Jelenleg

31
látogatónk van

2015. szeptember 17. 16:05

Fejlesztői hírcsokor #167

(1 szavazat)
40 hozzászólás
  • Az ázsiai (japán, kínai) arty ág még nincs kész. A fejlesztők még információt gyűjtenek. 
  • Terveztek prémium artykat (magas szintűeket is), de miután látták hogy reagálnak a játékosok az artykra, inkább elnapolták az ötletet.
  • A korhűség és jászhatóság közül mindig a játékmenet győz.
  • Storm tud az MM problémákról, javítanak majd rajta.
  • Majd javítják a "mindig ugyan az a pálya" problémát is. 
  • Eltudják készíteni az Olasz közepes ágat de a játékosokat nem nagyon érdekli. 
  • Nagyon jó a WG archívum kereső csapatja, olyan tankokat találnak amikről senki se tudja hogy léteztek. 
  • A távoli jövőben lesznek kétéltű tankok. 
  • Majd teljesen átalakítják a  legénységet (olyasmire mint a WoWs)
  • A fejlesztők teljesen átakarják alakítani az átütés rendszert, majd tesztelik de nem tudják megéri-e megcsinálni.
  • Vissza kerülnek majd a Történelmi csaták PvE (játékos a gép ellen) módban. A gyenge tankok botok lesznek.
  • Fejlesztik a chat kezelőfelületet. 
  • Lehet hogy a század teljesen kikerül. 
  • Lehet hogy buffot kap a KV-5.
  • A WG dolgozik több játékon is amiket még nem jelentettek be. 
  • A WoWs kész a megjelenésre. A WoT-ot anno "nyersen" adták ki, mert elfogyott a fejlesztésre szánt pénz.
  • Lesz Ps4 WoT.
  • SerB azt mondja hogy az E-25 berakása hiba volt. Az hogy még mindig megvásárolható néha "bizonyos emberek rossz döntése".
  • SerB azt mondja a WT E-100 cseréje a Grille 12cm lesz.
  • A fejlesztők dolgoznak egy új T10 játékmódon, ennek egyik eleme a Tier 12 tankok megjelenése. Bizonyos feltételek mellet megszerezhetőek lesznek. 
  • Nem mostanában lesz HD Object 140.
  • Jelenlegi patchelési idő 1 patch/1,5 hónap. Lehet ez lelassul majd.
  • A tesztek azt mutatják hogy a szerverek elbírják majd az új mozgási fizika számolását. 
  • Az új mozgási fizikával jelentősen javul a fordulás dinamika. 
  • A 9.11-nek teljesítmény növekedés kell hoznia. 

Fordítás forrása: http://wot-kpp.blogspot.hu/

Utoljára frissítve: 2015. szeptember 17. 16:15

NE KONTEÓZZ, NE SÍRJ! Mielőtt kommentelsz, ezt feltétlen olvasd el!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
karakter van hátra.
Hozzászólások betöltése... A hozzászólás frissítve lett 00:00.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Dixie
    • Tankos
    · 8 éve
    [quote name="AzertsemJo"]" Dixie "
    Ha valaki ért a BIOS-hoz akkor be tudja állítani a megfelelő értékeket magának.
    Ha nem akkor jobban jár a stabilitás miatt ha az alaplapra bízza ezt.
    Az pedig hogy az alaplap mire állítja be már csak a gyártótól függ.
    Egy normálisabb , értsd jobb minőségű lap esetében ha támogatott (nem dzsunka)
    modult raktál bele egyből a maxra rakja. Az időzítést szokta egyedül T2-re rakni T1 helyett.
    (Forintosítva és gonoszan : 30-40 ezres alaplaptól már nincs detektálási gond :-* )[/quote]
    Jó aláírom ebben igazad van. 40 ropis a lapom...
    Ház: Zalman Z11 Red
    Táp: Chieftec 700W
    Lap: M5AFX99 PRO 2.0
    Cpu: AMD FX 9370 clockolva 4700Mhz-re + vízhűtés Cooler Master Seidon 120
    Ram: 16GB Corsair Vengenance Pro clockolva 1866Mhz DT: 9-10-9-27 CR: T1
    Vga: Shapphire R9 280 3GB OC
    Nekem így van beállítva és soha semmi bajom nincs vele. Igyekeztem a lehető legnagyobb teljesítményt kisajtolni a rendszeremből. Aki minőségi cuccokat vesz annak nem ártana hívni valakit vagy utána nézni a dolgoknak és akkor nincs egy lavor fagyi a gépben. Én ebben akartam segíteni. A forgalomban lévő pc-k 80%-ának nincs is kahasználva a valós teljesítménye.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    AzertsemJo
    • Tankos
    · 8 éve
    " Dixie "
    Ha valaki ért a BIOS-hoz akkor be tudja állítani a megfelelő értékeket magának.
    Ha nem akkor jobban jár a stabilitás miatt ha az alaplapra bízza ezt.
    Az pedig hogy az alaplap mire állítja be már csak a gyártótól függ.
    Egy normálisabb , értsd jobb minőségű lap esetében ha támogatott (nem dzsunka)
    modult raktál bele egyből a maxra rakja. Az időzítést szokta egyedül T2-re rakni T1 helyett.
    (Forintosítva és gonoszan : 30-40 ezres alaplaptól már nincs detektálási gond :-* )
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Dixie
    • Tankos
    · 8 éve
    [quote name="AzertsemJo"]Utólagos memória bővítés esetén lehetőleg a következő módon próbáljatok eljárni.
    - Lehetőleg a meglévővel azonos modult vegyetek.
    - Páros számú modul esetében lehetőleg DUAL-ban rakjátok bele
    - A BIOS-ban ellenőrizzétek a memóriakezelés beállításai
    - Ha nem vagy Hardwergurú az sem baj , ebben az esetben lehetőleg automatikusra rakjatok mindent amit lehet.
    - Ha felállt a rendszer akkor futtass le valamilyen memtesztelő progit.

