Jelenleg 303 vendég és nincs Tag online

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
previous arrow
next arrow

Legfrissebb cikk hozzászólások

Fair Play-frissítés a modok terén
Nevetséges, hogy még mindig itt tartanak.Az pedig méginkább, hogy ...
_Aerol_ 17 órával ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Professor!
"You've been thunderstruck."
Sixtyfeetofbridge 18 órával ezelőtt
[2.0] Jacktor modpack
Köszi,működik!
az.ellenséged.mert 1 napja
2.0.1 és 2.1 újévi frissítés
Ahogy látom, megvannak a 2.0 legfőbb nyertesei:
TierX szinten ...
RockyRuciano 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Szóval napi 2-3 órát pörgessem ezt a mod-ot 2000 ...
BaliSan 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
azon kívül hogy begyűjtöd a (meglepően sok) kötvényt meg ...
bobitusz 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Ne csodálkozz. Ha megvan a napi küldi, akkor már ...
Shunz 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Játszhatatlan, agyhalottak....
BaliSan 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Least obvious WG employee
ianselot12 2 napja
[2.0] Jacktor modpack
A játék főkönyvtárában lévő mods és res_mods mappájában lévő ...
varsa 3 napja
[2.0] Aslain's ModPack Installer
Üdv mikor lesz használható mód meg magyar szinkron????????
turbi72 3 napja
A T803 lenne az ÚJ legerősebb 11-es tank? (by Tankelit)
természetes!De hogy mnden tankomat egyből 3x ammo rackezik, ez ...
okecsapogi 3 napja
Fair Play-frissítés a modok terén
"Továbbá tájékoztatunk, hogy bővítettük a tiltott modok listáját, és ...
Sammie 4 napja
[2.0] Jacktor modpack
Szia,te már nem csinálsz modot?
az.ellenséged.mert 4 napja

Beszélgetés az artyk szerepéről és létjogosultságáról

5 éve 4 hónapja - 5 éve 4 hónapja #296495 Írta: Bhalangir
Megválaszolva: Bhalangir
Figyelem: Spoiler!


Ebbe semmi mártírság nincs. Igen top tier voltam 3 tieres 4-5-6 leosztású csatában. Az arty francia top tier volt. Pálya Lakevill, és a völgybe/szurdokba mentem. 1500hp-s tankkal lett 2950 combined. Az elején felmértem a helyzetet, hoztam egy döntést és működött. Emellé top sebző top xp voltam és nyertünk is. Mi kell még? Igazából én ezt a mártírkodás dolgot nem igazán értem. Nem azt modntam, hogy agy nélkül mentem. Volt mögöttem support, megfelelő tank volt, olyan leosztással amivel meg lehetett csinálni.

Értem az arty utálatot, hogy honnan jön, még vitatni se vitatom, csak nem szeretem a klasszikus érveket amit ellene felhoznak, mert számomra nem logikusak. Szinte minden felhozott érvre tudok TD, MM, HT, Light és egyéb példát hozni, amivel ugyanazt el tudom mondani. Ebből csak szimplán formális logikával belátható, hogy az alap érvekkel valami nem stimmel. Nem azt mondom, hogy hibásak, vagy nem valósak, csak alapvetően nem arty specifikus jelenséget írnak le.

Mondjuk ki. Egy jó játékoszámára frusztráló, hogy egy nála sokkal gyengébb játékos kap a kezébe egy olyan eszköt, amivel versenyképessé válik ellene. Hogy egy public PvP játékban ahol ő a domináns, az arty a dominanciáját csorbítja. Ahol még többet tudna sebezni, még dominánsabb tudna lenni arty nélkül, így korlátozva van. Ez erről szól.

