Jelenleg 133 vendég és egy Tag online

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
previous arrow
next arrow

Legfrissebb cikk hozzászólások

[2.0] Jacktor modpack
Szia,már jó ideje nem játszom. Az utóbbi 1 évben ...
Kesumisu 9 órával ezelőtt
Fair Play-frissítés a modok terén
Nevetséges, hogy még mindig itt tartanak.Az pedig méginkább, hogy ...
_Aerol_ 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Professor!
"You've been thunderstruck."
Sixtyfeetofbridge 1 napja
[2.0] Jacktor modpack
Köszi,működik!
az.ellenséged.mert 1 napja
2.0.1 és 2.1 újévi frissítés
Ahogy látom, megvannak a 2.0 legfőbb nyertesei:
TierX szinten ...
RockyRuciano 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Szóval napi 2-3 órát pörgessem ezt a mod-ot 2000 ...
BaliSan 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
azon kívül hogy begyűjtöd a (meglepően sok) kötvényt meg ...
bobitusz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Ne csodálkozz. Ha megvan a napi küldi, akkor már ...
Shunz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Játszhatatlan, agyhalottak....
BaliSan 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Least obvious WG employee
ianselot12 2 napja
[2.0] Jacktor modpack
A játék főkönyvtárában lévő mods és res_mods mappájában lévő ...
varsa 3 napja
[2.0] Aslain's ModPack Installer
Üdv mikor lesz használható mód meg magyar szinkron????????
turbi72 4 napja
A T803 lenne az ÚJ legerősebb 11-es tank? (by Tankelit)
természetes!De hogy mnden tankomat egyből 3x ammo rackezik, ez ...
okecsapogi 4 napja
Fair Play-frissítés a modok terén
"Továbbá tájékoztatunk, hogy bővítettük a tiltott modok listáját, és ...
Sammie 4 napja

9.7 átütés nerf

10 éve 6 hónapja #106817 Írta: Martaloc
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Main Features
New lineup of French light and medium tanks
New "Overlord" map, inspired by the 1944 Allied landings in Normandy
Implemented separation of new and experienced players in battles (for tier I-III vehicles) (LoL for everyone that always said this will never happen - OMG big drawback for seal clubbers!!!)
New HD vehicles

