Jelenleg 215 vendég és nincs Tag online

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
previous arrow
next arrow

Legfrissebb cikk hozzászólások

Fair Play-frissítés a modok terén
Nevetséges, hogy még mindig itt tartanak.Az pedig méginkább, hogy ...
_Aerol_ 19 órával ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Professor!
"You've been thunderstruck."
Sixtyfeetofbridge 20 órával ezelőtt
[2.0] Jacktor modpack
Köszi,működik!
az.ellenséged.mert 1 napja
2.0.1 és 2.1 újévi frissítés
Ahogy látom, megvannak a 2.0 legfőbb nyertesei:
TierX szinten ...
RockyRuciano 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Szóval napi 2-3 órát pörgessem ezt a mod-ot 2000 ...
BaliSan 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
azon kívül hogy begyűjtöd a (meglepően sok) kötvényt meg ...
bobitusz 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Ne csodálkozz. Ha megvan a napi küldi, akkor már ...
Shunz 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Játszhatatlan, agyhalottak....
BaliSan 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Least obvious WG employee
ianselot12 2 napja
[2.0] Jacktor modpack
A játék főkönyvtárában lévő mods és res_mods mappájában lévő ...
varsa 3 napja
[2.0] Aslain's ModPack Installer
Üdv mikor lesz használható mód meg magyar szinkron????????
turbi72 3 napja
A T803 lenne az ÚJ legerősebb 11-es tank? (by Tankelit)
természetes!De hogy mnden tankomat egyből 3x ammo rackezik, ez ...
okecsapogi 4 napja
Fair Play-frissítés a modok terén
"Továbbá tájékoztatunk, hogy bővítettük a tiltott modok listáját, és ...
Sammie 4 napja
[2.0] Jacktor modpack
Szia,te már nem csinálsz modot?
az.ellenséged.mert 4 napja

Pályák sorsa és MM-je

10 éve 2 hete #146220 Írta: Morphelo
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Gondoltam megnyitom ezt a topicot, hátha tud valaki segíteni, esetleg informálni: mi lesz a pályák sorsa a játékban?

Most is kivesznek(kivettek?) két pályát, az így is kevés (még élvezhető) pályából.

Van esetleg valakinek infója arról, mik a jövőbeli tervek? Kerülnek be újak, vagy csak újabb kivételekkel számolhatunk?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 2 hete #146288 Írta: TAdo
Megválaszolva: TAdo
Kerülnek be újak, de főleg városi/félvárosi pályák. Nagy változatosságra nem számítok ezek kapcsán. Nyilván nem biztos még, hogy jönnek-e, és ha jönnek ilyen formában, de én ezekről tudok az SR alapján:

Smolensk

Detroit

Czechoslovak map

Studyanki

Paris

Alapvetően arra számítanék, hogy mindkét irányba lesz mozgás. Ki is vesznek pályákat, meg be is tesznek, de a mostaninál sokkal több pálya nem hiszem, hogy lesz.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: aranyipeti@freemail.hu

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 2 hete #146293 Írta: siposbalint0
Megválaszolva: siposbalint0

Gondoltam megnyitom ezt a topicot, hátha tud valaki segíteni, esetleg informálni: mi lesz a pályák sorsa a játékban?

Most is kivesznek(kivettek?) két pályát, az így is kevés (még élvezhető) pályából.

Van esetleg valakinek infója arról, mik a jövőbeli tervek? Kerülnek be újak, vagy csak újabb kivételekkel számolhatunk?


3-at vettek ki, province-ról talán nem hallottál, tudod az a kis tierben campelős map...
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Morphelo

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 2 hete #146296 Írta: Hunter9956
Megválaszolva: Hunter9956

Gondoltam megnyitom ezt a topicot, hátha tud valaki segíteni, esetleg informálni: mi lesz a pályák sorsa a játékban?

Most is kivesznek(kivettek?) két pályát, az így is kevés (még élvezhető) pályából.

