Jelenleg 77 vendég és nincs Tag online
Ha 10 méterre csapódott be tőle egy akkor sem történt semmi.
Ne keverd bele a valóságot!Akkor adok egy fonalat.
Ami számomra érthetetlen a játékban: a splash dmg. Pontatlanná (legalábbis szerintük) tették az artykat erre adnak nekik hatalmas erejű splash sebzést. Már a létét sem értem mert olyan dolgot tettek be ami a való életben nem egészen így van. Tüzérségi lövedékek repeszei nem okoznak kárt a tankokban főleg nem a legénységben.
Szóval az agymenésem lényege az, hogy a WG próbál beleerőltetni egy valóságon alapuló játékba, (itt arra gondolok, hogy milliméter pontos átütésekkel meg szögekkel páncéltípusokkal meg vastagsággal dobálóznak) egy teljesen irreális dolgot és csodálkoznak, hogy nem működik úgy ahogy az kellene.
Bár az arty is annyira át van alakítva, hogy játszható legyen a játékban, hogy egyszerűen ahogy most van nem kiegyensúlyozott. Illetve a legkevésbé kiegyensúlyozott.
De ha mégis... Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Azt mondod?
Ha 10 méterre csapódott be tőle egy akkor sem történt semmi.
Ne keverd bele a valóságot!Akkor adok egy fonalat.
Ami számomra érthetetlen a játékban: a splash dmg. Pontatlanná (legalábbis szerintük) tették az artykat erre adnak nekik hatalmas erejű splash sebzést. Már a létét sem értem mert olyan dolgot tettek be ami a való életben nem egészen így van. Tüzérségi lövedékek repeszei nem okoznak kárt a tankokban főleg nem a legénységben.
Szóval az agymenésem lényege az, hogy a WG próbál beleerőltetni egy valóságon alapuló játékba, (itt arra gondolok, hogy milliméter pontos átütésekkel meg szögekkel páncéltípusokkal meg vastagsággal dobálóznak) egy teljesen irreális dolgot és csodálkoznak, hogy nem működik úgy ahogy az kellene.
Bár az arty is annyira át van alakítva, hogy játszható legyen a játékban, hogy egyszerűen ahogy most van nem kiegyensúlyozott. Illetve a legkevésbé kiegyensúlyozott.
De ha mégis... Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Bánom hogy nincs meg a replay, de volt egy ilyen meccsem Sand Riveren IS7-el,Tehát volt, és nem állandó. Gondolom olyan csatád is volt amiben egyet sem tudtál lőni mert szét kapot az ellenfél. Mégsem sír érte senki... hogy a hegyekhez közelebbi bázisról kezdtem, egyből felmentem jobbra, be a hegy mögé a 3 arty miatt. A meccsen kettőt tudtam lőni, összesen 3 lövést kaptam az artytól (egyet meg kimanővereztem, de az egy másik arty volt), az alábbi sebzésekkel (VÉGIG HEGY mögött):
- 300 Splash
- 400 Splash
- 1450 Splash (ezt a kanyonban kaptam, előttem és mindkét oldalt sziklák között álltam)
A meccsen a Conqueror GC bocsánatot kért és tudjátok mit mondott? Hogy azért lőtt, mert nekem volt a legjobb statom és TUDJA, hogy nem tudok hova menni a pályán, mert mindenhol meg tud lőni, akár a hegy mögött is. Az első lövés után folyamatosan hátráltam, csak egy dologra figyeltem, hogy NE tudjon lőni az arty. Nem sikerült.
Szóval aki még egyszer ezzel a baromsággal jön, hogy menjünk arty safebe, az nyugodtan törölheti is a játékot.Nincs mindenhol tuti artysafe, de ki is lehet manőverezni azokat az arty lövéseket a legtöbb tankkal. Ráadásul nem egy ilyen pálya van, ahol aktív játékot EGYÁLTALÁN NEM lehet játszani, ha van arty, hanem jó néhány:
- Prohorovka, Fiery Salient, Redshire és nem gondolkodtam magam halálra. Persze tudom, hogy ha a bal felső sarokban nem csinálok semmit egy ház mögött, nem tud meglőni, na de akkor meg minek léptem be a csatába?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Csak arra akarok rávilágítani mi lehet az egyik oka az arty problémájának.