Vehicles
Added the following French vehicles:
FCM 36: tier II light tank
Renault R35: tier II light tank
Somua S35: tier III medium tank
SARL 42: tier IV medium tank
Renault G1: tier V medium tank
AMX 30 1er prototype: tier IX medium tank
AMX 30 B: tier X medium tank
Reworked the following vehicles in HD quality: IS-4, E 100, JagdPz E 100, Pz.Kpfw. IV Ausf. H, ELC AMX, T26E4 SuperPershing
Fixed issues with damage model of the Stuart I
Reduced the view range of artillery
Reduced penetration of standard shells for some high-tier guns
Rebalanced some vehicles
Maps
Added new map: Overlord
Improved the gameplay features of Live Oaks
Improved the effects on Karelia, Westfield, El Halluf, and Airfield
Fixed issues with the visual and damage models of some environmental objects
Changes to Vehicle Characteristics
China
121:
Reload time of the 122mm 60-122TG gun for the 121 turret reduced from 9,6 s to 9,4 s
Dispersion on turret traverse of the 122mm 60-122TG gun reduced by 14%
Penetration of the Chuan bei-472 shell for the 122mm 60-122TG gun reduced from 258mm to 249mm
France
AMX 105 AM mle. 47: View range reduced from 340 m to 290 m
Bat.-Chatillon 155 55: View range reduced from 370 m to 330 m
AMX 50 Foch (155):
Aiming time of the 155mm AC SA58 gun for the AMX 50 Foch (155) turret reduced from 3 s to 2,8 s
Penetration of the AP-T T368 shell for the 155mm AC SA58 gun reduced from 293mm to 272mm
Bat.-Chatillon 155 58: View range reduced from 380 m to 340 m
Lorraine 155 mle. 51: View range reduced from 360 m to 330 m
Lorraine 155 mle. 50: View range reduced from 350 m to 320 m
AMX 13 F3 AM: View range reduced from 360 m to 310 m
AMX 13,105 AM mle. 50: View range reduced from 350 m to 300 m
Bat.-Chatillon 25 t:
Dispersion on the move and hull traverse of the Batignolles-Chatillon 25 t suspension reduced by 12%
Dispersion on turret traverse of the 105mm mle. 57 (D. 1504) gun reduced by 12%
Penetration of the OFL-105-E1 shell for the 105mm mle. 57 (D. 1504) gun reduced from 259mm to 249mm
Lorraine 39L AM: View range reduced from 330 m to 280 m
Germany
Pz.Sfl. IVb: View range reduced from 340 m to 300 m
G.W. Tiger (P): View range reduced from 380 m to 340 m
G.Pz. Mk. VI (e): View range reduced from 320 m to 280 m
Leopard Prototyp A:
Dispersion on the move and hull traverse of the Leopard Prototyp A1 suspension reduced by 9%
Dispersion on the move and hull traverse of the Leopard Prototyp A2 suspension reduced by 10%
Penetration of the APDS-T M392 shell for the 10.5 cm L7A1 gun reduced from 268mm to 257mm
Reload time of the 10.5 cm L7A1 gun for the Porsche Standardpanzer turret reduced from 11.1 s to 10.9 s
Dispersion on turret traverse of the 10.5 cm L7A1 gun reduced by 12%
Leopard 1:
Dispersion on the move and hull traverse of the Leopard 1 suspension reduced by 22%
Penetration of the APDS-T M392 shell for the 10.5 cm Bordkanone L7A3 gun reduced from 268mm to 257mm
E 50 Ausf. M: Penetration of the Pzgr 40 K shell for the 10.5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K gun reduced from 270mm to 259mm
Jagdpanzer E 100: Penetration of the PzGr 46 shell for the 17 cm Pak gun reduced from 299mm to 278mm
G.W. E 100: View range reduced from 400 m to 360 m
G.W. Panther: View range reduced from 370 m to 330 m
G.W. Tiger: View range reduced from 390 m to 350 m
Wespe: View range reduced from 330 m to 290 m
Grille: View range reduced from 350 m to 310 m
Sturmpanzer II: View range reduced from 340 m to 300 m
Sturmpanzer I Bison: View range reduced from 330 m to 290 m
Hummel: View range reduced from 360 m to 320 m
Japan
STB-1:
Dispersion on the move and hull traverse of the STB-1 suspension reduced by 12%
Aiming time of the 105mm Rifled Gun for the STB-1 turret reduced from 2.3 s to 2.2 s
Dispersion on turret traverse of the 105mm Rifled Gun reduced by 14%
Penetration of the L28A1 shell for the 105mm Rifled Gun reduced from 258mm to 248mm
Type 61: Penetration of the L28A1 shell for the 105mm Rifled Gun reduced from 258mm to 248mm
Great Britain
Charioteer: Penetration of the APDS L-28 shell for the 105mm AT Gun L7 reduced from 268mm to 257mm
FV4005 Stage II: Penetration of the AP Mk. 1 shell for the 183mm L4 gun reduced from 310mm to 288mm
Crusader 5.5-in. SP: View range reduced from 370 m to 330 m
FV215b (183): Penetration of the AP Mk. 1 shell for the 183mm L4 gun reduced from 310mm to 288mm
FV4202: Penetration of the APDS L-28 shell for the 105mm Royal Ordnance L7A1 gun reduced from 268mm to 257mm
Centurion Mk. 7/1: Penetration of the APDS L-28 shell for the 105mm Royal Ordnance L7A1 gun reduced from 268mm to 257mm
Sherman Firefly: View range of the Sherman IC turret increased from 360 m to 370 m
U.S.
M44: View range reduced from 360 m to 320 m
M60: Penetration of the APDS-T M392 shell for the 105mm Gun M68 reduced from 268mm to 257mm
M48A1 Patton:
Dispersion on turret traverse of the 105mm Gun M68 reduced by 33%
Penetration of the APDS-T M392 shell for the 105mm Gun M68 reduced from 268mm to 257mm
T110E3: Penetration of the AP M111E1 shell for the 155mm AT Gun T7E2 reduced from 295mm to 276mm
T110E4:
Aiming time of the 155mm AT Gun T7E2 for the T110E4 turret reduced from 2,9 s to 2,8 s
Dispersion on turret traverse of the 155mm AT Gun T7E2 reduced by 17%
Penetration of the AP M111E1 shell for the 155mm AT Gun T7E2 reduced from 295mm to 276mm
T92: View range reduced from 400 m to 360 m
M12: View range reduced from 370 m to 330 m
M40/M43: View range reduced from 380 m to 340 m
M37: View range reduced from 340 m to 300 m
M41 HMC: View range reduced from 350 m to 310 m
M7 Priest: View range reduced from 330 m to 290 m
T57: View range reduced from 320 m to 280 m
U.S.S.R.
Object 430: Penetration of the UBR-412PB shell for the 100mm U-8TS gun reduced from 264mm to 253mm
Object 140: Penetration of the UBR-412PB shell for the 100mm U-8TS gun reduced from 264mm to 253mm
SU-122A: View range reduced from 340 m to 300 m
SU-14-1: View range reduced from 360 m to 330 m
Object 907: Penetration of the UBR-412PB shell for the 100mm D-54TS gun reduced from 264mm to 253mm
Object 263:
Dispersion on the move and hull traverse of the Object 263 suspension reduced by 12%
Reload time of the 130mm S-70A gun for the Object 263 turret reduced from 10.7 s to 10.5 s
Penetration of the UBR-482M shell for the 130mm S-70A gun reduced from 290mm to 270mm
Т-62А: Penetration of the UBR-412PB shell for the 100mm U-8TS gun reduced from 264mm to 253mm
Object 268: Penetration of the UBR551M shell for the 152mm M64 gun reduced from 303mm to 282mm
Object 261: View range reduced from 390 m to 350 m
Object 704: Penetration of the UBR-551 shell for the 152mm BL-10 gun reduced from 286mm to 266mm
SU-26: View range reduced from 320 m to 280 m
ISU-152: Penetration of the UBR-551 shell for the 152mm BL-10 gun reduced from 286mm to 266mm
SU-8: View range reduced from 350 m to 320 m
SU-5: View range reduced from 330 m to 290 m
S-51: View range reduced from 360 m to 330 m
Chat
Updated all emoticons
Added the "Accept friend requests" setting. With this setting disabled, all incoming friend requests will be automatically declined
Improved the indicator of online contacts for colorblind players. With the "Colorblind mode" setting enabled, the "In battle" status will be displayed in purple instead of red
Added the ability to create, edit, and delete notes for contacts in your Contact list
Added a "Chat blocked" attribute. The attribute is displayed near the name of those players who are your mutual contacts and were banned by a moderator
Fixed a large number of issues with the interface of new Contact lists added in version 9.6
Other

