Azért a kérdésre az első választ adni csak azért, mert a Sandbox a kisebb rossz választás...
Mást pedig nem lehet adni rá.
Érdekelni érdekelnie kellene, és mind 2 megoldás egységesen rossz...
Valaki bedobta ötletnek, hogy mért nem tesztelik a sandboxot 1 hétig arty nélkül ?!
Ott gyorsan fel is mérhető az igény rájuk, meg az elégedettség/elégedetlenkedés aránya.
Gondolom a baj az, hogy nekik minden játékos kell, így valóban a kisebb rossz , a jó megoldás. Legalábbis evvel tolják még ki azt az időt, míg ki nem égnek az arty utálók.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: TivadarToth, MDavid1995, Tomat, Rohamnyuszi
Kár, hogy nincs ,olyan hogy még javítsanak rajta, ha már ki nem veszik őket.
Még egy dolgot piszkálhatnának rajtuk. A röppályát a lövedékeknek laposabbra állíthatnák.
8 éve 7 hónapja - 8 éve 7 hónapja#230113Írta: ElCid
Megválaszolva: ElCid
Jó hogy változtatni akarnak, meg az irány sem teljesen rossz, de ezt a sutnn mechanizmust el kéne felejteni úgy jó is lehetne.
És ne jöjjenek azzal, hogy akkor majd sírnak az artysok, mert ha ők lennének többen a játékban nem is változtatnának egyáltalán.
Meg hol hasonlít ez arra a színtiszta nerf-re amit a td-kkel csináltak anno újrabalnce-olás néven/lövés utáni spotolódás/?
Itt is csak ennyi kéne: nagy arányú sebzés csokkentés, és egy picivel kevesebb újratöltés idő ennyi.
8 éve 7 hónapja - 8 éve 7 hónapja#230137Írta: Thothem
Megválaszolva: Thothem
Ezt nem azok kedvéért másolom ide, akik már jártak a SB szerveren, hanem a többiek kedvéért, akik csak hallomásból / videóról ismerik az arty mechanizmus működését:
A Stun nem a legmegfelelőbb kifejezés erre az effektre. Inkább a "Dazed and confused" lenne a megfelelő.
A Stun -mint kifejezés- alapból adja a teljes tehetetlenség érzetét. A jelenlegi mechanizmus gyakorlatilag annyit tesz, hogy a legénységi képzettséged (Az alap képzettség %-od.) lecsökken időszakosan a találat után. Gyakorlatilag a képzetlen legénység érzetét adja. Az effekt hatása végén visszakapod a jól megszokott legénységedet. Vagy a nagy elsősegéllyel magad gyógyítod őket "stun" effektből.
Figyelem: Spoiler!
Mondok példát:
Ha versenyezne egy-egy tank, kilőtt vezetővel és arty stunnal, akkor az arty stunolt nyerne, mivel a kilőtt vezető nagyobb levonást ad, mint a stun miatti levonásban szenvedő legénység.
Szerintem meg így jók, ahogy vannak... Ezekkel a módosításokkal jobban fogják gyűlölni az artistákat... Nem lesz egylövésezés, ok... Csak majd míg eddig egy jó artys is kb betalál 4ból egyszer, beütve teszem azt 1000-t... Most majd 4-ből beüt 2x kiosztva 500-t/lövés, plusz a legénység/lányság skillbüntetése... És még csak nem is megfelezték az artyk sebzését, csak kb 35%-kal csökkentették... Kisebb, de pontosabb, és még gyorsabban is lő - bár az azért annyira nem észrevehető, max nagyobb tierben.
Aham...
Tegyük fel, hogy csupa prém javítócucc van a tankodon (javító, tűzoltó, gyógyító). T10 BC arty belédver, elsőre viszi a gunt és a tornyot, valamint átlag 1-2 tagot a legénységből. Ellövöd a javítót és a gyógyítót hogy elhúzhass onnan, de az a nyomorult már küldi is a következőt - újabb gun, és még 2-3 tagnak annyi. Mondjuk harmadikra egy motor még befigyelhet... Már nincsenek csomagjaid, utána így kell végigjátszanod a csatád, megnyomorítva, haszontalanul - ezt akarod?
Jó legénységgel csökkenthető lesz a stun, a dmg csökkentett, és a javítók visszatöltődnek.
Nem jó ez sem, de ahogy fentebb már írták, még mindig a kisebbik rossz.
Még kéne pár válaszverzió, mert ezek közül nagyjából egyik se igaz... Szerintem nem nagyon kéne piszkálni az artákat, viszont top tier max 1 db/csata, kisebb tierekből lehet 2, és nem lehetnek szakaszban. Ja, és a hetes-nyolcasok között bazi pontosság nerf azoknak amiken ilyen 2k damages ágyú van. Sebzést kb olyanra beállítani, hogy max a felét vigye el egy saját tieres heavynek. Ez a stun egy baromság. Meg a 100 méteres robbanási sugarak is.
A Waffenträger: Paradoxon esemény komoly kihívásokat hoz magával, de fantasztikus jutalmakat kaphatsz a küldetéseiből és az előrehaladásából – az egyedi…
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...