Először is, az ISM nem gyenge tank (nyilván kifejlesztve..), de elhibázottnak is tartom az összehasonlítást. Akkor bármelyik hátsótornyos tankhoz lehetne hasonlítani. Vagy úgy hozzávetőleg bármelyik nyolcas heavyhez. A Chryslernek 50 százalékkal nagyobb a hp/t-ja. Emellett, pontosságban csak pár német és brit heavy előzi meg, célzási időben pedig abszolút listavezető. Tehát, mind mozgékonyságban, mind ágyúkarakterisztikában inkább a medek felé húz. Ez természetesen egyáltalán nem mondható el az ISM-ről.
A mobilitáshoz és ágyúhoz képest van a Chryslernek brutális páncélja.
(Főleg, ha nem tudja az ellenfél, hogy lánc felett lehet sebezni. Kellemetlen weakspot.)
Attól, hogy a tank nem populáris, még nem lesz gyenge. Azt sem jelenti, hogy a játékosok általában gyengének tartják. Annyit jelent, hogy nem populáris.
A Chrysler kiváló tank, de természetesen kizárólag APCR-t használva. Ez az első és legfontosabb tényező a népszerűtlenségben. Creditszerzéshez illogikus választás.
Akkor nyolcas nehézzel randomozni csak a szórakozás kedvéért? Aha, hát persze! Ez a második tényező.
Harmadszor, nem csak régiek, de régóta irrelevánsak is a tízes amerikai heavy-k. Mit akarsz kifejleszteni, mihez akarsz legénységet?
Végül, ha mégis foglalkozol az amerikai nehezekkel és legénységeikkel, akkor már jól eséllyel lecsaptál a Patriotra még a Chrysler megjelenése előtt. Vagy azokban a hosszú hónapokban, amikor a Chrysler egyáltalán nem volt kapható. Szükséged van még egy prémiumra itt?
Engem például ez tartott most is vissza a tanktól. Nekem nagyon tetszik, de ezen túl teljesen cél nélküli lenne a vele való játék. Tetszik, egyértelműen az erősebb nyolcasok között, de semmi más nem szól mellette.
Tehát, a különbség valójában nem a wg statisztikái és a játékosok megítélése között keresendő. A különbség egy nyolcas prémiumtank önmagában mért ereje és teljes értéke között keresendő.
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...