Upgraded BigWorld to version 2.8.1. (Some instability in the Public Test client is possible because of this.)
Reworked the display of hits and penetration marks on a vehicle
Reworked some effects of damage caused to game objects by shell hits
Fixed issues with text conditions of some Personal Missions
Fixed some issues with interface in the Stronghold mode
Fixed some minor issues with interface
Fixed an issue with the Motion Blur effect
Fixed some issues with the playback of replays
Fixed issue in calculation of penetration damage to vehicles' screens caused by HE shells - when it was considered that the shell penetrated the main armor and the event "internal explosion" was triggered, which could cause injury to all Crew members, although in this case only some Crew members should be injured
Added the ability to use Combat Reserves in Skirmishes of the absolute format
Added the ability to scale parts of the interface to provide support for higher resolution displays
Fixed issue with the aiming circle declining lower in Arcade aim than in the Sniper mode if the vehicle was standing on an inclined surface
Fixed track tension of HD vehicles in the Premium Garage


Hát ezzel a tizes páncélvadászokat alaposan legyengitették, a JPZE100 egyszerűen szánalmas, 22 secenként lepattanókat vagy a +-25% RNG miatt nem átütő lövéseket leadni felemelő lesz. Ja hogy a goldlőszer (még) változatlan? JPZE100-nál már csak a Foch 155 lesz rosszabb, az már szinte használhatatlan lesz. Drága mulatság lesz tizes páncélvadásszal játszani.

