Sziasztok!
Csak egy újabb akadékoskodó kérdés:
lehet, hogy off is, és még akkor is, ha tudom, hogy ez nem egy szimulátor;
De ha már a páncélt, meg a beesési szöget ilyen pontosan ki tudjuk kalkulálni, akkor olyan vicces, ahogy a két tanknyi hosszúságú ágyúcsövek simán átmennek a falon a torony forgatásakor.... Nem tudna inkább beleütközni? az azért valósághűbb, nem? vagy ha már átlóg, akkor lehessen vele lőni a falon túlra

mert nemottvan?, namotvan? (ahogy Kern András mondta).
Aztán az is durva, amikor kontakt harcnál az amx csöve 5 méterrel túllóg a TD-n keresztbe, a lövés meg így is sebez. HOGYAN??? félúton kiugrik a csőből sebezni??
Szóval ne a mozgás fizikát finomítsák, meg balanszírozzanak, hanem az a cseszett hosszú cső igenis ütközzön bele a falba, vagy kontaktnál a másik tankba, ha meg túllóg, akkor ne sebezzen már.
(hát nem tök buli lenne kardozni a csövekkel?

)
(Azt se értem, hogy hol van a legénység a nyitott tankokban? mert hogy benne nem ül senki, az elég jól látszik

azért legalább a sisakokat bemodellezhetnék felülről)
Szóval nekem kicsit gáz ezek mellett az a nagy korhűségi mizéria.
Ap
https://tanks.gg/tank/chi-se