Én ma 18 meccset játszottam egyhuzamban egy klántársammal. T8 és T10-ben. T8 ként végig alsó tierként 3 tierű csatákban T10-ben csak 1 tierű csatában. Nem olyan borzalmas de azért volt egy kis már megint büntet a MM érzésem. 8-10 csatában legalább, mások is erre panaszkodtak az ingame chat-ben. A pingem 3-4 csatában időnként játszhatatlan szintre emelkedett, de csak ha feltűnt vki előttem...
Ja és az új küldetéses interface, szerintem simán randább mint a régi, meg kicsit átláthatatlanabb.
Szóval ahogy én látom (meg azok akikkel ma együtt játszottam, meg az a kb 60 ember akinek a kommentjét a WG facebook oldalán a 9.19 patch változásait bemutató bejegyzés alatt olvastam) a WG-nek némi pénz és idő felhasználásával ismét sikerült jó pár dolgot elbaszarntania.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Sics, Morphus101
De szerintetek jó ötlet a +2,5% felszerelések osztogatása? Az egyébként is jobb játékosok még további előnyhöz juttatása?
A +2.5% (mondjuk egy venti esetében) +50% teljesítmény az adott itemre. 3 item esetében ez +7,5% meg még egy direktíva és ott is vagyunk hogy mindent összevetve egy olyan +10%-od van.
Arról nem is beszélve, hogy ha mondjuk lepakolod ezeket a cuccokat tier 6-ba pl egy versenyképes 6-os premtankba (cromwell B, Rudy), egy jó kis 4-5-6 skilles legénységgel... Fair play?
Ráadásul a ranked csaták belekényszerítve tir10-be ahol a jelenleg a tankok közti egyenlő erőviszonyokkal 2 nagy probléma is van (Mause, Type5 heavy).
De szerintetek jó ötlet a +2,5% felszerelések osztogatása? Az egyébként is jobb játékosok még további előnyhöz juttatása?
A +2.5% (mondjuk egy venti esetében) +50% teljesítmény az adott itemre. 3 item esetében ez +7,5% meg még egy direktíva és ott is vagyunk hogy mindent összevetve egy olyan +10%-od van.
Arról nem is beszélve, hogy ha mondjuk lepakolod ezeket a cuccokat tier 6-ba pl egy versenyképes 6-os premtankba (cromwell B, Rudy), egy jó kis 4-5-6 skilles legénységgel... Fair play?
Ráadásul a ranked csaták belekényszerítve tir10-be ahol a jelenleg a tankok közti egyenlő erőviszonyokkal 2 nagy probléma is van (Mause, Type5 heavy).
Szóval szerintetek?
Csak 1 felszerelést tudsz fejleszteni.+2,5 % a legénységen kb. 1,25%-ot farag a töltésidőn.Hidd el nem ezen fog múlni a csata...
De szerintetek jó ötlet a +2,5% felszerelések osztogatása? Az egyébként is jobb játékosok még további előnyhöz juttatása?
A +2.5% (mondjuk egy venti esetében) +50% teljesítmény az adott itemre. 3 item esetében ez +7,5% meg még egy direktíva és ott is vagyunk hogy mindent összevetve egy olyan +10%-od van.
Arról nem is beszélve, hogy ha mondjuk lepakolod ezeket a cuccokat tier 6-ba pl egy versenyképes 6-os premtankba (cromwell B, Rudy), egy jó kis 4-5-6 skilles legénységgel... Fair play?
Ráadásul a ranked csaták belekényszerítve tir10-be ahol a jelenleg a tankok közti egyenlő erőviszonyokkal 2 nagy probléma is van (Mause, Type5 heavy).
Szóval szerintetek?
Ez a matek,hogy jön ki neked?
Levezetnéd?
Már az elején megakadtam a +2.5%-on,ami 50%.
De szerintetek jó ötlet a +2,5% felszerelések osztogatása? Az egyébként is jobb játékosok még további előnyhöz juttatása?
A +2.5% (mondjuk egy venti esetében) +50% teljesítmény az adott itemre. 3 item esetében ez +7,5% meg még egy direktíva és ott is vagyunk hogy mindent összevetve egy olyan +10%-od van.
Arról nem is beszélve, hogy ha mondjuk lepakolod ezeket a cuccokat tier 6-ba pl egy versenyképes 6-os premtankba (cromwell B, Rudy), egy jó kis 4-5-6 skilles legénységgel... Fair play?
Ráadásul a ranked csaták belekényszerítve tir10-be ahol a jelenleg a tankok közti egyenlő erőviszonyokkal 2 nagy probléma is van (Mause, Type5 heavy).
Szóval szerintetek?
Csak 1 felszerelést tudsz fejleszteni.+2,5 % a legénységen kb. 1,25%-ot farag a töltésidőn.Hidd el nem ezen fog múlni a csata...
Legjobb tudomásom szerint a fogyó bondokból (Utasítás?) választhatsz értelemszerűen egyet, de minden felszerelést felfejleszthetsz.
A félreérthető megjegyzés arra vonatkozik, hogy nem tehetsz fel például töltésgyorsítót és fejlesztett töltésgyorsítót egyazon tankra. Ettől még felrakhatsz rá fejlesztett töltésgyorsítót és fejlesztett szellőzést.
@ELCid
Tanks.gg-n már fel tudod rakni őket. Össze tudod hasonlítani az értéket például a pórellátmányéval is. (Vagy a kettőt együtt.)
(Látva a "reakciókat", kétlem, hogy ez így ebben a formában, minden korlátozás nélkül fog maradni.)
Last edit: 8 éve 3 hónapja by Ba_nshee.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Morphus101
Az eredeti venti +5% teljesítmény. A fejlesztett venti 7,5% teljesítmény. Így a fejlesztett teljesítménye 50%-al nagyobb az eredetinél.
Értem
De viszont ez egyes tankok skilljeire nem fog kiemelkedően hatni.Úgy értem,hogyha van egy gyors töltésű-gyors célzó tankom,akkor neki mi előnye származna,ha kapna extra 1-2 tized másodpercet?
Ahogy látom,pont azokat a tank "tulajdonságokat" kell fejleszteni,amik "rászorulnak" ilyen téren.Mellesleg ezek a felszerelések(utasítás) annak a tanknak jó,ami "lassú-gyérebb" minden szempontból,de még akkor se kap akkora előnyt,hogy "erősebb" legyen.Inkább több vagy nagyobb lesz az esélye egyes szituációkban.
A Waffenträger: Paradoxon esemény komoly kihívásokat hoz magával, de fantasztikus jutalmakat kaphatsz a küldetéseiből és az előrehaladásából – az egyedi…
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...