    Igen de akkor megint előjön az imént említett probléma. A modulok 1333-on fognak ketyegni. Mellesleg az sem mindegy, hogy T1 vagy T2-ben futnak. Nekem T1-ben bírja a hardwer és nincs problémám vele. T1-ben 5-10% gyorsulás van a ramokban.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    AzertsemJo
    • Tankos
    · 8 éve
    Utólagos memória bővítés esetén lehetőleg a következő módon próbáljatok eljárni.
    - Lehetőleg a meglévővel azonos modult vegyetek.
    - Páros számú modul esetében lehetőleg DUAL-ban rakjátok bele
    - A BIOS-ban ellenőrizzétek a memóriakezelés beállításai
    - Ha nem vagy Hardwergurú az sem baj , ebben az esetben lehetőleg automatikusra rakjatok mindent amit lehet.
    - Ha felállt a rendszer akkor futtass le valamilyen memtesztelő progit.

    Ezzel elkerülhető hogy a gép hibásan kezelje a memóriát.

    Virtuális memória :
    Mivel ugye WinFos van a gépen ezért MINDIG VM-et akar használni. Teljesen mindegy hogy 1 vagy 32 GB-od van.
    8 GB vagy több esetén érdemes egy viszonylag kicsi , FIX értéket beállítani neki , ezáltal elkerülhető a
    felesleges VM használat.
    (Ha értesz hozzá akkor beállítható hogy elsősorban a fizikai memóriába töltse be az adatokat. )
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Dixie
    • Tankos
    · 8 éve
    [quote name="zoozoli"]Szia trix virtuális memóriát miért állítsak be 2x4gb 1866 os ramok mellé?
    A procim játék alatt is alig éri el a magonkénti 20-30% os terhelést és alig van 40 45 fokos
    Van az alaplpom dvd jén controll center mindig mikor a játékba be lépek 20 25% al feljebb állítom a ventik teljesítményét szóval meleg az nincsen a házban
    A windozomat úgy 2-3 hónapja tettem ujra amikor a 4 gb ram mellé be került a másik 4gb os modul.
    A ramok játék alatti teljesítménye is csak 30% nem tudom mi a kidobálgatás oka de a 9.9 ben nem volt ilyen jelenség most a 9.10 ben pedig elég gyakran jön elő a bosszantó jelenség [/quote]
    Virtuális memória mindig kell mivel tökmind1 mennyi ramod van a windows telerakja. Igaz mutatja ,hogy nééé mááá! Mennyi szabad ramod van még de a háttérben azt gyorsítótárnak használja. ( ha kell azonnal használhatóvá teszi neked ) Mikor ramot teszel be a különböző márkájú modulok tudnak galibát okozni. A másik ami a lényeg!! Hiába 1866-os a ramod. Az a maximális órajele. Alapból 1333-on ketyeg. Ha azt akarod, hogy 1866-on fusson akkor azt neked BIOS-ban be kell állítanod 1866-ra és majd egy Ram időzítő profilt beírnod. Ha az időzítés helyes akkor az alaplapod 1866-on kezeli a ramokat feltéve ha a procid lekezeli mert lehet csak 1600-ig vezérel. Akkor ugyan úgy beállítod a ramot. Nekem egy AMD-FX9370-es procihoz ( ami kezeli 1866-on a ramot ) van 2x8GB Corsair Vengenance Pro 2400Mhz ram modulom ami 1866-ra van állítva és az időzítése így néz ki: 9-10-9-27 A ram rossz beállítása brutális fagyásokat okozhat és a LÉNYEG! Bármilyen program, játék képes instant bezáródni miatta. A tanulság: bármilyen órajelű ramot veszel az mindig 1333-on fog menni amíg be nem lövöd a BIOS-ban.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    TRIXXON
    • Tankos
    · 8 éve
    zoozoli-nak:
    Amit írtál memróia-ügyben, az jónak tűnik, azaz, olyan, mintha elég lenne a RAM-od (bőven is).
    Én mégis azt tapasztalom (minden csoda-elmélet ellenére), hogy ha "C" meghajtón van a Windows és van "D" meghajtód is, akkor a "C" meghajtón célszerű megszüntetni a virtuális memóriát és "áttenni" "D"-re... és itt már fontos nagyon a matematikai-alapú egyéni beállítás (mert a merevlemez szabad területe és műszaki állapota - mennyi hibás szektorod van stb. - alapján lehet egy remek számot kikalkulálni a virtuális memóriának).
    Abban is igazad lehet, hogy minek a virtuális memória, ha van elég RAM-od?
    Én azt tapasztalom, hogy még 16GB RAM mellett is, a "csúcspillanatokban" (pl. egy harci helyzet, amikor baromi sok adatot kell feldolgoznia a gépnek) használ virtuális memóriát a gép.