A med nerf nem annyira erős azzal még együtt lehet élni. A TD-im egy darabig a garázsban fognak állni az szent.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Tettigonia

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 hónapja #106837 Írta: _HENTES_
Megválaszolva: _HENTES_
Azért csak lenerfelték az összes T10 és néhány T9 med átütését. Éreztem hogy ez lesz...Még jó, hogy csak a prém lőszerek átütésének a csökkentéséről volt szó.

Borzasztóan kezd idegesítő lenni, hogy mindent szétbarmolnak.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 hónapja #106841 Írta: bulbasaur55
Megválaszolva: bulbasaur55
17.03.2015 Q&A

- Not only penetration nerf was scrapped in 9.7 - all the other "compensation" buffs (like the accuracy on the move for several medium tanks) were cancelled as well;
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: _HENTES_

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 hónapja #106850 Írta: doom13
Megválaszolva: doom13
Ha ezt a WG logikát követem, akkor a 9.8 patch note, így néz ki: "All guns will be removed from Tank Destroyers" Most már lassan töltenek, lassan céloznak, kevés a hp-juk, egyre könnyebben belőhetőek, már látótávjuk sincs, és akkor még ne is üssenek át, ha véletlenül eltalálnak valamit. Gratulálok WG, gúdzsáb :sick:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 hónapja #107019 Írta: Tettigonia
Megválaszolva: Tettigonia
Sziasztok!

Egyrészt köszi az infót, mert cikket még nem olvastam róla.
Másrészt eklg szívás a hír!
Küzdöttem, hogy eljussak egy erős tankhoz. Kifejlesztettem az ISU-152-t és az Object 704-et. Már a creditet gyűjtöm, hogy meg is tudjam venni, de mire ez összejön, már 20-szal csökkentik az átütést.
Nemrég a látótávot is levitték rendesen.

Az ilyen forgótorony nélküli TD-knek lassan semmi esélyük nem lesz a játékban. Ami előnyük volt a sok hátrány mellett, az megszűnik!

Kár érte! :(

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 hónapja #107064 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32
Hogy rohadnának meg! A BL-10 átütését lecsökkentik 266mm-re? Még kell 20k xp az ISU-n a BL-10-hez, mire meglesz majd szart sem fog érni! Buzik!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 hónapja #107067 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN

Hogy rohadnának meg! A BL-10 átütését lecsökkentik 266mm-re? Még kell 20k xp az ISU-n a BL-10-hez, mire meglesz majd szart sem fog érni! Buzik!


Ez most csak trollkodás, ugye?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 hónapja - 10 éve 6 hónapja #107073 Írta: bulbasaur55
Megválaszolva: bulbasaur55
ritastatusrepor...q.html

A nerf majd a gold ammo nerfel együtt jön, valamint az ehhez tartozó buff is ami NEM 9.7-ben lesz.


nincs értelme ennek a témának.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 hónapja - 10 éve 6 hónapja #107076 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32

Hogy rohadnának meg! A BL-10 átütését lecsökkentik 266mm-re? Még kell 20k xp az ISU-n a BL-10-hez, mire meglesz majd szart sem fog érni! Buzik!


Ez most csak trollkodás, ugye?


Nem trollkodás, ez most tényleg dühít! Szenvedek azzal a lomha szarral, mindjárt meglesz a BL-10, gondoltam na azzal majd aprítok! Erre 20mm-el csökken az átütés! Mi lesz a következő? 6 mp-vel megnöveljük a töltésidőt? Vagy a pontosságot vigyük fel 0,5-re?

De biztos lesznek új HD modellek! Hurrá! :blink:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 hónapja #107080 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN
Mintha 266 nem lenne elég szemből mindenre T8-ban... Nem mintha ezek után weakspotot kellene lőni vele, szóval nem értem a hisztit.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 hónapja #107081 Írta: bulbasaur55
Megválaszolva: bulbasaur55

Mintha 266 nem lenne elég szemből mindenre T8-ban... Nem mintha ezek után weakspotot kellene lőni vele, szóval nem értem a hisztit.