Ha idáig eljutunk, akkor tovább lehet azon gondolkozni, hogy a PvP játékokban van-e ilyen elem. Azt fogjuk láti, hogy igen van. Mindenhol. Több okból is. Egyrészt az alap kő-papír-olló miatt, másrészt meg egyszerűen a játékfejlesztőnek is érdeke, hogy a gyenge játékos is kapjon valamit, amivel felül tud kerekedni a sokkal jobb felett, legalább néha.

A múlt héten feltettem újra az arty hit logot. Nem vagyok unicum frontharcos, így az ő adataiknak csak utánaolvasni tudtam. Amit találtam ott tanktípustól függően 15-18% körül van a teljes bekapott sebzésmennyiségükből az arty által bevitt sebzés. Ez statiuszikailag tier10-ben kb. 350-400 sebzés/csata és 1-2 stun időszak. Ez olyan, mint egy hendikep. Egyszerű játékelméleti alapja van. A játékosnak, akinek jelentős előnye van másokkal szemben, az kap egy kis extra terhet.

Mondhatjuk, hogy oké, ez a top játékosokra igaz. De mi van a gyengébbekkel?
Egyrészt az unicum fókusz létezik. Ha ők ekkora figyelmet kapnak, a gyengébbeknek ez kevesebb lesz. Másrészt a gyengébb játékosoknak is van az a a rétege, aki egyszerűen nem agyal semmin, csak megy. Nála meg kb. teljesen mindegynek látom, hogy a jobb játékosok, vagy az arty darálja le. Ugyanúgy nem jól helyezkednek, rossz tradeket csinálnak stb.

És akkor tegyük hozzá, hogy CW eventen igenis használnak artyt a jó klánok is. Sőt, bizonyos pályákon, ahol bunkerkempre számíthatnak náluk lényegesen gyengébb csapatoktól, ott 2-őt, 3-at is bevisznek gond nélkül. Mert védelmet szervezni mindig könnyebb. Szintén tiszta játékleméleti kérdés. Ezért annak feltöréséhez a legideálisabb eszköz az arty lesz.

Midnezeken túl a finomhangolással, a csatákban lévő számuk csökkentésével egyet tudok érteni. Amit hiányolok, az sokkal inkább egy fentebbi érvek mentén történő beszélgetés az arányokról egyebekről. Ugyanúgy a játék részei, és elég egyértelmű, hogy nem is fgogják kivenni. Tehát a "gyűlöljük, semmi értelme, bárcsak eltűnne" tematikájú beszélgetéseknek ezért nem igazán látom semmi értelmét. Sőt, mint korábban írtam, sokkal rosszabnak tartom, mert a játékelméleti dolgokból következőleg ha és amennyiben el is tűnne, biztosan lenne, ami átvenné a szerepét. Tehát ettől önmagában nem lennénk sokkal előrébb. Kő papír olló van volt lesz. Jó vs gyenge játékos kiegyenlítése lesz, legjobbak elleni hendikep a többieknek lesz.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Slandyke

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 4 hónapja - 5 éve 4 hónapja #296496 Írta: _Szazados_
Megválaszolva: _Szazados_
Figyelem: Spoiler!


Kiemelnék pár dolgot ami első olvasatra megragadta a figyelmem.

Szinte minden felhozott érvre tudok TD, MM, HT, Light és egyéb példát hozni, amivel ugyanazt el tudom mondani. Ebből csak szimplán formális logikával belátható, hogy az alap érvekkel valami nem stimmel.


Nem, nem tudsz. Korábban is leirtam, hogy ha meglő egy tank, akár spotolódik, akár nem, tudni fogom, hogy hol van és tudok tenni ez ellen. Sőt, meg sem kell lőnie, elég figyelni a csapattársakra. Hiába tudom hol van az arty.... blablabla, ugyanazt a kört nem futom le újra.

Egy jó játékoszámára frusztráló, hogy egy nála sokkal gyengébb játékos kap a kezébe egy olyan eszköt, amivel versenyképessé válik ellene


Versenyképessé, de még időben szögezzük le, hogy nem egyenlő versenyfeltételek mellett. Tudod mire gondolok.

