Hááát, én jobban örülnék, ha levennék a sebzést, a töltésidőt, a splash sugarát, viszont oda lőne ahová én akarom. Ezzel a nagyobb splash-el az a bajom, hogy még kevesebb tudás kell az egészhez, odalövök, aztán majd csak lesz valami, a nagy splash miatt valakit csak sebzek, a légnyomás ???? Egy zárt tankon belül egyáltalán van hatása????

Eddig azt mondták az " okosok ", hogy az artyzáshoz nem kell skill, na ezután még annyi sem fog kelleni.
A legjobb mindenkinek az lenne, ha az arty sebzése a jelenlegi fele lenne, splash szintén, töltés szintén. Viszont pontos legyen, akkor valóban kellene skill, eltalálni a mocorgó, mozgó, célpontot, belekalkulálni a sebességét, irányát, a lövedék repülési idejét, stb. De így, hogy odalövök, aztán 20m-es körön belül csak történik valami? Ez így szerintem baromság.
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...