Ehh ehh, igen ez a tank egy érdekes jármű a szűkülése olyan mint egy 70 éves örömlányé, ergo 0. A töltési időt már sikerült levinnem 12,5 sec-re, úgy hogy volt egy 100%-os legénységem még a type 34-ből azokat beletoltam. A célzás tulajdonképpen felesleges mint a pápa pöcse, hiába célzok nem talál, nem és nem. Ha ismétlem HA talál akkor mondjuk üt. Eléggé pattog, az eleje, sidescrap hááát érdekes, nem nagyon sikerül megtalálni a helyes szöget. Viszont 10-esekhez még nem dobott. 16 csatám van vele elég jól hoz minden meccsen kerestem olyan 30-60 közötti összeget, tisztán. A nag durranás még várat magára, a legénységet kéne felhoznom 100%-ra meg kéne vennem egy célzásgyorsítót, de zsidó vagyok hozzá, megvárom míg leolcsítják 
Dispersion at 100 m (m): 0.46!!
Aiming Time (s): 3,4!!
Pros:
Good alpha damage
Strong frontal hull armor, very strong turret
High top speed
High penetration with HEAT shells
Preferential matchmaking (Tier 9 maximum)
Cons:
Terrible aiming time and accuracy
Low gun depression (only 5°)
Very weak frontal lower plate
Ammo rack is often damaged
Mint minden járgánynál, ennél is alap, hogy 100% legénységgel dolgozzon az ember, mert az alapvetően nem túl fényes adatokat a kezdő, félig kezdő legénység szorzóval rontja. Másrészről, a különféle skillek, perkek, és felszerelések százalékosan javítják, ami az egyenlőség jel után látványos ugrás szerű javulást eredményez egy skilles, jó legénység + felszerelések, egy kezdő legénységű azonos tankhoz képest amin nincs felszerelés, vagy csak a már meglevő, ingyenesen felrakhatóak vannak (nekem a töltés idő most 10,79 és nem aktív a sisterhood of steel, mert két manusz is van a két csaj mellett a tankban).
Nem vagyok jó játékos, de amikor nekem ez a tank meglett rögtön ugrott rá a rammer, gun laying drive és a vertikál stab, főleg mert akciós volt, az utóbbi pedig azért, hogy a célzás ami alapvetően fájdalmasan lassú a lehető legjobban felgyorsuljon, főleg a városi csikicsukik esetében. (Van olyan tank amire ezeket teljességgel felesleges megvenni, mert egyszerűen nem hoznak érzékelhető javulást, nos a WZ esetében ezek gyakorlatilag kötelezőek)
A személyes küldetéseknek köszönhetően a vezető és a parancsnok már a két és fél skilles lyány, ami ugye a sisterhood of steel mellett a parancsnoknál jelent egy hatodik érzéket és egy mentort, a vezetőnél pedig egy smooth ride melletti clutch braking fejlődik. A tüzérnél jelenleg 8x százalékos a snap shot, míg a töltőnél a biztonságos tárolás fejlődik (a tank sok ammoracket kap).
Mindezekkel együtt a kiinduló alaphoz képest látványos a fejlődés nagyon sok területen, már messzebbre is merek vele lövöldözni, illetve mozgás közben is meg merem kockáztatni a kapás lövéseket. Egy füst alatt megtanultam a páncélját is kihasználni, ami számomra alapvető dolog (botrányosan rosszul játszom a páncélozatlan ám gyors szöcskékkel, cromwell ment is a levesbe emiatt), volt olyan játékom ahol 5200-at pattintottam vele.
A legtöbb prémium tank nincs olyan jó, mint a vele azonos tierű kimaxolt hagyományos, de nem is arról szólnak, hogy kifejlesztem az utána következőt és darálom magam előre a tech tree-t - hanem egy kicsit mindegyik megtanít valamire. A matilda BP pl a türelemre (ne rohanj azonnal a csatába, és nem halsz meg olyan gyorsan), a WZ a páncél használatára és a gyenge pontok keresgélésére, a felszerelések fontosságára, ugyanakkor, hogy ne szegje a kedved lényegesen jobb a kredithozama mint a hagyományos tankoknak és durván gyorsan fejlődik benne a legényéség.
Apropó gyenge pontok: Az IS-6-al ellentétben a WZ-nek 250-es sebzésű HEAT lövedéke van, amit ugyan egyes rétegelt páncélok megfognak, de mégiscsak jobb átütésű mint a 212-es apcr a IS-nél, és ha kellő mennyiségű sebzést összehozol vele akkor a tank a csata végére bőven kredit pluszban tud maradni. Érdemes betárazni tizenpár darabot, és vagy felhasználod vagy sem (mert ugye szerencsére fér is bele, pl a type59-el és IS-6-al ellentétben) További előnye az IS-6-ossal szemben, hogy a látotávja 380m alapból, ami BIA-val, ventillationnel egy kicsit feljebb tornázható, bár a ventillation-t én kerülném. A rádió hatotávja és a toronyforgása is jobb picivel, valamint a végsebessége is, a torony frontpáncélja is jóval vastagabb. Egy nagy rakás tanknak érdemes az arcába mászni (egy füst alatt lekoccolni, mivel nehéz tank vagy, ezt értékelni fogja), és riszálgatva megvárni az újratöltést, mert a tornyot kevesen fogják szemből átlőni, ha riszálsz akkor meg a kupolákat nem tudja megbízhatóan megcélozni. Ha jobban megnézem gyakorlatilag egy dologban gyengébb az IS-6-nál, az pedig a csőlehajlás, ami egy fokkal kevesebb, de ezzel megintcsak együtt lehet élni. Ehhez képest ha sokat játszottál, ingyen volt, ha nem akkor vettél 1-2 tokent és van egy tankod ami jobb mint az IS-6, aminek a teljes ára 13000 körül van.
Ha minden igaz, akkor mindenki dícséri a IX-es kínai nehezet, az 1-4est így elindolok annak az irányába, addig is fejlesztgetem benne a lyányokat és amint meglesz átképződnek arra és cserélgetni fogom őket a kettőben.
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...