Jó tudni, hogy ilyen fejlemények vannak. Azt mondjuk annyira nem jó hallani, látni, hogy ennyi volt, de valahogy meg tudom érteni. Mert ez a koncepció nem volt jól kitalálva. Eleve, miután már vagy tizenhat éve könyörög a TW rajongó tábor egy rendes multi módért, kihoznak egy olyan játékmódot az Arena formájában, amit amúgy bármelyik TW játékban is meg lehet találni, jóval kiforrottabb formában. És ott még idegesítő random csapattársak sincsenek. Én tier4-ig jutottam el, ott is hagytam abba a játékot, miután tapasztalnom kellett, hogy az egyéni teljesítmény még annyit sem ér itt egy csata végkimenetelét illetően, mint a WoT-ban, ahol azért egy szemfüles játékos akár egymaga is megfordíthat egy meccset, addig itt meg csinálhatsz bármit, úgyis bukta, ha az első két percben a csapat fele konkrétan csak vágóhídra küldi a katonáit.
Engem csak az zavart, hogy kb. egy-két percig tudtam csak irányítani az egységeimet, utána már nem bírta a gépem és kidobott a csatából (a katonák persze mentek tovább kitudja hova). Legalább annyi hasznom lett az egészből, hogy most ingyen megvan a medieval 2 teljes kiadásban, legálisan.
Nálam irányítási problémák nem voltak. Talán egyszer dobott le összesen. Amúgy az tetszett, hogy az afk egységeket más játékos irányíthatta (mondjuk megkaphattuk volna érte az xp-t).
Medieval2. Régi szép emlékek. Nem szerettem azt a játékot. A Rome a nagy kedvencem. Amúgy ez az egyetlen széria, amit eredetiben vettem már kezdettől (mmint amióta elkezdtem velük játszani, szóval a Rome az első nálam).
A Waffenträger: Paradoxon esemény komoly kihívásokat hoz magával, de fantasztikus jutalmakat kaphatsz a küldetéseiből és az előrehaladásából – az egyedi…
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...