azóta nem egyszer találkoztam olyannal, hogy a TD-t kilőtte egy light, úgy, hogy alight spottolta fel és a TD azt sem tudta melyik irányítószámból lövik.
Pont ez a normális, erre vannak kitalálva a lightok, hogy láthatatlanul lövöldözzenek vagy spotoljanak, ha belegondolsz ennek a másik oldalról, akkor láthatod, hogy mennyi HP-ja van egy tier 6 lightnak? 610-650, ez egy lövés mondjuk egy ISU-nak, de már egy 400-astól is jóval visszafogottabban játszik már az ember. A játék alapvetően arról szólna, hogy az adott tankosztályok egymást segítve harcolhassanak, mint egy ökoszisztémában mindenkinek szüksége van a másik segítségére. A heavyk tankolnak, a lightok mutatják a célt, a tüzér kiüti a beásott tankokat, a TD sniperkedik és úgy támogat, a medek meg problémamegoldó tűzoltóbrigád. Azt viszont aláírom, hogy ez a papírforma egyre kevésbé működik és erre a WG is nagyban hozzájárul, mert mivel mindig az ügyfélnek van igaza próbálnak könnyíteni a pályákon az egyszerűbb elméjű emberkék számára. Eredmény? Lásd az utóbbi 1 év alatt bekerült pályákat. 2 folyosó, meg egy rész ahol lehet picit sniperkedni, meg artyzni aztán cső. Jön az nmy hullémokban, neked meg csak a gomdot kell nyomni, ja várjál az másik játék.

A legszebb pedig, hogy a régi pályákhoz is hozzányúlnak, azokat a helyeket rendre lezárják, ahol oldalba lehetett támadni a felvonuló ellent, mi az, hogy Pistikét oldalba lövik miközben E-100-al cammog fel a hegyre? Így nem fogja elkérni anyu bankszámlaját, hogy vegyen arany tűzoltót a tankjába.
A legjobb példa erre Severogorsk régen imádtam azt a pályát, az egyik legjobb volt support medeknek meg heavyknek, akik más pályákon nem, vagy alig tudtak érvényesülni. Most meg köpök egyet ahányszor meghallom a nevét. Ennél jobban ledegradálni egy pályát már tényleg fizikai képtelenség. Csintáltak 3 folyosót, 1 jobboldalt, 1 baloldalt, fallal elválasztva a pálya többi részéről, meg egyet a Yolocaust túlélőknek középre, hogy lehessen valahol lövés nélkül is meghalni.

Pont ezek miatt a hülye húzások miatt nincs már az embereknek türelmük normálisan és megfontoltan játszani a TD-kkel. Vagy yolo és davay előre vodkáért aztán gyorsan meghalok és szidom az illuminátit a saját hülyeségem miatt, vagy beül a leghátsó sarokba és meghal végelgyengülésben. Kedvencem a meccs utolsó egy percében megmozduló TD játékos, aki full hp-val kerül elő a legirreálisabb kemper helyekről és még persze, hogy van javítója is, mikor neked már a lőszerrel is csínján kell bánni.

Régebben mindenki nagyjából ésszerűen használta a tankját arra, amire való, tudtad hol számíthatsz ellenfélre és már a tankeloszlásból megmondtad, hogy ki merre megy majd. Tudtál tervezni, valamilyen szinten számítani a csapatra, most meg 2-3 perc alatt le van zavarva egy meccs, mindenki járkál mint a töketlen. Olyan helyeken kerülnek elő oda nem illő tankok, hogy a hajadat téped tőlük. Hogy is mondja, a F2P utolérte a WoT-ot úgy egy éve.
Ezért szeretek hajnalban játszani, mert akkor visszaköszön a múlt aztán lehet elmebeteg wn8-akat futni, délután mikor meg a random kisgyerekek és a krumplik feltűnnek meg csak kapkodom a fejemet, mintha valami teljesen más játékkal játszanék.
Battlefield 2D style