A Grille egy jo kis arta, wn8at lehet vele porgetni picit, mert gyorsan lo es pontosan, alacsony szinten pedig nem rossz az agyu hatekonysaga.
Ha a kuldetesekre keresel artat akkor viszont inkqbb az amerikqi nemezet tuzereit qjqnlanam. Egyreszt felhasznalobaratabbak joval, kezdo arta jatekosoknak szinten nqgyobb elvezeti faktort nyujthatnak, mint barmely mas nemzet tuzerei.
A nemet jarmuvek lassuak, az agyu befogoszoge pedig fruszttalova valhat egy szint utan.
Az amerikai tuzerek befogoszoge kielegito, pontossaguk, robbanasi sugaruk szinten kedvezo, tovabba a jatek legjobb tuzere is ezen a vonalon talalhato a 9es tierben.
Ha tier5nel tartasz meg csak, akkor tudsz viszonylag rovid idon belul nemzetet feltornqzni ugyana erre a szintre. En valtaneknl a helyedben es a nemetekkel kesobb foglalkoznek.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Bernard
Asszem ezt az artis témát hanyagolom, 15cm az szerény számításom szerint 150mm . Ha épp betalál nem kábít,csak rombol(mondjuk ,azt rendesen) . Olvastam,hogy ha a másik 4 típus kitüntetéssel van meg,akkor hanyagolható az ötödik. Szóval majd eccő csak .
Sziasztok lenne egy kérdésem már rég játszottam arty-val és most megint elővettem de elfelejtettem, hogy hogy kell használni azt a célzás módot ami nem olyan mint ha müholdról nézném vagy kivették volna időközben ?
Sziasztok lenne egy kérdésem már rég játszottam arty-val és most megint elővettem de elfelejtettem, hogy hogy kell használni azt a célzás módot ami nem olyan mint ha müholdról nézném vagy kivették volna időközben ?
Bal Shift.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: krysss81
Sziasztok lenne egy kérdésem már rég játszottam arty-val és most megint elővettem de elfelejtettem, hogy hogy kell használni azt a célzás módot ami nem olyan mint ha müholdról nézném vagy kivették volna időközben ?
Bal Shift.
Inkább "G"
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: krysss81
Tudja valaki, hogy a bajtársak képességnek miért van nagyobb hatása, mint a fokozott szellőzésnek? Elvileg ugyanúgy 5 %-nak kellene lenni mindkettőnek, ehelyett a bajtársak képességnek ezek szerint 15 %-al nagyobb a hatása, mint a másiknak.
Tudja valaki, hogy a bajtársak képességnek miért van nagyobb hatása, mint a fokozott szellőzésnek? Elvileg ugyanúgy 5 %-nak kellene lenni mindkettőnek, ehelyett a bajtársak képességnek ezek szerint 15 %-al nagyobb a hatása, mint a másiknak.
A kliensbeli számítás "lépésenként" érvényesíti a hatásokat: a "natúr állapothoz" (nálad: 100%-os parancsnok -> 100/10=10 százalék parancsnoki bónusz mindenki másnak -> 110%-os legények) képest mutatja a Bajtársak hatását (-0,89 s). Azután ebből érvényesíti a töltésgyorsító hatását (-3,94 s). Ehhez viszonyítja a ventillátor hatását (-0,77s). Majd az így kapott értéket korrigálja legvégül a kóla-effekttel (-1,44s). Ha felugrasz tanks.gg-re, és ebben a sorrendben teszed rá a dolgokat, akkor közel ugyanez jön ki (egyetlen különbség: -3.93 a töltésgyorsítóra; kerekítés lehet az oka). A háttér az, hogy az újratöltési idő
degressive stat
, és a képlete miatt az effektív skill függvényében nem egyenes, hanem hiperbola (lásd lenti kép*); szóval az elsőként érvényesített skillnövelő cucc hatása "nagyobb", mint a következőé.
*Nem Excel 2010, hanem Excel 2013. Elnézést a hibáért.
Tudja valaki, hogy a bajtársak képességnek miért van nagyobb hatása, mint a fokozott szellőzésnek? Elvileg ugyanúgy 5 %-nak kellene lenni mindkettőnek, ehelyett a bajtársak képességnek ezek szerint 15 %-al nagyobb a hatása, mint a másiknak.
A fokozott szellőzés hatásfokát rontja a csata elején 6 darab frissen nyitott Coca Cola üvegéből kiáramló CO2 gáz.
( komolyra fordítva , a kóla nem hat a ventilátorra csak a skillekre, mint például a BIA, így az jobban teljesít)
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...