Sziasztok kérdésem a kép alapján - ilyenkor mi történt ? , az ellen félnek 2 harci eszköz van a térképen jelölve , de élő valójába csak 1 . az 1 élő elhalt a menet végére , És persze vereség lett
mert a másikat nem találtuk

Nem szeretnélek megbántani... de... mindenki volt kezdő.
Aki szerencsés kezdő volt, annak egy "öreg" játékos elmagyarázta és szakaszban harcolva megmutatta, mi ez a játék, hogyan kell játszani stb... és néhány kezdőt még a szabályzat elolvasására is sikerült rávenni.
A többség azonban azt hiszi, ez is olyan játék, mint a foci: bumm... belerúgok a labdába és ha baromi jó arc vagyok a csajoknál, akkor gól lesz...
Szóval:
1.
Ha a szabályzatot elolvastad volna a láthatósággal/megjelenítéssel stb. kapcsolatban, akkor tudnád, hogy vannak olyan piros tankok, amik csatában vannak, de mégsem látszanak a kistérképen.
1/B.
Vannak olyan piros tankok, amik csatában vannak és a halványpiros pontocska azt a helyet jelöli a kistérképen, hogy amikor utoljára fel voltak derítve a zöld csapat által, akkor hol voltak (és azóta már akárhová elmehettek onnan).
1/C.
Vannak olyan piros tankok, amik már nincsenek csatában és mégis látszanak halványpirosan a kistérképen.
Ez főleg azokban a műszakilag hibás számítógépeken fordul elő, mint a te géped is.
Ugyanis:
A játékhoz minimum 45 körüli FPS-t ajánl a WG, még minimum grafikán is.
A játék valahogy eldöcög még kb. 25 FPS-en, de már egy csomó megjelenítési, akció stb. hibái lesznek.
Nálad a kép 6 FPS-t mutat... egyáltalán, mozgott a kép neked vagy diavetítésed van?
Ugyanis 2:
A játékhoz "ajánlott" PING: 20 vagy ennél kisebb (nálam 9 általában)
A legtöbb játékos Magyarországon 50-60 körüli PING-el játszik, ez a "még elfogadhat" érték.
120 PING körül már kihagy, megakad a játék stb... 200-999 PING között megszakad a játékmenet rövidebb-hosszabb időre.
Nálad 166 PING-et mutat a kép... azaz, játszhatatlan a játék a te gépeden műszaki szempontból.
A fent leírtak alapján nálad a játék képi megjelenítésével óriási problémák vannak és a műszaki akciók végrehajtása (pl. célzás, több tank felderítése, közelharcok stb.) kínosan hajtódnak végre (ha egyáltalán végrehajtódnak).
A műszaki problémáidat elfeledve, a képen az óriásinál is nagyon taktikai hiba látható.
Ugyanis 3:
Egy csatatérképen, amikor a képen látható helyzet van, nem indulunk el keresni a piros ellenfél tankját (igen, a fenti "élőerő-jelző" alapján pontosan látni, hogy csak 1db.(!) piros tank van életben), hanem elkezdünk foglalni a piros zászlós körben... a piros tank pedig vagy jön "visszalőni" a foglalást vagy nem.
Ha jön, akkor csatázhatunk vele... és abban a nagyon előnyös helyzetben, amiben a képen láthatóan vagytok (ketten vagytok zöldek), a másik zöld tank a piros zászlós körön kívül úgy helyezkedik el, hogy ő álcázva legyen és rálásson a körre és környékére... és ha a visszaérkező piros tank esetleg ki is lövi a foglaló zöld tankot, a "biztosító" tank kilövi a piros tankot.
És az is elképzelhető, hogy nem jön a piros tank... ilyenkor "el kell engedni" a kilövés lehetőségét, ugyanis a győzelem a fontos elsődlegesen ebben a játékban... mert, ha a piros tank utáni hajkurászásban nem figyelsz az időre, akkor döntetlen lesz a csata a vége - ez miért jó eredmény, amikor a foglalással simán győzhettetek volna?
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...