Köszi, ezért érdekelne, hátha van megoldás. Esetleg más máshogyan tapasztalta.
Ezt lehet mondani "normálisnak", nálam is ez van és nem csak ezen a pályán, hanem bárhol, bármikor, bármelyik tankkal. Zavaró az biztos, és nem tudom, mitől lehet, de ez van. A wg édes bája. 
Zedetu, ez a célzás "logikája" miatt van. A célkereszt "közepe" úgy viselkedik, mintha keresné az első szilárd testet, ami az útjába kerül. Ha áll a töltésen egy tank, akkor semmi hiba, ezt megtalálja, és arra célzol. Ha eltűnik a tank a töltésről, akkor hirtelen nincs "szilárd test", és a lövés a "végtelenbe céloz", ezt vizuálisan úgy éled meg, hogy ugrik egyet a célkereszt, mert a célkereszt most hirtelen pár (száz) méterrel odébb, az átlátszó virtuális kocka oldalára mutat, és nem a látótér előterében egy tárgyra. Ha nem a "levegő" van a tank mögött, akkor a célzókör az első tank mögötti sziklát, vagy más tárgyat fogja megtalálni, és ahhoz igazítja a célzást, hiába van egy köztes, éppen láthatatlan tank. Ezért van az, hogy ilyen helyzetben egy normál AP/APCR löveg alkalmasabb vak lövésre, egy derp HE lőszere viszont szépen átrepüli az eltűnt célpontot és mögötte landol a terepen.
Az a rossz hír, hogy ezzel nem nagyon lehet mit csinálni. Esetleg a derp ágyuk esetében, amelyek lövedéke ívelt pályán mozog, el tudom képzelni, hogy lehetne alkalmazni egy olyan célzó modot, mint ami most az arty-knál divat - ha ideális a távolság, el tudom képzelni, hogy be lehetne ejteni a lövedéket a töltés tetejére, vagy akárt túloldalára. Ezt a játékban lévő célzással nem lehet kivitelezni (pár rng gyanus lövést láttam visszajátszásokban elrettentő kivételként...) De gondolom, ez a mod csak az arty-sok kiváltsága, gondolom a derp ágyusok esetében tiltanák, ha valaki csinálna egy ilyet...
https://tanks.gg/tank/chi-se