Botinfos_2017 (és Toucan__).
Lebuktam, Tundrát használok
Újrakezdés? Folytatnám ha lenne mivel, de nincs, így maradt az újrázás, habár a rövidtávú tapasztalataim azt mutatják, hogy meg kell még ezt gondolni. Nem vagyok Wot függő, csak szerettem tankozni, másokkal összemérni magam, meg hát tankok na! Más játékok? Kinőttem én már ebből, egyrészt nem nagyon tudna már más lekötni, másrészt van, hogy hetekig időm sem volt gép elé ülni annyi dolgom volt. A Woton kívül egyedül a Total War széria az, ami elé leülök a mai napig, de azt is csak ritkán (és elmondhatom magamról, hogy tizennyolc évvel ezelőtt kezdtem az első Shogun Total Warral, fú, mecsoda érzések törnek elő ha visszagondolok, fúúúú

). Szóval gondoltam lessünk be ide mi a helyzet.
És a helyzet az, hogy siralmas. Mik ezek a pályák? Ezek, kérlek alássan, horribilis szar valamik nyakon öntve egy kis fospermettel. Esküszöm az arcomon érzem a ezt a fospermetet amikor játszok. Honnan a faszomból vette a Wargaming (már elnézést), hogy egyes pályák harmada-fele (!) legyen majdnem teljesen sima, az erdőket tegyük a pályák szélére, ritkítsuk meg a fedezékeket és legyenek nevetséges közvetlen rálátási zónák. Baszki majdnem keresztülfejeltem a monitort, amikor Serene Coaston D/E2-ben csücsülve B7 szélébőlből majdnem kiszedett egy td. B7-ből, gyakorlatilag a bázisuk mellől! Hangsúlyozom D/E2-ben voltam. Korábban ez teljességgel lehetetlen volt, mivel a pályán nagyjából középen végigfutó sín egy kissé meg volt emelve és nem volt azon túlra közvetlen rálátásod ha nem voltál annál magasabb pozícióban. Erre most ki sem kell menned a bázisról, hogy messzire ellőj (persze egy kicsit megemelték A E2-es rész környékét, de minek...azért, hogy a basecamper td-k már ne csak az A/B soron lezúduló ellent lőhessék).
Erlenberget már említettem, az a pálya a hányinger maga. Fishermans Bay is zseniálisan lett szétkúrva, Fjords, te úristen mi lett vele, Province mit keres még a játékban, Siegfried Line unbalanced lett stb... meg sok pályán megszüntettek olyan apró lehetőségeket, amikkel nem lettél OP ha felmásztál ide, kinéztél amott, csak több lehetőséget adott.
Annyira egyértelműen látszanak ezek a változtatások, hogy hihetetlen. Ott van az a szikla, de egyetlen apró kiszögellés sincs rajta, nehogy akár csak a kupoládat ki tudd tenni spotolni, ide csak ebből az irányból és emígy tudsz beállni, másképp nem.
Az a baj, hogy ezekkel a változtatásokkal borzalmasan mesterséges hatást keltenek a pályák, a vak is látja, hogy milliméterre pontosan, szögmérővel rakták össze az egészet. rengeteg bokros/erdős rész megszűnt, hogy csak oda tudj spotolni beállni, ahová azt mutatják. Látod ott azt az öt fából álló kis "erdőt", ott a pálya szélén? Na, tuti, hogy onnan spotolnak ha kimozdulsz és villan a lámpád. És hogy honnan tudom? Onnan baszki, hogy szerencsétlen med/light
máshonnan nem tudna spotolni!
Erlenberg... rémálmaim vannak ettől a pályától. Nem is mondok semmit. Nem. Nem. Haljá' meg. Map.
Ahogy azt írtam korábban, a WG szándéka az lehetett, hogy ha nincs hová elbújnod spotolni, akkor mersz előremenni, mert nem fognak
valahonnan villantani. De, most is fognak, csak hogy? A fél csapat egymást ahogy elkezdtek távolodni a bázistól és miért? Mert egy sakktáblán mozogtok és nem takar semmi. Vagyis takar, de a pálya szélén. Pfff....
A másik, hogy sosem értettem a tervezők azon szándékát, hogy olyan pályákat terveznek, aminek a fele kihasználatlan. Lásd Province. Ki lenne az a hülye aki középen mászkálna, amikor a szélekről agyonlövik? A pálya fele használhatatlan. Marad az, hogy a széleken a falhoz lapulva rohangálnak a játékosok, akár a hangyák a konyhában. De Malinovka mező dettó ugyanez. Csak a legbátrabb basedefender camperek nézhetnek farkasszemet egymással! Kik is mennek ki a mezőre a játék első felében? Akik ki akarják lövetni magukat. Csak a mező legszélén szoktak átrohanni.. áhh... De említhetném a nemtudommelyik pályát is (nem emlékszem a nevére és a wot wikin sem találtam meg hirtelen), ami egy változtatásig ugyanazt a nyomorék elvet követte, hogy a széleken támadj, középre ne merészkedj. Aztán jött a változtatás jó map lett belőle. De hová lett...? Vagy Tundra domb. Elég sokáig tartott mire rájöttek, hogy nem jó dolog az, ha egy bizonyos magas pontról a pálya felét belátni.
Szóval én azt látom, hogy borzalmas irányban változnak a pályák és Bodzynak igaza lesz a sakktábla poén pályával. Amin kétszer tizenöt paraszt fog összecsapni
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...