nekem egy régi gépem van (6éves) de a VGA-t nemrég raktam bele és eddig (értsd 9.0 előtt) simán 50-70 fps-sel ment magas grafikai beállításon.
Most szintén magason 30 körül mozog, de sokszor (lövések, sniper nézet, robbanás) leesik 5-7-re !
Illetve olyan 20 játék után laggol, beszaggat ileltve néha a ping is felugrik 400-500ra. Ez olyan nightmare fokozat
A gép E6750 proci, 4 GB RAM és egy NVidia GTX 650 TI 1 GB.
Ennek azért csak viini kellene egy WoT-ot
Hátha a fix megoldja ezt is, a kilépést is.
Ez az engine szar úgy ahogy van. Igaz az én laptopom se mai darab (AMD Athlon 64 X2 QL-64 , 4GB RAM, ATI Radeon Mobility HD4570 512M VGA) de azt már nonszensznek érzem, hogy akármit állítok át az fps nem változik. Full minimum grafikán játszok, WoT Tweaker-el kikapcsolva minden, de próbáltam már tömörített textúrákat, a játékban állítottam a dinamikus felbontást, attól is csak pixelesebb lett...War Thunder 30fps-nél lejjebb nem megy, átlagban 70-130 fps bárhol... Bár igaz, hogy WoT valami lovacskás-kardozós játékhoz írt engine-t használ
Az a kérdés, hogy ha kidöntök egy fát, akkor az ad álcát a bokorhoz hasonlóan ugye? Régen nem így volt, de mintha hallottam volna erről valamit. Szóval hogy van ez?
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Szete58
Nekem összesen van 2 giga a gépemben, és megy 30-40 fps-el. Igaz, hogy a fejlesztett grafika nincs bekapcsolva. Túlságosan megszoktam a quake-t annak idején, és már hülyén érzem magam, ha mindennek árnyéka van, ha mindenen megcsillan a fény és ha látom a tank tükörképét a pocsolyákban XD
Anno a LOTR Online-nal jártam így. Már nem emlékszem, h. jött valami grafikai javítás, vagy csak másik gépre tettem fel, de bekapcsoltam mindent, volt napfény megcsillanása a leveleken, felhők tükröződése a fodrozódó vízen, szuper... az FPS az egekben volt, csak éppen öt perc játék után baromira nem köllött egyik sem... ki is kapcsoltam mindet a francba.
P. S.: Ceterum censeo Karl tergum in venatus!
Last edit: 11 éve 5 hónapja by Szete58.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Toydolls2
Csak annyit szeretnék közölni a sok kérdőjelek után,hogy a játék teljesítménye és az fps függ a processzor teljesítményétől,nem mindegy,hogy 800mhz megy vagy 1333mhz vagy akár nagyobb frekin,és ez mind változtatja a memória teljesítményét is,mert hiába van DDR2 2gb ha az csak 600mhz képes futni,de hiába van modern proci ha az csak 800mhz megy és mellé teszünk egy 1333mhz DDR2 akkor az a ram is csak 800mhz megy és ez teljesítmény vesztéshez vezet,de nem nálatok van a hiba és ne keresgessetek hisz a Wot játéka nem játszható az általuk megjelenített minimum rendszerigényen sem,tehát a Wot-nál kell minél nagyobb nyomást gyakorolni!!
ez igaz cápa, viszont nekem az a nagyon nagy furcsaság az egészben, hogy 3 héttel korában a tesztkliens tökéletesen ment. 'elviekben' minden ugyan az az ő részükről is meg az én részemről is, mégis megcsúszott valahol a dolog. amúgy kell a halálnak 40 FPS, nem vagyok földönkívüli, hogy 50-100 FPS-t igényeljek, az agy 25-től látja folyamatosnak a mozgást,de legyen a minimum 30 kompromisszumosan. de akkor az valós legyen, ne az, hogy jó esetben garázsban szalad 30-on
Nálam pl. nem az fps-el van a probléma, hanem inkább az ms-el. Az fps-em stabilan 60-70 között ingadozik, de az ms is felmegy sajnos 50-re, 60-ra. Tehát igaz, hogy 25fps-től folyamatosnak látjuk a képet, de 40 fölötti ms-nél szintén akadozást észlelünk.
