- Hozzászólások: 472
- Köszönetek: 551
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
De csak az utolsó 8-atAjánlom a kérdéseket matek érettségire előterjeszteni.
Simán megállnák a helyüket.
Beleírtam a fenti kiírásba, majd a teszt első részén lévőbe is beleteszem, habár a checkboxos mezők (négyzet), illetve a kérdések formája okán nem gondoltam rá, hogy ezt kiírjam.jó lenne az elején felhívni a figyelmet, hogy helyenként több jó válasz is lehetséges.
Mint mondtam, kérek pár napot, és egy némileg bővített doksiba összefoglalva felteszem ide azokat, melyek "spec" kérdések, és tényleges kifejtést igényelnek.*
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Plusz magyarázat pár válaszra.Teszt
Az alábbiakban egy tesztet osztok meg (egyéni összeállítás).
A téma: Felderítés és álcázás
A teszt linkje csak a pdf-ben elérhető (ok: lásd fent)
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Szép!Kitöltöttem 90/70, de az elrontott kérdéseimhez lenne egy-két hozzáfűzni valóm:
Akkor kapsz bónuszt (xp-re és kreditre is) a látótávolságon belül, ha felderíted az adott tankot (ezt nevezzük saját-spot-sebzésnek): érteni kell, hogy a sebzésből származó xp és kredit 50%-a maga a sebzés, 50%-a pedig a felderítés. Ha te a saját felderítésedre lősz Y mennyiségű sebzést, az Y mennyiségű spot dmg IS, ugyanakkor a statisztikában ez utóbbi nem látható.Én úgy tudom, hogy ha látótávolságon belülre lőssz, akkor több xp-t kapsz, mintha azon kívül.
Ehhez érteni kell, hogy a felderítés egy képlet alapján működik, ami ha nagyobb értéket ad ki mint 445, akkor szimplán 445 méter. Lehet-e 445 méter vagy nagyobb az eredmény? Igen. Példa: vegyünk egy tankot 550 méter látótávval, vele szemben egyet 5% álcával (nincs bokorfedezék mögött). A képlet: 550 - ((550 - 50) * 5) / 100 = 525, tehát 445 méternél spotot kap az adott tank. Állításod cáfolva lett.Távolságok sorrendje: egyazon tankon a felderítési távolság mindig kisebb, mint a látótáv, mert az ellenfélnek mindig nagyobb az álcaértéke 0%-nál, így szerintem ott nincs helyes válasz.
A Word doksiban linkeltem miért az a válasz ami (+videó link). Ehhez a doksi 4. oldal alja magyarázat.A hány különböző mennyiségű álcaértéket adó objektum van a játékban és a hozzá tartozó 2 kérdésre a válasz egyszerűen rossz, mert 10-25-50%-ot adhat nem csak 25-50%-ot (alapból is így tudtam, de keress rá a google vagy wot wiki kidobja)
Ezt pedig ahogy látom a megtaláltad a doksiban.Kérdés: 2 tank proxyba kerül egymáshoz, hogy lehet, hogy nem egyszerre derítik fel egymást? (lehet csak a kérdést nem értem, de ha értem, akkor kíváncsi lennék egy példára)(és ez tényleg csak kíváncsiság, simán lehet hogy neked van igazad)
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Project - 1. alpont
).
Téma: A játékban használt lövési mechanika szimulálása (weblink).
Előzetes: Mint egy hete írtam, ezen már jó ideje dolgoztam, és most már tartom annyira igényesnek, hogy külön is belinkeljem (amúgy már a CW-s poszt óta elérhető volt közvetlen a weboldalamról, ha valaki keresett
Link : www.epresbogre....g.html
Működés:Mi az ami nem egyezik meg "pontosan" a játékbeli működéssel?
- A bal oldalon beállíthatóak a megjeleníteni kívánt tankra vonatkozó paraméterek (ezek beállításához jelenleg tanks.gg használata elengedhetetlen, de dolgozom a megoldáson).
