- Hozzászólások: 72
- Köszönetek: 50
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Szerintem:Kíváncsi lennék, hogy a V-3 belső részeiben ezek henger testek e. Csak megerősítésképp
Kiterített papírmakettes füzet szerkesztésénél kicsit ezen a részen elakadtam.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Azt tippeltem, hogy a részletgazdagabb baloldali rész a motor.
Szerintem:Kíváncsi lennék, hogy a V-3 belső részeiben ezek henger testek e. Csak megerősítésképp
Kiterített papírmakettes füzet szerkesztésénél kicsit ezen a részen elakadtam.
A jobb oldalt elvileg a motor van a kuplungal (furcsálnám ha hengertestek lennének, bár a gyártástechnológia miatt akár. keresztmetszet inkább ovális lehet), aztán kardántengely megy a váltóba/differenciálműbe. Onnan jobb-bal hajtás ,ismét kardánnal, jobb-bal hajtókerékhez szöghajtással.
Az íves karok szerintem a fékmechanizmus, gömbcsuklókkal. (Megállás/fordulás)
Vagy esetleg torziós rugó/lengéscsillapítás.
Oldalnézet nincs?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Azt tippeltem, hogy a részletgazdagabb baloldali rész a motor.
Szerintem:Kíváncsi lennék, hogy a V-3 belső részeiben ezek henger testek e. Csak megerősítésképp
Kiterített papírmakettes füzet szerkesztésénél kicsit ezen a részen elakadtam.
A jobb oldalt elvileg a motor van a kuplungal (furcsálnám ha hengertestek lennének, bár a gyártástechnológia miatt akár. keresztmetszet inkább ovális lehet), aztán kardántengely megy a váltóba/differenciálműbe. Onnan jobb-bal hajtás ,ismét kardánnal, jobb-bal hajtókerékhez szöghajtással.
Az íves karok szerintem a fékmechanizmus, gömbcsuklókkal. (Megállás/fordulás)
Vagy esetleg torziós rugó/lengéscsillapítás.
Oldalnézet nincs?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Azt tippeltem, hogy a részletgazdagabb baloldali rész a motor.
Szerintem:Kíváncsi lennék, hogy a V-3 belső részeiben ezek henger testek e. Csak megerősítésképp
Kiterített papírmakettes füzet szerkesztésénél kicsit ezen a részen elakadtam.
A jobb oldalt elvileg a motor van a kuplungal (furcsálnám ha hengertestek lennének, bár a gyártástechnológia miatt akár. keresztmetszet inkább ovális lehet), aztán kardántengely megy a váltóba/differenciálműbe. Onnan jobb-bal hajtás ,ismét kardánnal, jobb-bal hajtókerékhez szöghajtással.
Az íves karok szerintem a fékmechanizmus, gömbcsuklókkal. (Megállás/fordulás)
Vagy esetleg torziós rugó/lengéscsillapítás.
Oldalnézet nincs?
Furcsálnám, mert akkor nem értelmes a jobb oldali egység.
A hajtás viszont annyiban kérdéses, hogy a két nagykerék közül melyik hajt(sic)...
A sarló alakú holmi meg lehet irányítókar (kormányzás) is. Mivel elvileg tud menni lánc nélkül is, valamint kormányozható.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Figyelem: Spoiler!
Azt tippeltem, hogy a részletgazdagabb baloldali rész a motor.
Szerintem:Kíváncsi lennék, hogy a V-3 belső részeiben ezek henger testek e. Csak megerősítésképp
Kiterített papírmakettes füzet szerkesztésénél kicsit ezen a részen elakadtam.
A jobb oldalt elvileg a motor van a kuplungal (furcsálnám ha hengertestek lennének, bár a gyártástechnológia miatt akár. keresztmetszet inkább ovális lehet), aztán kardántengely megy a váltóba/differenciálműbe. Onnan jobb-bal hajtás ,ismét kardánnal, jobb-bal hajtókerékhez szöghajtással.
Az íves karok szerintem a fékmechanizmus, gömbcsuklókkal. (Megállás/fordulás)
Vagy esetleg torziós rugó/lengéscsillapítás.
Oldalnézet nincs?
Furcsálnám, mert akkor nem értelmes a jobb oldali egység.
A hajtás viszont annyiban kérdéses, hogy a két nagykerék közül melyik hajt(sic)...
A sarló alakú holmi meg lehet irányítókar (kormányzás) is. Mivel elvileg tud menni lánc nélkül is, valamint kormányozható.