Annyira nem értek hozzá, de nem úgy van, hogy 1sec = 1000ms-el, tehát ha a folyamatos kép bűvös száma 25, akkor osztani kell az ezret 25-el = 40.
1000/25=40
A kérdésem az lenne, hogy akkor hogy lehet 66fps mellett 56ms?
Nem kinevetni, tényleg nem az én területem ez a téma!
11 éve 5 hónapja - 11 éve 5 hónapja#38655Írta: Mir4g3
Megválaszolva: Mir4g3
Először is MIIIIIIIIIIIIIIIvan ?
Az fps: 1 másodperc alatt megjelenített képek száma. Állítólag az emberi szem 24 nél már folyamatosnak látja. (engem a 30 is zavar mintha döcögne)
Az ms-csak tippelném, hogy az a ping akar lenni. A ping és az Fps nincs össze függésben. A ping a két dolog közötti (géped és a WOT szerver) válasz idő Milliszekundumban, minél kisebb annál jobb.
És van a lag mikor villog a piros a ping mögött, ilyenkor utközben elveszett az adat amit kapnod kellene. Ez sem mindig van össze függésben a pingel. (nekem volt 20-25 ping mellet is lag)
Az fps: 1 másodperc alatt megjelenített képek száma. Állítólag az emberi szem 24 nél már folyamatosnak látja. (engem a 30 is zavar mintha döcögne)
Az ms-csak tippelném, hogy az a ping akar lenni. A ping és az Fps nincs össze függésben. A ping a két dolog közötti (géped és a WOT szerver) válasz idő Milliszekundumban, minél kisebb annál jobb.
És van a lag mikor villog a piros a ping mögött, ilyenkor utközben elveszett az adat amit kapnod kellene. Ez sem mindig van össze függésben a pingel. (nekem volt 20-25 ping mellet is lag)
Oké, látom nem sikerült értelmesen leírnom, hogy mire gondoltam. Nekifutok újra, de tényleg nem az erősségem ez az egész, csak próbálom megérteni. Tehát:
Nem kell tippelned, a pinget ms-ben mérik, ez biztos. Az emberi szem 25fps felett folyamatosnak lát egy képsort, akkor az azt jelenti, hogy 40ms alatt kell követniük a képkockáknak egymást, hogy a szorzatuk kiadja az 1000ms-t (1sec.)
Az fps: 1 másodperc alatt megjelenített képek száma. Állítólag az emberi szem 24 nél már folyamatosnak látja. (engem a 30 is zavar mintha döcögne)
Az ms-csak tippelném, hogy az a ping akar lenni. A ping és az Fps nincs össze függésben. A ping a két dolog közötti (géped és a WOT szerver) válasz idő Milliszekundumban, minél kisebb annál jobb.
És van a lag mikor villog a piros a ping mögött, ilyenkor utközben elveszett az adat amit kapnod kellene. Ez sem mindig van össze függésben a pingel. (nekem volt 20-25 ping mellet is lag)
Oké, látom nem sikerült értelmesen leírnom, hogy mire gondoltam. Nekifutok újra, de tényleg nem az erősségem ez az egész, csak próbálom megérteni. Tehát:
Nem kell tippelned, a pinget ms-ben mérik, ez biztos. Az emberi szem 25fps felett folyamatosnak lát egy képsort, akkor az azt jelenti, hogy 40ms alatt kell követniük a képkockáknak egymást, hogy a szorzatuk kiadja az 1000ms-t (1sec.)
Wazze kezdem azt érezni direkt csinálod
Az FPS a megjelenített képek száma 1 másodperc alatt! ez ugye tiszta?
A géped erősségétől függően ez FPS száma változik, de akkor is 1 másodpercen belüli értékről beszélünk mert az 1 másodperc az állandó. PL KM/H az H=1 óra, az állandó a meg tett kiló méter az az autó erősségétől függően változik.
A ping az internet el kapcsolatos dolog. Két eszköz milyen gyorsan tud adatot cserélni, ennek a mérték egysége az MS. Érthetőbben: van két ember az 1ik pofon vágja a másikat, a másék észre veszi hogy kapott 1et és vissza adja ez a ping.