Van esetleg valakinek infója arról, mik a jövőbeli tervek? Kerülnek be újak, vagy csak újabb kivételekkel számolhatunk?

Prokhorovka/Fiery átalakítás volt tervben,de annyi negatív jelzést kapott hogy visszavonták.
Lakeville pályát mondták hogy átalakítják hogy a bázisról ne lehessen belőni a templom mögé.
Úgy volt hogy Pearl Rivert is átalakítják,de kivették így abból nem hiszem hogy lesz bármi is.

Melyik a 3. pálya amit kivettek amúgy?Pearl River,Province és...?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 2 hete #146299 Írta: Camper03
Megválaszolva: Camper03

Gondoltam megnyitom ezt a topicot, hátha tud valaki segíteni, esetleg informálni: mi lesz a pályák sorsa a játékban?

Most is kivesznek(kivettek?) két pályát, az így is kevés (még élvezhető) pályából.

Van esetleg valakinek infója arról, mik a jövőbeli tervek? Kerülnek be újak, vagy csak újabb kivételekkel számolhatunk?

Prokhorovka/Fiery átalakítás volt tervben,de annyi negatív jelzést kapott hogy visszavonták.
Lakeville pályát mondták hogy átalakítják hogy a bázisról ne lehessen belőni a templom mögé.
Úgy volt hogy Pearl Rivert is átalakítják,de kivették így abból nem hiszem hogy lesz bármi is.

Melyik a 3. pálya amit kivettek amúgy?Pearl River,Province és...?


Én úgy hallottam, hogy Hidden Vilage volt az. Vagy nem? Volt valaki 9.10 után Hidden Villagen?
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Hunter9956

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 2 hete #146302 Írta: Lord_Loga
Megválaszolva: Lord_Loga
Figyelem: Spoiler!


3:14 körül van.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Hunter9956

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 2 hete #146309 Írta: Hun_Mercenary
Megválaszolva: Hun_Mercenary
Lakevillen mondjuk jó lenne, ha nem lehetne belőni a bázis tövéből a templom mögé.
Látszik az, hogy a WG a nehéz tankokat akarja népszerűsíteni. Alapvetően volt az E100 + Maus + is4 + is7 mint nehéz tankok. Most már a buffolt t110e5-öt is lehet szerintem nehéz tanknak nevezni. Plusz érkezett egy egész ág az ilyen e100 féle behemótokból a japán heavy tankok formájában. A pályákon is látszik az, hogy a wg a nehéz tankokat akarja népszerűsíteni.
Elmúlt 1,5 évben jött Windstorm, Téli Ruinberg, Téli himmelsdorf, Kharkov, Sztálingrád. Míg med barát mapok közül egyedól Fiery salentet rakták be. A távoli tervekben is olyan mapok vannak, amik ha nem is full városi mapok, de mindenképpen játszhatók heavyvel. Valamint jött ugye a D-day is, amin azért el lehet lenni heavyvel is.
Továbbá rebesgettek itt gold ammo nerfet is.

Szerintem annyi lenne a megoldás, hogy átfogó arty nerf, és kész. Nem kell itt gold ammot nerfelni, sem új mapokat kreálni. Ez a japán heavy vonal is egész értelmes lenne szerintem, ha nem lenne arty a játékban. E100-ban is kapom az arty lövéseket elég keményen, pedig t10-be sok más keményen páncélozott gép is van. T6-ban alig van páncélozott gép. Na ott milyen fókuszt kaphat pl. a japán heavy?
Húzhatja a WG ameddig akarja, de amíg:
- arty szétkapja
- gold átüti
- jobb játékos kicselezi
a japán heavy féle gépeket, addig nem lesznek népszerűen. Alakíthatja a wg a dolgokat ahogy akarja, de az utolsó pont sosem fog változni ;)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: TAdo