A múlt héten feltettem újra az arty hit logot. Nem vagyok unicum frontharcos, így az ő adataiknak csak utánaolvasni tudtam. Amit találtam ott tanktípustól függően 15-18% körül van a teljes bekapott sebzésmennyiségükből az arty által bevitt sebzés. Ez statiuszikailag tier10-ben kb. 350-400 sebzés/csata és 1-2 stun időszak.


Aha. Modulsebzés? Kiütött legénység? Nulla sebzés, de stun?
Meséld már el nekem, hogy melyikünk sirt azon, hogy a bekapott sebzésmennyiséggel van a probléma? Az a gond, hogy akkor is bánt, amikor más nem nagyon tud. Plusz az "aha" után lévő rész.

A hendikep, mint a játékelmélet szerves része oly módon, hogy a jobbat bünteti? Erről mutatnál valamit, mert e téren hiányos a tudásom, viszont olyat még nem hallottam, hogy a Nagykáta - Manchester meccsen alapból 6-0-ról indul a nagykátai csapat, csak mert gyengébbek. Vagy esetleg arra gondolsz, hogy adjunk hendikepet az erősebbnek, hogy a gyengébb jobban tudjon teljesiteni saját képességeihez mérten? És ehhez egy külön játék kell egy meglévő játékban, ráadásul egy olyan, amihez abszolúte nem kell semmilyen készség vagy képesség? Ez lenne a hendikep a wotban? Na ne szórakozzunk már. Tudod mi lenne a hendikep? Ha pl 3000 WN8 felett az RNG +25 -35% lenne a +/-25 helyett. Nem egy minijáték a játékban, amit recsi mellett is lejátszik a 13 éves Ödönke.

Cw.
15 játékos szervezett védelmét/támadását összehasonlitani a random káosszal kicsit erős.

És tegyük hozzá, hogy a pályák is elég "jól" lettek összerakva a nagy map "balance"-szal, rengeteget ritkitottak, nagy nyilt terek (kerekeseknek ugye) és természetesen a massziv redline bokorsorok. Még kevesebb támadójátékos, még több td/arty, még több cumi annak, aki csinálna valamit :d3:
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Bhalangir, KLC_KTE

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 4 hónapja #296497 Írta: 9fd8649b86bcbbb9d9c4e2af3c401999
Megválaszolva: 9fd8649b86bcbbb9d9c4e2af3c401999
Itt a példa a aktív játék megölésére...
Ghost Town, ahol papír tankkal bemenni a városba öngyílkosság, így marad pálya valamelyik oldala. Most is így volt. A cromi okosan spotolt a jpanther megállt mögötte. Természetesen lehetetlen pusholni így marad a fedezék mögötti spotolgatás a mi retardunknak (persze ő a várost lőtte, mint kiderült utólag).

Mi történt? Spotra kerültem érthető okok miatt. Kaptam egy 245-ös SPLASH DMG-et egy HATOS cancertől. Rendben van, járulékos veszteség. Előrébb megyek, hogy még ne legyek spoton, de cancer fedezékbe legyek.
Jött a második spot, második 173-as SPLASH DMG és gyújtás. Vagyis: 245+173+466=884 HP-t vett le rőlam azért, mert kattintott kettőt.


Majd ő a csatában sebzett 1198-at vagyis rajtam kívül még valakibe beleeresztett egy 314-et majd meghalt, mert a pálya azon részén volt, ahol a canceren kívül 1 (EGY) tank volt.
Kérdés: Ha annyira taktika meg "mittudomén" mi függő az arty, akkor nem az lenne az első és legfontosabb dolguk, hogy a minimapot nézzék? Ja hogy mással nem megy nekik, mert a térkép nézése és a "WASD" már nem megy egyszerre.