Csak így ez nagyon eltolja az arányt, főleg hogy bőven hullanak a legények mostanság a normál lövésektől is nem hogy az arty-tól.
Figyelem: Spoiler!Akkor adok egy fonalat.
Ami számomra érthetetlen a játékban: a splash dmg. Pontatlanná (legalábbis szerintük) tették az artykat erre adnak nekik hatalmas erejű splash sebzést. Már a létét sem értem mert olyan dolgot tettek be ami a való életben nem egészen így van. Tüzérségi lövedékek repeszei nem okoznak kárt a tankokban főleg nem a legénységben.
Szóval az agymenésem lényege az, hogy a WG próbál beleerőltetni egy valóságon alapuló játékba, (itt arra gondolok, hogy milliméter pontos átütésekkel meg szögekkel páncéltípusokkal meg vastagsággal dobálóznak) egy teljesen irreális dolgot és csodálkoznak, hogy nem működik úgy ahogy az kellene.
Bár az arty is annyira át van alakítva, hogy játszható legyen a játékban, hogy egyszerűen ahogy most van nem kiegyensúlyozott. Illetve a legkevésbé kiegyensúlyozott.
Valahogy élvezhetőbbé szerették volna tenni az arty ágat, gondolom ezért építették bele a splash-t. Másképpen tényleg nem lenne sok értelme, hiszen a jó találathoz igen pontosan kellene célozni, még álló tankra is, ami valljuk be, nem nagyon menne nagy távolságról.
Persze, hogy eltolja. De nem tudsz ellene mit tenni, ha továbbra is ezzel a "korhű" játékkal szándékozol elütni a ráérő idődet.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Azt mondod?
Ha 10 méterre csapódott be tőle egy akkor sem történt semmi.
Ne keverd bele a valóságot!Akkor adok egy fonalat.
Ami számomra érthetetlen a játékban: a splash dmg. Pontatlanná (legalábbis szerintük) tették az artykat erre adnak nekik hatalmas erejű splash sebzést. Már a létét sem értem mert olyan dolgot tettek be ami a való életben nem egészen így van. Tüzérségi lövedékek repeszei nem okoznak kárt a tankokban főleg nem a legénységben.
Szóval az agymenésem lényege az, hogy a WG próbál beleerőltetni egy valóságon alapuló játékba, (itt arra gondolok, hogy milliméter pontos átütésekkel meg szögekkel páncéltípusokkal meg vastagsággal dobálóznak) egy teljesen irreális dolgot és csodálkoznak, hogy nem működik úgy ahogy az kellene.
Bár az arty is annyira át van alakítva, hogy játszható legyen a játékban, hogy egyszerűen ahogy most van nem kiegyensúlyozott. Illetve a legkevésbé kiegyensúlyozott.
De ha mégis... Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?Mégis mire használták őket és hogyan?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Te magad is írod! TERÜLETCÉLPONTOK. Valószínű, hogy telitalálat után senki nem hagyta el többé a járművet. Ha mellé ment akkor meg nem volt javítókészlet sem elsősegélydobozka...
Azt mondod?
Ha 10 méterre csapódott be tőle egy akkor sem történt semmi.
Ne keverd bele a valóságot!Akkor adok egy fonalat.
Ami számomra érthetetlen a játékban: a splash dmg. Pontatlanná (legalábbis szerintük) tették az artykat erre adnak nekik hatalmas erejű splash sebzést. Már a létét sem értem mert olyan dolgot tettek be ami a való életben nem egészen így van. Tüzérségi lövedékek repeszei nem okoznak kárt a tankokban főleg nem a legénységben.
Szóval az agymenésem lényege az, hogy a WG próbál beleerőltetni egy valóságon alapuló játékba, (itt arra gondolok, hogy milliméter pontos átütésekkel meg szögekkel páncéltípusokkal meg vastagsággal dobálóznak) egy teljesen irreális dolgot és csodálkoznak, hogy nem működik úgy ahogy az kellene.
Bár az arty is annyira át van alakítva, hogy játszható legyen a játékban, hogy egyszerűen ahogy most van nem kiegyensúlyozott. Illetve a legkevésbé kiegyensúlyozott.
De ha mégis... Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?Mégis mire használták őket és hogyan?
Tüzérséget??