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 2 hete #146311 Írta: amper007
Megválaszolva: amper007
Fiery Salientben is volt változtatás de még az előző patch alatt.
A kemping oldalon a td-k megszokott emelkedős részén keletkezett egy kockányi mély süllyesztés és az e1-f1 spotter bozótból hiába spottolsz a td-k nem tudják lőni a spotot mert lentebb vannak mint a pálya középső része.C1 helyett már csak a1 b1-en van elég magas talaj hogy kilássanak.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 2 hete - 10 éve 2 hete #146353 Írta: HUNterRichie
Megválaszolva: HUNterRichie
Nem értem, mi baj volt Province-val. Én szerettem, azt a pályát, mai napig kistierben a kedvencem volt. 90%-ban 10-13 perc türelemjáték :)
Lehet ez nem tetszett a WG-nek, hogy nincsenek rajta a kétperces 5-15-ök :sick:
Igazából a másik kettőnél sem értem, mi volt a baj velük. Eléggé lehangoló, hogy azt a kis esélyt is tovább csökkentik, hogy az ember ne a véletlenszerűen favorizált 3-4 pályára kerüljön. Vannak pályák, amiket (bár mostanság egyre kevesebbet játszom) hetekig nem is látok. Csak az örökös Siegfried Line meg Sand River...
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Camper03

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 2 hete #146375 Írta: Camper03
Megválaszolva: Camper03
Az aztán fasza lesz, hogy lesz két pálya a kezdőknek, amiből Mittengardot 5 %-ban fogják látni. Én pár napja elkezdtem haladni a szovjet T-34 felé, amíg a BT-2-t húztam, minden meccset Mineson játszottam.

GG WG, a kezdők biztosan nem unják majd meg, hogy mindig ugyanott játszanak.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 2 hete #146410 Írta: Grievous
Megválaszolva: Grievous
Province-t kivették? :O A 2 ázsiairól tudtam, de arról nem, hogy 3 mappot vesznek ki :S
Párizs bekerül? Nekem ez új, talán jó lesz.

Pályákkal pl Sztálingrád és Kharkov nekem nem tetszik (ahogy olvastam pár emberrel együtt). Nekem nem jönnek be ezek, remélem az újabb mapek nem ezekhez lenne hasonlóak.


Jó, hogy vannak különféle páylák, csak ne ugyanazt kapja az ember minden 2. meccsen... (habár nekem Sand Riverrel semmi bajom, talán elfogadható mindkét oldalról indulva az esélyek)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 2 hete #146449 Írta: Ergil
Megválaszolva: Ergil
Nekem az az érzésem, hogy szervertől függ mi épp a napi pálya amit sokszor ad.
Vagyis ha már unod a napi pályádat válts szervert.

Ha negatív szériában vagyok, értsd 3-4k sebzéssel is bukom a meccseket (egymás után 8-10-et) akkor végső mentsvárként szerverváltással szoktam rúgni egyet az RNG-n és legtöbbször segít. Ilyenkor egy másik napi pálya 3-ast szokott tolni a szerver.
Statisztikákkal nem tudom alátámasztani.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hete #147917 Írta: Sics
Megválaszolva: Sics
Hát, tényleg lehetne picit több pálya.

Értem én hogy mi volt a WG célja.

Ugye eddig az volt a gond, hogy amikor feljebb lépett valaki a "homokozóból" azaz 1-3 tier pályáióról, akkor hirten kapott a nyakába egy nagy öntet új és ismeretlen pályát, ahol azt se tudta merre induljon.

Lehet röhögni a lemming train-en, de ... nem mindenkinek hobbija "map strategy" írások olvasgatása :)

Szóval én tanárként megértem őket és egyetértek avval, hogy fokozatosságra kell törekedni, adagolni szükséges az új dolgokat.

Töröm egy ideje a fejem a problémám..és arra jutottam, hogy:
A:
Kicsit több pálya jó volna

B:
Valami "unlockolós" rendszert javasolnék, vagyis az új tankokhoz hasonlóan az új pályákat is ki kellene előbb nyitni a játékosnak :D ... xp-ből vagy küldiből ...

