Nekem is tetszenek a felsorolt ötletek, de amit én még hozzátennék, hogy ne a jelenlegi győztes 15 / vesztes 15 arányban legyen az XP és a kredit elosztva (jutalmazva/büntetve) a randomban, hanem legjobban teljesítő 15 játékos / többi 15 játékos függetlenül attól, hogy a győztes vagy a vesztes csapatban volt.
Ezzel talán rá lehetne szorítani az embereket arra, hogy tanuljanak meg játszani, és próbáljanak a top 15-ben lenni, ezzel győzelemhez segítve a csapatot, és ne csak azért kapjanak több xp-t és kreditet, mert pont az ő csapatuk győzött, de közben semmit sem tettek a győzelemért.
A másik dolog, persze ehhez már a pályák átalakítása is szükséges lenne, hogy a jutalmazási rendszer vegye figyelembe azt is, hogy a játékos mennyire játszott az adott tankosztály szerepkörének megfelelően. Pl.: egy light büntetve legyen, ha nincs assziszt sebzése vagy egy heavy, ha a sebzés nagy részét nem 100-200 méteren belülről gyűjtötte be.
(A pályák átalakítása ehhez szerintem azért lenne fontos, mert pl. Empire's border-en egy light elég sz.r helyzetben van -mondjuk ezt a pályát én inkább kivenném örökre a játékból-.)
Hozzáteszem, hogy a kettő együtt működne csak igazán, mert ha csak az első dolgot vezetnék be, az meg vezethetne ahhoz is, hogy mindenki csak a sebzésbevitelre várna valami jó kemp helyen.
Ehhez kapcsolódóan viszont, amit a Holiday ops küldetésekben is kifogásoltam, egy olyan küldetés sem volt amin az asszisztot is jutalmazta volna. Pl.: olyan küldiknél, ahol a sebzés alapján jutalmazott (legyél benne a top 10 sebzőben) legalább a light tankoknál én a spot sebzést is figyelembe vettem volna.
Összegzésül, próbálni kellene rászorítani a játékosokat arra, hogy tanulják a játékot, és hogy a tanktípusok ellássák a nekik szánt feladatkörüket.
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...