Olvasdd végig egy nagyobb ütközet harceszközeinek listáját. nem három darab volt belőlük. Nem véletlenül ütegben mozognak. Persze mást is coportba szerveznek de a tüzérségnél, legyen az vontatott vagy önjáró sokkal fontosabb a csoportos használat. És TERÜLETCÉLPONTOK ellen alkalmazzák. És most nem kell ideérteni a mai lövegeket Excalibur lőszer stb...
Természetesen nem jelenti azt, hogy egy 155mm-es lövedék közvetlen vagy nagyon közeli találata nem okoz kárt a tankokban, de igenis nagyot de nem így voltak használva. Csomópontok, megerősítése, frontvonalak, csapatösszevonások setb. ellen voltak hatékonyak. Nem véletlen, hogy százas/ tízes nagyságrendben hatékonyak.
Mellesleg a közelségi gyújtó nélküli lövedékeik repeszeinek szóráskúpja felfele mutat és felfele tágul.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Nekem pedig újra meg kell kérdeznem:Akkor átfogalmazom. Nagy kiterjedésű célok ellen. Mert terület pusztító fegyver, nagy terület lefogására alkalmas nem pedig precíziós csapásra.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Ha 50m-re akkor szerintem semmi. 50m elég nagy táv. Ahhoz hogy komolyabb baja legyen egy tanknak ilyen távról, bomba kell. Szerintem. De nem tudhatom, nem lődöztem tüzérségi löveggel, meg tankban sem ültem.
Nekem pedig újra meg kell kérdeznem:Akkor átfogalmazom. Nagy kiterjedésű célok ellen. Mert terület pusztító fegyver, nagy terület lefogására alkalmas nem pedig precíziós csapásra.
Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Figyelem: Spoiler!Csak arra akarok rávilágítani mi lehet az egyik oka az arty problémájának.
Csak így ez nagyon eltolja az arányt, főleg hogy bőven hullanak a legények mostanság a normál lövésektől is nem hogy az arty-tól.
Figyelem: Spoiler!Akkor adok egy fonalat.
Ami számomra érthetetlen a játékban: a splash dmg. Pontatlanná (legalábbis szerintük) tették az artykat erre adnak nekik hatalmas erejű splash sebzést. Már a létét sem értem mert olyan dolgot tettek be ami a való életben nem egészen így van. Tüzérségi lövedékek repeszei nem okoznak kárt a tankokban főleg nem a legénységben.
Szóval az agymenésem lényege az, hogy a WG próbál beleerőltetni egy valóságon alapuló játékba, (itt arra gondolok, hogy milliméter pontos átütésekkel meg szögekkel páncéltípusokkal meg vastagsággal dobálóznak) egy teljesen irreális dolgot és csodálkoznak, hogy nem működik úgy ahogy az kellene.
Bár az arty is annyira át van alakítva, hogy játszható legyen a játékban, hogy egyszerűen ahogy most van nem kiegyensúlyozott. Illetve a legkevésbé kiegyensúlyozott.
Valahogy élvezhetőbbé szerették volna tenni az arty ágat, gondolom ezért építették bele a splash-t. Másképpen tényleg nem lenne sok értelme, hiszen a jó találathoz igen pontosan kellene célozni, még álló tankra is, ami valljuk be, nem nagyon menne nagy távolságról.
Persze, hogy eltolja. De nem tudsz ellene mit tenni, ha továbbra is ezzel a "korhű" játékkal szándékozol elütni a ráérő idődet.
Már magát a létét megkérdőjelezem a játékban. Butaság volt betenni mert annyira nincs köze a játék témájához és ezért is nehéz/lehetetlen beilleszteni.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Muszáj a valóságot is alapul venni mert a wg is alapul veszi pl midnent onnan vesznek. pl típusok, járműfajták, fizika, stb...persze nem mindent tökéletesen
Nekem pedig újra meg kell kérdeznem:Akkor átfogalmazom. Nagy kiterjedésű célok ellen. Mert terület pusztító fegyver, nagy terület lefogására alkalmas nem pedig precíziós csapásra.
Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?
Értem amit írsz. De 10 játékosra nem eshet 10 arti. A tankok sem grasszáltak össze vissza mint a játékban... Ezért írtam, hogy ne keverd bele a valóságot. Mert ott nem x mennyiségű hp-t lövöldöztek egymásról. Csak egyet.....
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Figyelem: Spoiler!Csak arra akarok rávilágítani mi lehet az egyik oka az arty problémájának.
