Le van védve jelszóval, csak mások is tudják...de nagyon úgy fest, hogy ne ez miatt szarakodik a ping... 
Netszolgáltató felé hogy lehet hitelesen "bizonyítani", hogy alapjáraton is b@szakodik a szolgáltatásuk? Egyszer már panaszkodtam nekik, akkor olyasmit toltak, hogy "végigellenőriztük a rendszert, nincs itt semmi probléma" (amolyan WG-support féle semmi...
)
Helló!
Távol álljon tőlem, hogy bele akarnék szólni... de, rossz úton jársz ezzel a megközelítéssel.
Ugyanis:
A szolgáltatód azért mondja azt, hogy rendben van az Internethálózat, mert az rendben van: az ő szolgáltatási területén.
Ugyanis:
Ha pl. olyan szolgáltatód van, aki Bp. és az osztrák határ között szolgáltat, akkor ő ezért a területért felelős, ezt tudja leellenőrizni, ezt vállalta szerződésben neked, hogy ezt naprakészen tartja azon az értéken (pl. 50 Mbit/s letöltés), amit a szerződésben írtatok.
Azaz:
Ha a W.o.T. szervereihez (Belgium - ha jól emlékszem az EU-2 és Németország nyugati határa környékén az EU-1) vezető Internet hibás pl. Ausztriában vagy Svájcban vagy Belgiumban, akkor azért a te Internetszolgáltatód nem felelős, de játszani nem tudsz pl. a magas PING miatt, ez igaz.
Egyébként:
Használd ezt a 2 programot, az Internetszolgáltatók is ezt használják, de, csak a saját területükön érvényes amit mutat, mutatja a PING-et is:
beta.speedtest.net
szelessav.net/h..._meres
A második címnél nem kell regisztrálni - a jobb felső saroknál van egy lila téglalap: "Kihagyom és mérek" - erre kattincs rá.
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...