    A vituális memória ellenőrzése, mint írtam is, csak egyik lépés azon az úton, amikor keresem a hibát... a te helyzetedben (az általad írtak alapján) talán mégsem itt van a gond.

    Ballistic_Force-nak igaza van a neked címzett válaszában abban, hogy a "kidobálós" hibáknál az az első lépés, hogy a res_mods mappát kiürítjük (de a mappát hagyd meg, csak húzd át máshová a tartalmát, hogy ha kell majd, visszahúzható legyen a tartalma) és úgy csatázunk párat (10 csatát szoktam javasolni).
    Ha ezen idő alatt egyszer sem dob ki ajáték, akkor egészen biztos, hogy valamelyik MOD-od "összeakad" valamivel és azért dob ki a játék - de, azt feltételeztem, hogy ezen a legelső tesztlépésen már túl vagy és MOD-ok nélküli res-mods mappa esetében is kidob a játék... ezért írtam, hogy akkor folytassuk a tesztlépéseket.

    Szóval, akkor térjünk vissza az első lépéshez és MOD-ok nélkül menj 10 (vagy több csatát) és légyszíves menj bele nagyon komplikált harci helyzetekbe is, hogy tesztelhesd, hogyan működik a rendszered fokozott terhelés alatt és írd meg kidobott-e a játék akkor vagy utána vagy a következő csata kezdetekor?
    És ha nem lesz gond ekkor a működéssel, akkor valamelyik MOD-od a hibás.

    [quote name="Mikszi67"]Zozoli!
    Én is így jártam, mikor bekerült a 2. 4G memória modul, egyszerűen összeomlott a játék. kivettem, azóta nem csinálja.[/quote]

    Óóó... kár volt kidobnod... sokat segít minden gépen a +4GB RAM.

    Az viszont nagyon igaz, hogy ha hardware-esen "jó volt a csatlakoztatás" (elnézést hogy ilyen egyszerűen és nem szakszerűen írom, csak így talán könnyebb érteni), akkor a +4GB software-res kezelésével lehetett a gond (bizonyára ezt-azt be kellett volna állítani az új helyzethez) és akkor most repülőgéped lenne számítógép helyett. :-)