- Ha megadtuk a paramétereket, akkor a játékban is működő WASD-RF gombkombinációk ugyanazt a mechanikát követik. Lőni a Q gombbal lehet, a toronyforgás pedig a sötét rózsaszín zónákba vitt kurzor segítségével lehetséges. (Ez utóbbihoz egér használata javasolt, touchpaddel a framrate miatt nem túl kompatibilis)
- A szimuláció tetején a tank távolsága a célponttól (ezesetben egy a netről leszedett nem levédett Maus kép), célzási ideje, töltési ideje és sebessége látható.
- A szimuláció mozgásai (ha csak a célzókör, és az adatok érdekelnek valakit egy setuphoz) a bal oldalt kikapcsolhatóak.
- A jobb felső grafikon egy a betöltés során 100k esetre megadott normális eloszlás diagramja, melyre az RNG épül a játékban. Erről részletesen itt is olvashattok: wiki.wargaming....Aiming
- A jobb alsó grafikon pedig a leadott lövések szórását viszi diagramra. (illetve szimulálható rajta egyszerre több lövés is,hogy látható legyen kis/nagy mintára mennyire szélsőséges eredményeket lehet kapni.
- A szimuláció alatti grafikon pedig azt ábrázolja, hogy a leadott lövések átütésére, és sebzésére mekkora eltérés vonatkozik az átlaghoz képest (az átlag = alfa, ami meg van adva minden tankhoz a kliensben)
A fenti 3 "szándékosan" nem lesznek sosem megoldva, a játék licence szerződése miatt. (Nem szabad lemásolni pontosan a játékot.)
- A mozgások gördülékenysége. Teljesen nyilvánvaló, mivel nem tettem megadhatóvá a beállításokhoz a talajra és lánctalp talaj ellenállására vonatkozó paramétereket.
- A tank gyorsulása: mivel nem "legfontosabb" a projectet illetően, így egy lebutított gyorsulási mechanikát építettem a szimulációba. Ha valakinek egy adott sebsséghez kívántatik a szórás kiszámolása, állítsa be arra a maximum sebességet, és ugyanott tart.
- Szórásnál némileg egyenlőbben oszlik el a célkereszttől balra, és jobbra leadott lövések száma a használt képlet okán, de ez már arányailag kis mintákra se jelent nagy különbséget a játékbeli működésétől.
Minimum konfiguráció:UI:
- Legfrissebb frissítésű Edge, Firefox vagy Google Chrome használata (én ezekben tesztelek, a többi stabilitásával nem kívánok foglalkozni).
- Legalább 60 Herzes monitor. A képfrissítés általam 60 fps-ben van meghatározva.
- Olyan internetkapcsolat, processzor és videókártya, mely elvisz egy online teriszt lag nélkül. (Tehát elég minimum dolgok...).
- Ezt a weboldalt a következőkben is frissíteni és karbantartani fogom, szóval a változások a weboldalon a verzió linkjén elérhetőek. Bugokkal kapcsolatban privátban keressetek.
- A mechanikai elemzések a következő Project-alrészben lesznek megjelenítve, többek között az oldalról bárki által megtekinthető statisztikai mintákkal, a használt képletekkel.
- Addig is, aki csak teheti kérem töltse ki a Project-el kapcsolatos kérdőívet (docs.google.com...f_link).
- Kérdéseket mind ebben a fórumszekcióban, mind privátban örömmel fogadok. Ha valakinek nem tetszik az RNG ( ), és dühöngős véleményt szeretne kifejteni az itt írtakkal és a weboldallal kapcsolatban, azt a Dühöngő topicban örömmel olvasom, nyugodtan meg is tagelhettek
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Object 752 új prémium tank elemzése elérhető: https://youtu.be/Dy-hvDMlG9s?si=SckyPjVsVM1BbNKm
Object 752 új prémium tank elemzése elérhető:https://youtu.be/Dy-hvDMlG9s?si=SckyPjVsVM1BbNKm
vettem 28 ládát, ennyit gondoltam ...
Az adventi naptár 7. napi nyitásából kapott női legénység ...
Hivatalos cikk: https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/holiday-ops-2024-regulations/
Hivatalos videó: https://www.youtube.com/watch?v=U3rQV96YJvc