Az egész ott unbalance, hogy hiba nélkül tudnak játszani. El sem kell mozdulnia a spawnról, mert nyom egy shiftet és átlő a pályán. Közben a jó ég tudja, hogy mit csinálnak. Neked ellenben nem elég, hogy el kell menned a spawnról, nézned kell a térképet, hova tudsz elmenni, mikkel találkozhatsz, hol tudod átütni, ki jöhet oda, stb stb... A pálya másik oldalán meg: "Ehh.. katt. -400+stun+modul+legénység".
Mellékletek:
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: _Szazados_

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 4 hónapja - 5 éve 4 hónapja #296499 Írta: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Megválaszolva: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14

Nekem Bhalangir válasza tetszett nagyon.

Figyelem: Spoiler!


Igen, nekem is ez volt az első gondolatom.
Általában nem azért megy be az ember a csatába, hogy masszív szopórollerre tegye magát azért, hogy a csapatnak jó legyen. Én nem mosolyogva nézem, én dühös vagyok ilyenkor. Nagyon régen leszoktam a csapatban való gondolkodásról, mert nincs csapat. Van egy két játékos akikkel lehet együtt játszani, meglepően jól tud ez működni ilyenkor.

Hajlamos vagyok felelőtlenségre, szeretem megválasztani a magam módján a halált, de nem egy klikker által.

A főoldalon a térképváltoztatásokról olvastam már tegnap egy külföldi oldalon, és osztom az ott megjelent hsz-t:
Conqeror GC says: Thank you.

Szerk:
Közben rájöttem, hogy van még egy oldal amit nem is láttam az utolsó, kevés a kávé, régi hszre reagáltam. -_- .

Bhala amit említettél a TD- lightokról az nem olyan reveláns mint egy arty.
Nem tagadom a meglétét, de elsősorban 3 klikker az aki megkeseríti a játékot, nem 3 ebr vagy 2 halálcsillag. Szerintem nincs akkor súlya mint egy 3as arty kombónak prohorovkán.
Tapasztalataim szerint nekem még 1x sem cseszte el a játékom sem td sem light, amikor 4 tank ellen harcoltam, viszont artyk rendszeresen. Nyilván csinálják a dolgukat, értem én ezt a felfogást is, csak nem tetszik.

Szerk2:
ahogy növekszik a koffein a véremben jutnak eszembe dolgok. A kedvencem az amikor beállok a kezdőpozícióba, és már kapom is a 600-800 hitet vakon. Nem kell hozzá nagy tudomány, és a "gép" megsegíti őket hogy találjanak is. Ez már mi?
Akkor lenne egyensúlyban, ha lenne egy varázstöltényed, és a bázisról ellőve egyből eltalálod az artyt vakon.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

5 éve 4 hónapja - 5 éve 4 hónapja #296501 Írta: Bhalangir
Megválaszolva: Bhalangir

Kiemelnék pár dolgot ami első olvasatra megragadta a figyelmem.

Szinte minden felhozott érvre tudok TD, MM, HT, Light és egyéb példát hozni, amivel ugyanazt el tudom mondani. Ebből csak szimplán formális logikával belátható, hogy az alap érvekkel valami nem stimmel.


Nem, nem tudsz. Korábban is leirtam, hogy ha meglő egy tank, akár spotolódik, akár nem, tudni fogom, hogy hol van és tudok tenni ez ellen. Sőt, meg sem kell lőnie, elég figyelni a csapattársakra. Hiába tudom hol van az arty.... blablabla, ugyanazt a kört nem futom le újra.