Mind a négy nagykerék hajtva, alul baloldalt van csak megrajzolva. A motor-váltó inkább egy tengely szerintem, mint egy váltó-diffi kimenet. Eszméletlen bonyolult....
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Azt hittem a rendelet előtt volt egy "alkalmazkodós" időszak a 30-as években és aközben már áttértek a bal oldali vezetőüléses járművek gyártására.1941. július 6-án új közlekedési rend lépett életbe Magyarországon: bevezették a jobboldali közlekedést.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Figyelem: Spoiler!
Azt tippeltem, hogy a részletgazdagabb baloldali rész a motor.
Szerintem:Kíváncsi lennék, hogy a V-3 belső részeiben ezek henger testek e. Csak megerősítésképp
Kiterített papírmakettes füzet szerkesztésénél kicsit ezen a részen elakadtam.
A jobb oldalt elvileg a motor van a kuplungal (furcsálnám ha hengertestek lennének, bár a gyártástechnológia miatt akár. keresztmetszet inkább ovális lehet), aztán kardántengely megy a váltóba/differenciálműbe. Onnan jobb-bal hajtás ,ismét kardánnal, jobb-bal hajtókerékhez szöghajtással.
Az íves karok szerintem a fékmechanizmus, gömbcsuklókkal. (Megállás/fordulás)
Vagy esetleg torziós rugó/lengéscsillapítás.
Oldalnézet nincs?
Furcsálnám, mert akkor nem értelmes a jobb oldali egység.
A hajtás viszont annyiban kérdéses, hogy a két nagykerék közül melyik hajt(sic)...
A sarló alakú holmi meg lehet irányítókar (kormányzás) is. Mivel elvileg tud menni lánc nélkül is, valamint kormányozható.
Mind a négy nagykerék hajtva, alul baloldalt van csak megrajzolva. A motor-váltó inkább egy tengely szerintem, mint egy váltó-diffi kimenet. Eszméletlen bonyolult....
De a baloldali egységből jön ki két kardán.
És, ha itt a hajtást hivatottak demonstrálni ,akkor a motor csak skicc lesz.
Valamint, ha abból indulunk ki,hogy motor hátul , váltó elöl, akkor megint csak....
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Figyelem: Spoiler!
Azt tippeltem, hogy a részletgazdagabb baloldali rész a motor.
Szerintem:Kíváncsi lennék, hogy a V-3 belső részeiben ezek henger testek e. Csak megerősítésképp
Kiterített papírmakettes füzet szerkesztésénél kicsit ezen a részen elakadtam.
A jobb oldalt elvileg a motor van a kuplungal (furcsálnám ha hengertestek lennének, bár a gyártástechnológia miatt akár. keresztmetszet inkább ovális lehet), aztán kardántengely megy a váltóba/differenciálműbe. Onnan jobb-bal hajtás ,ismét kardánnal, jobb-bal hajtókerékhez szöghajtással.
Az íves karok szerintem a fékmechanizmus, gömbcsuklókkal. (Megállás/fordulás)
Vagy esetleg torziós rugó/lengéscsillapítás.
Oldalnézet nincs?
Furcsálnám, mert akkor nem értelmes a jobb oldali egység.
A hajtás viszont annyiban kérdéses, hogy a két nagykerék közül melyik hajt(sic)...
A sarló alakú holmi meg lehet irányítókar (kormányzás) is. Mivel elvileg tud menni lánc nélkül is, valamint kormányozható.
Mind a négy nagykerék hajtva, alul baloldalt van csak megrajzolva. A motor-váltó inkább egy tengely szerintem, mint egy váltó-diffi kimenet. Eszméletlen bonyolult....
De a baloldali egységből jön ki két kardán.
És, ha itt a hajtást hivatottak demonstrálni ,akkor a motor csak skicc lesz.
Valamint, ha abból indulunk ki,hogy motor hátul , váltó elöl, akkor megint csak....
Érted jöttünk elvtárs, nem ellened.
A motor szokott egy tengelyes kimenettel rendelkezni. ( mást még nem láttam)
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Igen, ez a rajz az első V-3 változatot reprezentálja, ami végül a Szovjetunióban kötött ki. De amúgy a vezetőülést kis átszerkesztéssel át lehetett rakni a másik oldalra, és át is rakták eszerint a kép alapján.Viszont egy másik orosz forrásos posztolt képnél meg jobb oldalt van az ülés, a fék, és a váltó stb.
Ez a változat az Angliába szállítandó V-3 változat rajza lenne? Ahol meg bal oldali közlekedés van?
Forrás:
www.wotinfo.hu/...241584
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!