bázist védeni minden esetben és mindenáron. Akkor is, ha azzal vesztenek, mert segíteni kellene a többieknek és nyerhetnének.

    A stratégiai védekezés lényege, hogy csapatban összedolgozva az erősebb ellenfelet meg tudjátok fogni vele. De ehhez pozíciós játékot kell játszani.

    A védekező csapat akkor van előnyben, ha szervezett. Ha szervezetlen, akkor a támadók szétzilálják és megeszik őket.

    Szervezetlenül védekezni campeléssel nem lehet, mert ott statikusan állsz és várod, hogy jöjjön az ellen. lásd pl ez a videó ( https://www.youtube.com/watch?v=0IWg-uLmp-0). Campeltek, csak semmit nem értek vele, mert aktív játék ellen spot nélkül végük volt.

    A jó játékosokat meg azért zavarja, mert végig küzdik a pályát, leamortizálódnak, aztán szembe kerülnek egy ellenféllel aki 8 perce ott ül a bokorban és lelövi őket, ami aztán vereséghez vezet, mert a csapat többi tagja nem tudja lehozni a kört. Azt ne magyarázd már meg, hogy saját hp 2-3xosát lesebezni, 2x-ét spotolni az agyatlan játék, de a bokorban ülni 8 percig és lelőni aki 1 lövésnyi hpval eléd ér az hatalmas előrelátó stratégiai húzás volt, mert ő már tudta, hogy úgyis elé fog kerülni.....ne már. A camperek általában csatánként 1-2 találattal rendelkeznek. Ebbe semmi stratégia nincs, ahogy tudás se. Beállnak egy bokorba és tőlük függetlenül alakuló csata menete függvényében lesz valami. Ez a campelés.[/quote]

    Ment a plussz. Annyit hozzátennék, hogy [u]Full Adj meg[/u], szerinted a Redshire mapon az A1-ben ücsörgő Strv 103B szerinted mit tesz hozzá a csatához? Hogy azért kell nekem megdögölni, mert nem bírok a túlerővel? Hogy VIII-as tier tankom ellenére próbálom leszedni az ellenséget, és azért nem tudom, mert a IX.-es szaktárs nem jó helyen van? Mert ha elenged akár 1 lövést (jó helyről) akkor túlélném, és nyernénk? Hogy aztán 5-6an ráesnek és megeszik ugyanúgy csak 2 percel később?????

    Szerk:
    Az nagyon szomorú, hogy erre minuszt adtál. Mert az azt jelenti, hogy nem érted miről beszélek.
    Vagy te voltál az az strv103B
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    PeT_1982
    • Tankos
    · 6 éve
    [quote name="Robb_HUN"][quote name="PeT_1982"][quote name="Robb_HUN"]Volt egy Skorpion. Én voltam Obj 263-al. Beálltam a pozicióba, beállt elém. Ráírtam, semmi.
    Meglöktem, gondoltam észreveszi magát. Na erre fel volt háborodva, és kétszer lelőtte a láncomat. Belelőttem, otthagytam. Utánam jött, , megpróbált lökdösni, a hátamba küldött egy aranylőszert, és elhúzott.
    Rátöltöttem a HE-t,, utolértem, belevertem 600-at. Otthagytam, visszajött és nekiállt lökdösni. Bekékült, és kilőttem a picsába.

    Vannak ilyen emberek. Tudom én sem reagáltam kellő türelemmel, de tovább kell rajta lépni.[/quote]

    És addig a másik 13 játékos meg lehozta 15-3ra a meccset...? [/quote]

    Ebben igazad van, de azért a bunkóságnak is van határa. Többször előfordul, hogy valaki beáll elém, lehetőleg úgy, hogy kitakarja a célkeresztet teljesen.
    Általában elég ha ráírok, de sokan nem zavartatják magukat. Akkor keresek más pozíciót, de a csapat is veszt azzal, ha nem tudok hatékonyan támogatni. Szóval szo-szo.[/quote]

    Ja, én letiltottam a chatet, igy a ráirás nem opció. És még nem sajátitottam el a rámegyek célkereszttel és adok neki valamilyen utasitást sem. Amikor látom, hogy sárga-zöld, akkor esze ágában sincs feladni a poziciót (sőt, nem hülye, tudja, hogy ott vagyok), ha akarok valamit, akkor alkalmazkodjak.
    Nem tudom, az ilyet hogy lehet jól kezelni, keresek valami másik helyet, vagy mozgó fedezéknek használom (akkor meg az a baj, hogy ő nem tud szabadon táncolni előttem). Nyilván TD boroknál ilyen opció sincs.