Segíts megérteni. Bokorba hátul a TD. Tudjuk, hogy ott lehet, ott is van. Van róla infó (meglőtt, csapattársad meglőtte stb.). Nem kerül spotra. Mit csinálsz? Blind vagy pozíciót váltasz. Meg esetleg csapatnak leadod az infót. Artynál kiesik a blind, tény. Egyébként ugyanaz. Az arty ha meglő, ugyanúgy az indikátor jelzi honnan jött a lövés, onnan meg lehet jelezni mapen, és pozíciót is tudsz váltani. Sőt, artynála shotrotation alatt van némi mozgástered, míg TD-k esetében csak a halálcsillagoknál, egy strv vagy egy 10sec körül töltő Td-nél nem sok mindent tudsz csinálni annyi idő alatt. Lényegében ugyanaz. Vagy te mit csinálsz másként? Mert nekem ennyi a tárházam. Nem tudok blindba TD-t irtani kellő biztonsággal, de streamekbe se látok ilyet. Ott is az van, hogy elengedik az adott oldalt/helyet és pozíciót váltanak. Arty mitől más mint egy TD, vagy egy spotolatlan med vagy light. Érdemben, technikailag. Amikor a 8-as lighttal top sebző top killt csinálsz 3,5-4k sebzéssel, amit bokorból lősz, vagy csinálsz 4-6k spotot, az mitől más mint az arty? Főleg ha több bokor is van, és nem annyi, hogy szét kell csak egyet lőni, hanem a spot 2-3-4 helyről is jöhetett? Az mitől más? Maximum előfordulási számban, amikor egyik meg a másik fajta helyzet van.

Egy jó játékoszámára frusztráló, hogy egy nála sokkal gyengébb játékos kap a kezébe egy olyan eszköt, amivel versenyképessé válik ellene


Versenyképessé, de még időben szögezzük le, hogy nem egyenlő versenyfeltételek mellett. Tudod mire gondolok.

Persze. Sose állítottam, hogy ezek a feltételek egyenlőek lennének. Miért, egy med ellen a többieknek se egyenlőek a feltételeik! Ha egyenlő feltételeket akarunk, akkor kell egy tükrözött map és 15 egyforma tank a 15 egyforma másik ellen, RNG +-0. Ezek egyenlőre feltételek, minden másba már kapod a varianciát, az RNG-t, a balance miatti eltéréseket, amik matematikailag, hosszú távon bizonyos sávon belül lesznek, de teljesen azok sem egyenlőek. Mint írtam, kő-papír-olló van. Különböző tankok, különböző funkciókkal, erősségekkel és gyengeségekkel. Az egyes tankoknak mások az erősségeik és gyengeségeik, és a játékoson múlik, hogy mennyire tudja ezeket a gyakorlatban az adott helyzetekben kihasználni. Ezért vannak játékos barátabb tankok, amik több hibát is engednek és olyanok, amik tökéletes játék mellett erősek, de sokat hibázó játékos kezében könnyen leküzdhetők. A WG is elmondta, hogy az egyensúlyozásban az a fő tényező, hogy az átlag játékos milyen győzelmi arányt tud produkálni az adott tankkal. Ezt tartják egy sávon belül. Az arty sehol se lóg ki ebből. Nincs nagyobb győzelmi aránya, nagyobb sebzése, nincs olyan számszerűsíthető statisztika, amivel ez az osztály a többiek felett állna. Amikor egy kukásautóval belémverik az 1450-es sebzést, aztán elhaláloznak, ahhoz semmivel se kell több tudás, mint a starton megállni és klikkelni.

A múlt héten feltettem újra az arty hit logot. Nem vagyok unicum frontharcos, így az ő adataiknak csak utánaolvasni tudtam. Amit találtam ott tanktípustól függően 15-18% körül van a teljes bekapott sebzésmennyiségükből az arty által bevitt sebzés. Ez statiuszikailag tier10-ben kb. 350-400 sebzés/csata és 1-2 stun időszak.


Aha. Modulsebzés? Kiütött legénység? Nulla sebzés, de stun?
Meséld már el nekem, hogy melyikünk sirt azon, hogy a bekapott sebzésmennyiséggel van a probléma? Az a gond, hogy akkor is bánt, amikor más nem nagyon tud. Plusz az "aha" után lévő rész.