Ne akard a két dolgot össze vonni mert nincs semmilyen közük 1máshoz.
Ha ki akad a neted és nincs net az adott jelenetet a géped még akkor is a lehető legnagyobb FPS számmal fogja megjeleníteni. Ha az 1 hegy oldal 999 pingnél akkor azt tolja 50-60-bármennyi FPS-el.
Az fps: 1 másodperc alatt megjelenített képek száma. Állítólag az emberi szem 24 nél már folyamatosnak látja. (engem a 30 is zavar mintha döcögne)
Az ms-csak tippelném, hogy az a ping akar lenni. A ping és az Fps nincs össze függésben. A ping a két dolog közötti (géped és a WOT szerver) válasz idő Milliszekundumban, minél kisebb annál jobb.
És van a lag mikor villog a piros a ping mögött, ilyenkor utközben elveszett az adat amit kapnod kellene. Ez sem mindig van össze függésben a pingel. (nekem volt 20-25 ping mellet is lag)
Oké, látom nem sikerült értelmesen leírnom, hogy mire gondoltam. Nekifutok újra, de tényleg nem az erősségem ez az egész, csak próbálom megérteni. Tehát:
Nem kell tippelned, a pinget ms-ben mérik, ez biztos. Az emberi szem 25fps felett folyamatosnak lát egy képsort, akkor az azt jelenti, hogy 40ms alatt kell követniük a képkockáknak egymást, hogy a szorzatuk kiadja az 1000ms-t (1sec.)
Wazze kezdem azt érezni direkt csinálod
Az FPS a megjelenített képek száma 1 másodperc alatt! ez ugye tiszta?
A géped erősségétől függően ez FPS száma változik, de akkor is 1 másodpercen belüli értékről beszélünk mert az 1 másodperc az állandó. PL KM/H az H=1 óra, az állandó a meg tett kiló méter az az autó erősségétől függően változik.
A ping az internet el kapcsolatos dolog. Két eszköz milyen gyorsan tud adatot cserélni, ennek a mérték egysége az MS. Érthetőbben: van két ember az 1ik pofon vágja a másikat, a másék észre veszi hogy kapott 1et és vissza adja ez a ping.
Ne akard a két dolgot össze vonni mert nincs semmilyen közük 1máshoz.
Ha ki akad a neted és nincs net az adott jelenetet a géped még akkor is a lehető legnagyobb FPS számmal fogja megjeleníteni. Ha az 1 hegy oldal 999 pingnél akkor azt tolja 50-60-bármennyi FPS-el.
Oké, az fps (frames per second) azt mutatja, hogy másodpercenként hányszor frissül a kép amit látsz. Ez eddig biztos! Biztos az is, hogy minimum 25fps-re van szükségünk, hogy folyamatos képet lássunk. Ha tehát az fps 25 alatti érték, akkor szaggatottan látjuk a képet. Ahogy írtad egy másodperces egységről beszélünk, ami 1000ms. Tehát ha elosztjuk az 1000ms-t (1sec.)25-el, hogy folyamatos képet kapjunk, akkor minden 40ms-ben kell kapjunk egy képet. Ha nem kapunk 40ms-enként egy képet, akkor nem jön ki a 25 kép/másodperc. Ez szimpla matematika.
11 éve 5 hónapja - 11 éve 5 hónapja#38678Írta: Mir4g3
Megválaszolva: Mir4g3
Többszöri át olvasásra lehet rá jöttem mi akart lenni az eredeti kérdés.
A játékban az a 40MS nem nagy idő, amit kap adatot a gép azzal el van több ideig mint 40MS nem minden képhez párosul adat mivel a játék grafikai oldala a gépen van.(PL nagy a ping meg lag is van megy a tankod 1 irányba az FPS rendben, és egyszer csak ugrik 1et a kép.volt elég adat hogy a játék fusson, viszont mikor kapott adatot rá jön hogy nem azt történt nálad amit a szerver gondolt és téged át rak oda ahova a szerver szerint lenned kellet volna ) 100 -120MS-ig nincs észlelhető változás, feltéve ha nem párosul laggal.
Last edit: 11 éve 5 hónapja by Mir4g3.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: geritango
amikor ...