    Mivel azonban vagy hardware-es vagy software-es hiba miatt nem kezelte jól a géped a +4GB-ot, így jól döntöttél, hogy kivetted... de, én szakember segítségével visszatenném, mert baromi sokat dobna a géped működésén +4GB RAM.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    RacsiGoRektThem
    • Tankos
    · 8 éve
    [quote name="zoozoli"]Szia trix virtuális memóriát miért állítsak be 2x4gb 1866 os ramok mellé?
    A procim játék alatt is alig éri el a magonkénti 20-30% os terhelést és alig van 40 45 fokos
    Van az alaplpom dvd jén controll center mindig mikor a játékba be lépek 20 25% al feljebb állítom a ventik teljesítményét szóval meleg az nincsen a házban
    A windozomat úgy 2-3 hónapja tettem ujra amikor a 4 gb ram mellé be került a másik 4gb os modul.
    A ramok játék alatti teljesítménye is csak 30% nem tudom mi a kidobálgatás oka de a 9.9 ben nem volt ilyen jelenség most a 9.10 ben pedig elég gyakran jön elő a bosszantó jelenség [/quote]

    Nem értem hogy miért kell egyből belenyúlni a gépbe, attól hogy patch változás volt nem kell valami kurva jó gép!
    8 éve vásárolt akkoriban 140 E Ftért vett gépett(monitorral együtt) a mai napig 40-60 Fps -el elviszi a játékot.
    A ping kérdés meg nem mindegy milyen neted van, szar nettel ne várd hogy nem fogsz pingelni, a másik meg, hogy az EU1 és EU2 szerver között van különbség, EU1-en kisebb a ping, kevésbé laggol, nem véletlen van több magyar is azon!
    Először meg kell kérdezni tapasztaltabb embereket, nem egyből leszarozni a játékot.
    Alapvető az ilyen probléma ha bugos módot használsz, akkor dobál ki folyamatosan . Mivel minden egyes patch után az elején bugosak a módok, lehet hogy 2 ütközik egymással és random kidob. Mód nélkül játsszál egy napig ha egyszer sem dob ki a játék akkor a felrakott sok mód közül valamilyek szar!
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Mikszi67
    • Tankos
    · 8 éve
    Zozoli!
    Én is így jártam, mikor bekerült a 2. 4G memória modul, egyszerűen összeomlott a játék. kivettem, azóta nem csinálja.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    zoozoli
    • Tankos
    · 8 éve
    Szia trix virtuális memóriát miért állítsak be 2x4gb 1866 os ramok mellé?
    A procim játék alatt is alig éri el a magonkénti 20-30% os terhelést és alig van 40 45 fokos
    Van az alaplpom dvd jén controll center mindig mikor a játékba be lépek 20 25% al feljebb állítom a ventik teljesítményét szóval meleg az nincsen a házban
    A windozomat úgy 2-3 hónapja tettem ujra amikor a 4 gb ram mellé be került a másik 4gb os modul.
    A ramok játék alatti teljesítménye is csak 30% nem tudom mi a kidobálgatás oka de a 9.9 ben nem volt ilyen jelenség most a 9.10 ben pedig elég gyakran jön elő a bosszantó jelenség
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    TRIXXON
    • Tankos
    · 8 éve
    [quote name="zoozoli"]Trixxon köszönöm a segítséget de nem a hardvereim hibái és magas hőmérsékletük okozzák a gondot .
    A procimat havonta pasztázom a vga val 1 ütt .
    Vga mon dupla ventilátoros hűtés van a házam pedig 1 igen szellös darab és teljesen aluminium elöl hátul 12 cm es ventik a ház tetején pedig 8 cm es.
    A vetilátoraim fordulat szabályzósok és a procim is csak 45 50 fokos játék közben
    A mostani 9.10 óta áll fent a kidobálgatás és a csaták közbeni ki lépkedés [/quote]


    Értem. :-)

    Akkor a 2. lépés következik. :-)
    Én most a virtuális memóriát állítanám be szuper jóra és a tördezettség-mentesítésnek a ...(lassú) változatát alkalmaznám.

    És ha ez sem segít, akkor jöhet a 3. lépés. :-)
    Ezen belül első, hogy minden csata után alkalmaznám az ASC memória-takarítóját (mivel 1 másodperc alatt takarítja ki a memóriát, nem vesz el időt a következő csatából)... ha majd ilyeneket látsz, hogy, kitakarított 342MB-ot vagy csak 217MB-ot minden csata után, nos, akkor ott valami gond van a géped memóriakezelésével... és emiatt erősebben dolgozik a processzor stb. és ezért melegednek a "dolgok"... ez a memória-takarítósdi már rengeteg problémás helyzetet megoldott... igaz, egyeseknek macerás minden csata után rányomni a gombra, de, hát, ez van. :-)

    És ha ez sem megoldás, akkor folytatható a sor a 3. lépés további al-lépéseivel... és a 4. lépéssel stb. :-)
© 2024 WOTINFO. Minden jog fenntartva.