@Tankpeti
Szép munka!
Én is valami hasonlót kezdtem el rajzolgatni tegnapelőtt, csak aztán igen hamar berekesztettem. : ) Mi már nem annyira vadászunk a nyulakra, de a boss spawn info mindenképpen hasznos volt ma!
***
Harmadik nap, már az összes credit booster megvéve! Az eddigi tapasztalatok alapján gyorsan összeírom, hogy milyen
fogyócikkeket és miért használok, használunk. (Aztán, talán holnap még összeszedek pár dolgot.)
A két light:
Szigorúan nagy gyógyítás, pajzs és újratöltés. (Emergency Repairs, Energy Shield, Born Ready).
A két med:
Szigorúan nagy gyógyítás, turbocharger, aztán ismét pajzsot javasolnék, de esetleg már szóba kerülhet a csapat gyógyítás is (Field Repairs).
A heavy:
Nagy heal, csapat heal, turbocharger.
*
Emergency Repairs:
Elengedhetetlen. 20k credit, de kötelezővé tenném a használatát, mert enélkül játszó csapattársat nagyon nem szeretnél magad mellé. Gyakori a modulsérülés, égés, és persze HP veszteség - ez jó mindenre.
Energy Shield:
Hét másodperc sok idő és tökéletesen passzol a játékmenethez! Nagyon közel kell menni a spawn pontokhoz, nehéz okosan felállni, ezzel pedig az egyik játékos azonnal berohanhat idő szűkében. Vagy felbukkan mögötted a mumus? Vagy már csak le kell adni a pontokat mindenáron? Vagy éppen kitárazott mindenki, amikor megjelennek a pörgettyűs bombák? Ezzel egy játékos simán eléjük gurulhat és felveheti a robbanásokat. Eloltja a tűzet is, ami nem egyértelmű elsőre.
A két lighton feltétlenül ezt választanám. Berohansz, megjelennek, shield, már az oldalukban/hátukban vagy, első tár, instant reload, második tár, haladjunk a következőre.
Born Ready:
Azonnali újratöltés táras tankokkal? Nem kell magyarázni szerintem.
Nem haszontalan a nehéztankon sem, de ha mindenképpen szeretnénk csapatot gyógyításból vinni, akkor nem kérdés, hogy inkább itt áldozzuk be. (Azonos igaz a pajzsra is.)
Turbocharger:
Magától értetődőnek tűnik, időre megy a játék, elég lassúak a medek is, oda kell érni, menekülni is kell néha. Csakhogy! Aztán kiderül, hogy mindamellett nem is ez az elsődleges felhasználása, hanem a sebzésosztás (meredek DPM növekedés)! Nem csak a heavy, de a medek is rengeteget rammolnak teljes sebességnél. Ráadásul, mi meglepően keveset sérülünk tőle! Ugyanakkor, az ilyen irányú használata ismét egy kiváló ok a pajzs megvételére medeken is. Azzal a kettővel aztán tényleg nem kell túlgondolni a kezdeményezést. A pontok gyors kitakarításával pedig sokkal több időt meg lehet spórolni, mint a pontok közötti ellövésével. Ha mindez nem lenne elég, akkor ennek a legkisebb az újratöltési ideje is. Gyakran, minden ellenfeles csoportra jut belőle egy. Tehát, ajándék 3k creditért.
Field Repairs:
Elméletben jól hangzik, de aránylag keveset gyógyít, hosszú a cooldown, rövid a range, és nem segít a modulsérüléseken sem. Persze, azért elfér belőle!
Emergency Kit:
Gyenge és "szituációs" a többihez a képest.
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...