( Ez persze némileg megbonyolítaná az MM dolgát, bár... az is egy megoldás, hogy legyenek pályák amiket okvetlenül megkap mindenki .. így amikot megvan az MM mármint a két csapat, akkor az MM megnézi hogy egy vagy több lehetséges pálya van-e ... ha van olyan játékos akinél csak az "alap" pálya lehetséges akkor mindenképp az jön, ha több lehetséges pálya van akkor meg random eldönti melyik legyen. )

**

Provance kivételét hibának tartom, mármint tanári szemszögből.

Értem én, hogy legjobban ezt utálták a noob tomatok :D

/ És ezalat most tényleg 100-200 csataszám alatti vakegereket értek... /

De ez volt az a pálya, ahol leginkább számított az együttműködés, a csaptjáték... itt volt legikább rákényszerítve mindenki erre ... ergo itt lehetett és kellett megtanulni ezt a műfajt.

Most ez már nincs...

OK, valamennyira Campirovka is jó "tanpálya" ( kéne aki elmegy spotolni, kéne menni a túlso parton .. ösvények használata... ) ... de itt több minden is van tanulni való .. szóval sztem bölcsebb lett volna benn tartani Provanszt a játékban! ( Eselteg lehetne súlyozni h ritkábban adja be.. ? )

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 1 hete #147970 Írta: seelowe1
Megválaszolva: seelowe1
Sok mindenben egyetértek...
Még jobb lenne talán, ha az összes pálya bennmaradna, max picit át kellene némelyik kivettet alakítani, hogy jobban játszható-egyenletesebb legyen...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 6 napja #148682 Írta: Sics
Megválaszolva: Sics
Hm, még az se biztos hogy alakítani kell a kiegyensúlyozás érdekében :)

( Province-t szerintem nem is egyensúlyprobléma miatt szedték ki, hanem mert lükegyerekek utálták, nem bírtak rájönni annyira se hogy el kell menni spotolni a szikapárkány alá .. és hát Mittengarddal ellentétben nem ért véget garantáltan két percen belül..)

De hogy miért állítom azt, hogy nem gond az, hogy ha egy pálya "lejt" valamelyik irányban kb 5%-10%-ban?

Nos: az MM simán összerak olyan meccseket, aholy 20% alatt van az egyik csapat nyerési aránya... Ehhez képest az, hogy az adott pályán az egyik bázisról induló csapat 100-ból 55-ször nyer a másik meg csak 45-ször asszem nyugodtan elhanyagolható :D

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Téma: OFF topik

    • karnevalkupa@gmail.com profilkép
    • Dühöngő (2)
    • Erősen konteó gyanús hozzászólás, remélem...
    • Írta: karnevalkupa@gmail.com
    • 3 napja 10 órája ezelőtt

Téma: Minden egyéb WOT

    • bobitusz profilkép
    • SEGÍTSÉG! #2
    • Alapból a jobbegérgombot kell nyomva tartani.
    • Írta: bobitusz
    • 4 napja 22 órája ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Csehszlovák harckocsik
    • Ah, a Skoda T27-hoz hasonlítani a régi TVP...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 hete 22 órája ezelőtt
    • green.rebeca profilkép
    • Bónuszkódok
    • sziasztok. kérlek valaki írja alá nekem a...
    • Írta: green.rebeca
    • 1 hete 2 napja ezelőtt
    • Mikroby profilkép
    • Csak egy kérdés (2)
    • Nvidia +1. Nekem is ezt csinálja, ha nem tiltom le
    • Írta: Mikroby
    • 1 hete 5 napja ezelőtt
    • perretz profilkép
    • Adminok figyelmébe (2)
    • Bármikor le lehet mondani, az időszakának...
    • Írta: perretz
    • 2 hete 11 órája ezelőtt
    • dobilaci profilkép
    • Olasz harckocsik
    • Pont ma gunmarkoltam le a Progetto 66-ot,...
    • Írta: dobilaci
    • 1 hónapja 3 hete ezelőtt

© 2025 WOTINFO. Minden jog fenntartva.