Igazából sose ezzel érveltek, tény. Számokról nem szoktunk beszélni. Hanem arról, hogy "0 tudás nélkül", minimális energiabefektetés mellett, sokkal kevesebb tudással rendelkező játékosok kaptak valamit a kezükbe, ami a Ti játékba befektetett energiátok, a tudásotok és teljesítményetekhez képest aránytalanul sok, aránytalanul kevés energiabefektetéssel, és sokkal tehetetlenebbek vagytok ellene, mint bármilyen más játékhelyzettel. A diskurzus általában ez. Az a sztereotípia, hogy az arty játékost egy képzetlen, béna, tudáshiányos játékos, aki mással nem tudna érvényesülni. Ami nyilvánvalóan nem igaz, csak részben. A stun, legénység, modul meg 1 nagy javító, ami újratöltődik, pont ezért. Ami egyébként más helyzetekben is hasznos lehet. Ne felejtsük már azt az időt, amikor volt 1 javítási lehetőség, aztán viszlát. Az arty stun mechanizmus magával hozta az újratöltődő javítást is. Én speciel nagyon nem kívánom vissza a régit.

A hendikep, mint a játékelmélet szerves része oly módon, hogy a jobbat bünteti? Erről mutatnál valamit, mert e téren hiányos a tudásom, viszont olyat még nem hallottam, hogy a Nagykáta - Manchester meccsen alapból 6-0-ról indul a nagykátai csapat, csak mert gyengébbek. Vagy esetleg arra gondolsz, hogy adjunk hendikepet az erősebbnek, hogy a gyengébb jobban tudjon teljesiteni saját képességeihez mérten? És ehhez egy külön játék kell egy meglévő játékban, ráadásul egy olyan, amihez abszolúte nem kell semmilyen készség vagy képesség? Ez lenne a hendikep a wotban? Na ne szórakozzunk már. Tudod mi lenne a hendikep? Ha pl 3000 WN8 felett az RNG +25 -35% lenne a +/-25 helyett. Nem egy minijáték a játékban, amit recsi mellett is lejátszik a 13 éves Ödönke.

Való életben pl.: német túraautó bajnokság. A kocsikba helyezésük alapján plussz súlyokat tesznek, vagy súlyt vesznek ki belőle. Lóversenyben galoppban a hendikep verseny egy tejesen bejáratott forma, a jobb lovak plussz súlyt kapnak. Golfban is vannak hendikep versenyek. GO játékba is. Régen a WTCC-ben is volt hendikep súly, utódjában a WTCR-ben BoP (Balace of Performance) a neve, és elég összetett mi mindent figyelnek, ami alapján aztán megállapítják mennyi plussz súly legyen. Számos autó-motor sportban a többfutamos versenyeken a rajtsorrendet befolyásolja az előző futamon elért helyezés, vagy az időmérő alapján az egyes futamokban máshonnan indulhatsz. Amatőr futóversenyeknél hallottam már hendikep versenyről.
Játékokban: Minden FPS PvP játékban van BFG (Big Fuckin' Gun), valami, amivel 1 lövéssel leszeded a másikat. MMO PvP-kben mindig van Peakdmger karakter/kaszt, aki szétkap nagyon rövid idő alatt. NBA2k-ban hazai pálya hendikep van a bajnokságban A+ -tól C+-ig (A+,A, A-, B+ stb.), vendék csapatként tehát bizonyos hátrányból indulsz, ezzel szimulálva a hazai-vendék pálya előnyeit-hátrányait - igaz itt PC ellen játszol, online nem tudom van-e ilyen.