Csak így ez nagyon eltolja az arányt, főleg hogy bőven hullanak a legények mostanság a normál lövésektől is nem hogy az arty-tól.
Figyelem: Spoiler!Akkor adok egy fonalat.
Ami számomra érthetetlen a játékban: a splash dmg. Pontatlanná (legalábbis szerintük) tették az artykat erre adnak nekik hatalmas erejű splash sebzést. Már a létét sem értem mert olyan dolgot tettek be ami a való életben nem egészen így van. Tüzérségi lövedékek repeszei nem okoznak kárt a tankokban főleg nem a legénységben.
Szóval az agymenésem lényege az, hogy a WG próbál beleerőltetni egy valóságon alapuló játékba, (itt arra gondolok, hogy milliméter pontos átütésekkel meg szögekkel páncéltípusokkal meg vastagsággal dobálóznak) egy teljesen irreális dolgot és csodálkoznak, hogy nem működik úgy ahogy az kellene.
Bár az arty is annyira át van alakítva, hogy játszható legyen a játékban, hogy egyszerűen ahogy most van nem kiegyensúlyozott. Illetve a legkevésbé kiegyensúlyozott.
Valahogy élvezhetőbbé szerették volna tenni az arty ágat, gondolom ezért építették bele a splash-t. Másképpen tényleg nem lenne sok értelme, hiszen a jó találathoz igen pontosan kellene célozni, még álló tankra is, ami valljuk be, nem nagyon menne nagy távolságról.
Persze, hogy eltolja. De nem tudsz ellene mit tenni, ha továbbra is ezzel a "korhű" játékkal szándékozol elütni a ráérő idődet.
Már magát a létét megkérdőjelezem a játékban. Butaság volt betenni mert annyira nincs köze a játék témájához és ezért is nehéz/lehetetlen beilleszteni.
Értettem a mondanivalód lényegét.
Viszont, akkor sok embernek nem lenne meg a neki megfelelő játékélmény, gondolok olyanokra, akik nem szeretnek közel menni az ellenfélhez, mert nem tudnak mit kezdeni vele. Itt nem feltétlen a magam fajta gyengébb képességű játékosokra gondolok, hanem pl. lehetnek ilyenek a gyerekek. Az arty-ban találja meg a számítását, amivel ha odapörköl, akkor örülhet a sok sebzésnek.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Én is gondoltam már rá, hogy ha csak fogyócikk lenne a tüzérség az lehetne a megoldás.
Figyelem: Spoiler!Csak arra akarok rávilágítani mi lehet az egyik oka az arty problémájának.
Csak így ez nagyon eltolja az arányt, főleg hogy bőven hullanak a legények mostanság a normál lövésektől is nem hogy az arty-tól.
Figyelem: Spoiler!Akkor adok egy fonalat.
Ami számomra érthetetlen a játékban: a splash dmg. Pontatlanná (legalábbis szerintük) tették az artykat erre adnak nekik hatalmas erejű splash sebzést. Már a létét sem értem mert olyan dolgot tettek be ami a való életben nem egészen így van. Tüzérségi lövedékek repeszei nem okoznak kárt a tankokban főleg nem a legénységben.
Szóval az agymenésem lényege az, hogy a WG próbál beleerőltetni egy valóságon alapuló játékba, (itt arra gondolok, hogy milliméter pontos átütésekkel meg szögekkel páncéltípusokkal meg vastagsággal dobálóznak) egy teljesen irreális dolgot és csodálkoznak, hogy nem működik úgy ahogy az kellene.
Bár az arty is annyira át van alakítva, hogy játszható legyen a játékban, hogy egyszerűen ahogy most van nem kiegyensúlyozott. Illetve a legkevésbé kiegyensúlyozott.
Valahogy élvezhetőbbé szerették volna tenni az arty ágat, gondolom ezért építették bele a splash-t. Másképpen tényleg nem lenne sok értelme, hiszen a jó találathoz igen pontosan kellene célozni, még álló tankra is, ami valljuk be, nem nagyon menne nagy távolságról.
Persze, hogy eltolja. De nem tudsz ellene mit tenni, ha továbbra is ezzel a "korhű" játékkal szándékozol elütni a ráérő idődet.
Már magát a létét megkérdőjelezem a játékban. Butaság volt betenni mert annyira nincs köze a játék témájához és ezért is nehéz/lehetetlen beilleszteni.