Akkor már rendesen kell célozni, nem elég csak benne lennie a karikában :D

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 hónapja #107086 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32

Mintha 266 nem lenne elég szemből mindenre T8-ban... Nem mintha ezek után weakspotot kellene lőni vele, szóval nem értem a hisztit.


Ha csak T8-ban menne egy szavam nem lenne, de elég gyakran rak T9-10-be. Látótáv szar, camo szintén, ha ellövöm magam még az is lát aki nem is abban a csatában van, lomha, lassú, pontatlan, lassan céloz, lassan tölt, de most már legalább pattogni is fog. Na ezért megy a hiszti.
Jelenleg az alap ágyúval játszok, repesszel szoktam lőni, alap skuló nincs is benne(135 pen :sick: ), goldot(250 pen) ellőttem eddig kb. 5-öt, 1 mellé 4 pattant. Szerintem hasonló képpen fog pattogni a BL-10 266-os átütéssel is. Azért kezdtem el ezt az ágat, hogy legyen végre egy olyan tankom amivel a 10-es heavyket is át tudom lőni símán szemből is. Erre tessék! Persze, lőjek gyenge pontot, azzal a marha pontos ágyúval mi? Ahhoz hogy el is találjam közel kell menni, páncél semmi, camo semmi, marad a hátulról lövöldözés, ahhoz viszont pontosság vagy átütés kell. Most már a BL-10-nek nem lesz egyik sem.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 hónapja - 10 éve 6 hónapja #107087 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN
Ember, 266-al ha pattogni fogsz, akkor nem a 266-ban van a probléma.

Csak úgy halkan megjegyzem, hogy az átlag átütése a T8 TD-knek 237 :whistle:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 hónapja #107088 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32

Ember, 266-al ha pattogni fogsz, akkor nem a 266-ban van a probléma.

Csak úgy halkan megjegyzem, hogy az átlag átütése a T8 TD-knek 237 :whistle:


Na de mennyivel kényelmesebb 286-átütéssel játszani? Lehet hogy nem is foglalkozok a BL-10-el, BL-9-el fogom kihúzni az Obj-et. Dodge látom neked van/volt ISU Játszottál a BL-9-el? Tudom jóval kissebb az átütés, de a pontosság talán kárpótol.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 hónapja #107089 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32

Ember, 266-al ha pattogni fogsz, akkor nem a 266-ban van a probléma.

Csak úgy halkan megjegyzem, hogy az átlag átütése a T8 TD-knek 237 :whistle:


Csak úgy halkan megjegyzem a T8 TD-k átlag pontossága úgy 0.34 körül van. :whistle:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Téma: OFF topik

    • Sixtyfeetofbridge profilkép
    • Dühöngő (2)
    • Ez inkább szomorkodó poszt,  mert nem olyan...
    • Írta: Sixtyfeetofbridge
    • 6 órája 18 perce ezelőtt

Téma: Minden egyéb WOT

    • VaFec profilkép
    • Csak egy kérdés (2)
    • A Vz. 55 tankon melyik löveget célszerű...
    • Írta: VaFec
    • 10 órája 43 perce ezelőtt
    • bobitusz profilkép
    • SEGÍTSÉG! #2
    • Alapból a jobbegérgombot kell nyomva tartani.
    • Írta: bobitusz
    • 5 napja 9 órája ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Csehszlovák harckocsik
    • Ah, a Skoda T27-hoz hasonlítani a régi TVP...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 hete 1 napja ezelőtt
    • green.rebeca profilkép
    • Bónuszkódok
    • sziasztok. kérlek valaki írja alá nekem a...
    • Írta: green.rebeca
    • 1 hete 2 napja ezelőtt
    • perretz profilkép
    • Adminok figyelmébe (2)
    • Bármikor le lehet mondani, az időszakának...
    • Írta: perretz
    • 2 hete 22 órája ezelőtt
    • dobilaci profilkép
    • Olasz harckocsik
    • Pont ma gunmarkoltam le a Progetto 66-ot,...
    • Írta: dobilaci
    • 1 hónapja 3 hete ezelőtt

© 2025 WOTINFO. Minden jog fenntartva.