    Nemrég a side scrapeben álló T-10em elé sikerült egy zöld mednek bejönnie, és úgy ugrált, hogy semmit ne tudjak csinálni, csak ha megnyújtom a side scrapet (én nem tudtam úgy táncolni, ahogy ő). Ez nem igazán tetszett, de mit csinálhatnék, nem fogom kilökni a fedezékből, próbáltam eltalálni a ritmusát, csak hát nyilván amikor ő kint volt akkor jó volt, amikor visszament, akkor rommá lőttek (volna).
    Biztosan le lehet ezt is profin reagálni.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Bhalangir
    • Moderátor
    · 6 éve
    [quote name="Full_Adj_Meg"]Érdekesek az ilyen nyomorultak, akik azt hiszik, csak úgy lehet játszani ahogy ők azt elképzelik. Játtszon mindenki a saját tankjával, és ne ugasson bele, hogy én hogy játszom. Sehol nem láttam leírva a szabályzatban, hogy nem lehet light tankkal mesterlövészkedni, vagy heavyvel a bázison maradni. Más kérdés, hogy mennyi értelme van, de ehhez már rohadtul senkinek semmi köze nincs! Ha valaki azt élvezi, hogy körbeforog és lövi a földet, ahhoz is ugyanannyi joga van, mint forma szerint játszani. Ez nyilván szélsőség, de ezer és egy oka lehet, hogy valaki a nyájtól eltérően használja a tankját. Lehet, hogy nem a legeredményesebb, de majd rájön. Ha nem, ahhoz sincs senkinek semmi köze. Dühítő. Na és? A camper kifejezést pedig jellemzően tényleg csak a legalja ostobák használják, akik CS-n és Quake-en nevelkedtek, és ettől azóta sem tudtak elszakadni. Az ilyeneknek már az is taktika ha két lépéssel előre tudnak gondolkodni sakkban. Szánalmas. Előnyben mindig és mindenkor a védekező csapat lesz, ez mióta bunkóval csépelik egymást az emberek, így van. minden pályának van támadó és védekező része, ezeket fel kell ismerni mert nem mindenhol egyértelmű, és ki kell használni. Agyatlan barátainknak ez nyilván nem megy. Igaz, sokaknak már az meghaladja a felfogóképességét, hogy tanktípustól függ a játékstílus is. Mivel minden ember más habitusú, így nyilván mások lesznek a kedvenc tankok és kedvenc játékstílusok is. De attól, hogy más máshogy játszik ugyanazzal a tankkal mint én, nem lejenti azt, hogy én beleugathatok az ő játékába. Ha nem tetszik, ez akkor is így van. Azt hozzátenném, hogy mindaz amit leírtam, csak és kizárólag a random csaták normál csatamódjára érvényes. Jó játékot mindenkinek.[/quote]

    A camper az nem használja ki a pályának semmilyen részét, fogalmi zavaraid vannak.

    A campernek minden pályán van oldalanként 1-2 fix helye, odamegy és aki belesétál a célkeresztjébe arra rálő. nincs mögötte semmi stratégia vagy megfontolás. Vagy marad "stratégiailag" bázist védeni minden esetben és mindenáron. Akkor is, ha azzal vesztenek, mert segíteni kellene a többieknek és nyerhetnének.

    A stratégiai védekezés lényege, hogy csapatban összedolgozva az erősebb ellenfelet meg tudjátok fogni vele. De ehhez pozíciós játékot kell játszani.

    A védekező csapat akkor van előnyben, ha szervezett. Ha szervezetlen, akkor a támadók szétzilálják és megeszik őket.

    Szervezetlenül védekezni campeléssel nem lehet, mert ott statikusan állsz és várod, hogy jöjjön az ellen. lásd pl ez a videó ( https://www.youtube.com/watch?v=0IWg-uLmp-0). Campeltek, csak semmit nem értek vele, mert aktív játék ellen spot nélkül végük volt.