Azon lehet vitatkozni, hogy ehhez mi kell. Ha az lenne hogy wn8 alapján a gyengébb gyorsabban töltene, fordulékonyabb lenne az jobb lenne? Nem hiszem, hogy a jó játékosok hosszú távon szeretnének tartós és teljesen nyilvánvaló, ellenük hozott szabályrendszer közepette játszani. Szinte biztosra vehető, hogy mindenki dirket rontaná a statját, hogy ne legyen hátrányban. Ha azon kiröhögtök, hogy én tudatosan felválalltam az aryt, biztos nem az lenne az első dolgotok, hogy ne rontanátok be a statot, hogy ne legyetek hátrányba. Ezzel most nem minősítés szempontjából akarok foglalkozni, csak tény, hogy ha egyéni érdeket tartasz szem előtt és tehetsz ellene, sose fogsz önként hátrányba játszani. Az meg mennyire beteg lenne már, hogy azzal töltsd az időd, hogy statot ronts. Sok szempontból nem működne szerintem. Itt jegyzem meg, hogy ha még nem lett volna egyértelmű, énse felebaráti szeretetből vállaltam be az artit, hanem azért, mert úgy láttam, hogy ott és azzal nyerni tudunk, ami mellett lesz lehetőségem elég xp-t szerezni, hogy az 5*-ös szorzót ki tudjam szedni. Abszolút egyéni szempontok szerinti döntés volt az enyém is.

Cw.
15 játékos szervezett védelmét/támadását összehasonlitani a random káosszal kicsit erős.

Persze teljesen más. De attól még valahogy össze kell integrálni. Kivéve persze ha akarsz egy tankosztályt magadnak, ami csak CW-n van, ami miatt a teljes balanszot teljesen meghülyíted, és tesztelni se tudod annyira. Magasabb szintről nézve a legegyszerűbb, ha public és cw dolgok minél azonosabbak. Tank szempontból mindenképpen. Játékmechanikába meg ugyanaz, csak játékmenetben különbözik a két mód. Az kétségtelenül ég és föld. A public sárdagasztás a cwhez képest. Nem vitás.

És tegyük hozzá, hogy a pályák is elég "jól" lettek összerakva a nagy map "balance"-szal, rengeteget ritkitottak, nagy nyilt terek (kerekeseknek ugye) és természetesen a massziv redline bokorsorok. Még kevesebb támadójátékos, még több td/arty, még több cumi annak, aki csinálna valamit :d3:

Persze, azokba is rengeteg változás van. Alapvetően a WG sok szempontból közelít. Mint fent is írtam, egyetértek, hogy az artikat is ilyen szempontból tovább kellene finomítani, limitálni a látszámot satöbbi. Alapvetően továbbra is azt mondom, hogy ne lokáisan, hanem globálisan nézzük, és ne gépágyúval menjünk nyúlra.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: bandras32, RedFox69, _Szazados_, Slandyke

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Téma: OFF topik

    • karnevalkupa@gmail.com profilkép
    • Dühöngő (2)
    • Erősen konteó gyanús hozzászólás, remélem...
    • Írta: karnevalkupa@gmail.com
    • 3 napja 9 órája ezelőtt

Téma: Minden egyéb WOT

    • bobitusz profilkép
    • SEGÍTSÉG! #2
    • Alapból a jobbegérgombot kell nyomva tartani.
    • Írta: bobitusz
    • 4 napja 20 órája ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Csehszlovák harckocsik
    • Ah, a Skoda T27-hoz hasonlítani a régi TVP...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 hete 20 órája ezelőtt
    • green.rebeca profilkép
    • Bónuszkódok
    • sziasztok. kérlek valaki írja alá nekem a...
    • Írta: green.rebeca
    • 1 hete 2 napja ezelőtt
    • Mikroby profilkép
    • Csak egy kérdés (2)
    • Nvidia +1. Nekem is ezt csinálja, ha nem tiltom le
    • Írta: Mikroby
    • 1 hete 5 napja ezelőtt
    • dobilaci profilkép
    • Olasz harckocsik
    • Pont ma gunmarkoltam le a Progetto 66-ot,...
    • Írta: dobilaci
    • 1 hónapja 3 hete ezelőtt

© 2025 WOTINFO. Minden jog fenntartva.