Nálam meg a hangokat kapcsolták le.Se lövés se zene -azaz de,de az is csak az öreg tube szolgáltatta- se lövéshangok.A rohadék a frászt hozta rám,mert azt hittem először hogy a füles adta meg magát,de szerencsére nem.De arra viszont jó volt hogy megtudjam milyen szar dolog nem tudni merről jön az ellen!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: MegaJani, Töknormáliskatona
Nálam meg a hangokat kapcsolták le.Se lövés se zene -azaz de,de az is csak az öreg tube szolgáltatta- se lövéshangok.A rohadék a frászt hozta rám,mert azt hittem először hogy a füles adta meg magát,de szerencsére nem.De arra viszont jó volt hogy megtudjam milyen szar dolog nem tudni merről jön az ellen!
Igen, ilyen nálam is volt többször.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: ticsungg
Nálam meg a hangokat kapcsolták le.Se lövés se zene -azaz de,de az is csak az öreg tube szolgáltatta- se lövéshangok.A rohadék a frászt hozta rám,mert azt hittem először hogy a füles adta meg magát,de szerencsére nem.De arra viszont jó volt hogy megtudjam milyen szar dolog nem tudni merről jön az ellen!
A hang beállításoknál ( a wot-on belül) tegyétek be a pipát az "LQ" (low quality) mellé. Figyelmeztetni fog, hogy rosszabb lesz a minőség, de legalább működni fog.
Sajnos csak 3 képet enged egyszerre szóval itt a másik 3 kép amivel összehasonlítva nekem nem jön ki a dolog.
Ha mások derítik fel neked a célpontot, akkor csak a sebzés 50%-ra kapsz XP-t, a másik 50%-ot a felderítő kapja. Ha olyan célpontot lősz, amit valaki láncolt, akkor is ugyanez érvényes. Továbbá az is számít, hogy milyen tankot sebeztél, egy X-es tank több XP-t ad ugyanannyi sebzésre, mint egy VII-es.
Az első esetben két VIII-ast és két VII-est sebeztél, 300 m-nél nagyobb távolságból (valaki felderítette őket).
A második esetben egy darab X-es tankot sebeztél úgy, hogy közel volt (nem kellett felderíteni).
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Maustiger
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...