    A jó játékosokat meg azért zavarja, mert végig küzdik a pályát, leamortizálódnak, aztán szembe kerülnek egy ellenféllel aki 8 perce ott ül a bokorban és lelövi őket, ami aztán vereséghez vezet, mert a csapat többi tagja nem tudja lehozni a kört. Azt ne magyarázd már meg, hogy saját hp 2-3xosát lesebezni, 2x-ét spotolni az agyatlan játék, de a bokorban ülni 8 percig és lelőni aki 1 lövésnyi hpval eléd ér az hatalmas előrelátó stratégiai húzás volt, mert ő már tudta, hogy úgyis elé fog kerülni.....ne már. A camperek általában csatánként 1-2 találattal rendelkeznek. Ebbe semmi stratégia nincs, ahogy tudás se. Beállnak egy bokorba és tőlük függetlenül alakuló csata menete függvényében lesz valami. Ez a campelés.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
    • Tankos
    · 6 éve
    [quote name="PeT_1982"][quote name="Robb_HUN"]Volt egy Skorpion. Én voltam Obj 263-al. Beálltam a pozicióba, beállt elém. Ráírtam, semmi.
    Meglöktem, gondoltam észreveszi magát. Na erre fel volt háborodva, és kétszer lelőtte a láncomat. Belelőttem, otthagytam. Utánam jött, , megpróbált lökdösni, a hátamba küldött egy aranylőszert, és elhúzott.
    Rátöltöttem a HE-t,, utolértem, belevertem 600-at. Otthagytam, visszajött és nekiállt lökdösni. Bekékült, és kilőttem a picsába.

    Vannak ilyen emberek. Tudom én sem reagáltam kellő türelemmel, de tovább kell rajta lépni.[/quote]

    És addig a másik 13 játékos meg lehozta 15-3ra a meccset...? [/quote]

    Ebben igazad van, de azért a bunkóságnak is van határa. Többször előfordul, hogy valaki beáll elém, lehetőleg úgy, hogy kitakarja a célkeresztet teljesen.
    Általában elég ha ráírok, de sokan nem zavartatják magukat. Akkor keresek más pozíciót, de a csapat is veszt azzal, ha nem tudok hatékonyan támogatni. Szóval szo-szo.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    PeT_1982
    • Tankos
    · 6 éve
    [quote name="Robb_HUN"]Volt egy Skorpion. Én voltam Obj 263-al. Beálltam a pozicióba, beállt elém. Ráírtam, semmi.
    Meglöktem, gondoltam észreveszi magát. Na erre fel volt háborodva, és kétszer lelőtte a láncomat. Belelőttem, otthagytam. Utánam jött, , megpróbált lökdösni, a hátamba küldött egy aranylőszert, és elhúzott.
    Rátöltöttem a HE-t,, utolértem, belevertem 600-at. Otthagytam, visszajött és nekiállt lökdösni. Bekékült, és kilőttem a picsába.

    Vannak ilyen emberek. Tudom én sem reagáltam kellő türelemmel, de tovább kell rajta lépni.[/quote]

    És addig a másik 13 játékos meg lehozta 15-3ra a meccset...?
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Wixxew1
    • Tankos
    · 6 éve
    Valahogy megszaporodtak ezek az idióták. Én már nem is bántom őket, plusz pénz, amit a lövéssel adnak
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
    • Tankos
    · 6 éve
    Volt egy Skorpion. Én voltam Obj 263-al. Beálltam a pozicióba, beállt elém. Ráírtam, semmi.
    Meglöktem, gondoltam észreveszi magát. Na erre fel volt háborodva, és kétszer lelőtte a láncomat. Belelőttem, otthagytam. Utánam jött, , megpróbált lökdösni, a hátamba küldött egy aranylőszert, és elhúzott.
    Rátöltöttem a HE-t,, utolértem, belevertem 600-at. Otthagytam, visszajött és nekiállt lökdösni. Bekékült, és kilőttem a picsába.

    Vannak ilyen emberek. Tudom én sem reagáltam kellő türelemmel, de tovább kell rajta lépni.
© 2024 WOTINFO. Minden jog fenntartva.