Értettem a mondanivalód lényegét.
Viszont, akkor sok embernek nem lenne meg a neki megfelelő játékélmény, gondolok olyanokra, akik nem szeretnek közel menni az ellenfélhez, mert nem tudnak mit kezdeni vele. Itt nem feltétlen a magam fajta gyengébb képességű játékosokra gondolok, hanem pl. lehetnek ilyenek a gyerekek. Az arty-ban találja meg a számítását, amivel ha odapörköl, akkor örülhet a sok sebzésnek.
Csak ,hogy ilyen eltorzulttá tenni a játékot egy kis százalék miatt nem igazán éri meg. Akik nem is biztos, hogy fizetnek mert, soknak a szülei nem is tudna róla , hogy a gyerek mivel játszik.
Onnan is látom a bajt, hogy nem kis időt hagytam ki a játékban és igen csak meglepődtem az arty jelenlegi képességein.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Muszáj a valóságot is alapul venni mert a wg is alapul veszi pl midnent onnan vesznek. pl típusok, járműfajták, fizika, stb...persze nem mindent tökéletesen
Nekem pedig újra meg kell kérdeznem:Akkor átfogalmazom. Nagy kiterjedésű célok ellen. Mert terület pusztító fegyver, nagy terület lefogására alkalmas nem pedig precíziós csapásra.
Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?
Értem amit írsz. De 10 játékosra nem eshet 10 arti. A tankok sem grasszáltak össze vissza mint a játékban... Ezért írtam, hogy ne keverd bele a valóságot. Mert ott nem x mennyiségű hp-t lövöldöztek egymásról. Csak egyet.....
Azt nem érted, hogy én arra próbálok utalni, hogy az artyt annyira megváltoztatták a kiindulási alaphoz képest és olyan dolgokkal ruházták, hogy nem lehet így normálisan beilleszteni a játékba.
Szevasztok:
Én is gondoltam már rá, hogy ha csak fogyócikk lenne a tüzérség az lehetne a megoldás.
Nem csak a gyerekek és a gyengék artiznak. Szinte mindenki artizik, csak nem sok embernek van türelme hozzá főleg ha 40 mp-t vársz egy mellé lövésre 3 szor egymás után. Esetleg egy kát artit ha tart valaki. A csatái nagyobb részében nem azzal játszik.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Figyelem: Spoiler!
Muszáj a valóságot is alapul venni mert a wg is alapul veszi pl midnent onnan vesznek. pl típusok, járműfajták, fizika, stb...persze nem mindent tökéletesen
Nekem pedig újra meg kell kérdeznem:Akkor átfogalmazom. Nagy kiterjedésű célok ellen. Mert terület pusztító fegyver, nagy terület lefogására alkalmas nem pedig precíziós csapásra.
Mi történhetett a valóságban egy tankkal, ha mondjuk 50 méterre attól becsapódott egy tüzérségi ágyú lövése?
Értem amit írsz. De 10 játékosra nem eshet 10 arti. A tankok sem grasszáltak össze vissza mint a játékban... Ezért írtam, hogy ne keverd bele a valóságot. Mert ott nem x mennyiségű hp-t lövöldöztek egymásról. Csak egyet.....
Azt nem érted, hogy én arra próbálok utalni, hogy az artyt annyira megváltoztatták a kiindulási alaphoz képest és olyan dolgokkal ruházták, hogy nem lehet így normálisan beilleszteni a játékba.
Hehe ezen jót nevettem, ne haragudj, nem a mondandódon csak ami róla jutott eszembe.
Muszáj alapul venni, meg összehasonlítjuk? A valóságban beülsz egy tankba és belső nézetből látod, nincs kis minimap csak egy keskeny sáv amin magad elé látsz, hogy lehet egyáltalán összehasonlítani a kettőt. A Wg nem a játék mechanikáját hasonlítja a valósághoz, mert azt nem lehet hanem a világot a látványt, ne keverjük a kettőt.
Ui: a posttól függetlenül úgy zusammen all, mindenkinek. Kiváncsi vagyok innen hányan ültek tankban és harcoltak velük, hogy ennyire megy mit kellene csinálni, és hogyan kellene működnie. Nem vagyok mai csirke de még én sem tudom, így nem is spekulálok.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...