Jelenleg 96 vendég és nincs Tag online

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
previous arrow
next arrow

Legfrissebb cikk hozzászólások

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Látok egy ilyen egyszeri ajánlatot a shopban. Gondlom ti ...
PZoli 5 órával ezelőtt
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Ha szeretnel 1 arty magnest mindenkep szerezd meg, amugy ...
Kertesz 11 órával ezelőtt
[2.0.1] Nyílt teszt szerver
Mindig is vágytam egy Chieftainre. Bár tudom hogy már ...
actuallystewie 13 órával ezelőtt
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Bonuszkód: FIGHT2WIN
Battlefield 2D style
21Megahertz 13 órával ezelőtt
[2.0] Jacktor modpack
Szia,már jó ideje nem játszom. Az utóbbi 1 évben ...
Kesumisu 1 napja
Fair Play-frissítés a modok terén
Nevetséges, hogy még mindig itt tartanak.Az pedig méginkább, hogy ...
_Aerol_ 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Professor!
"You've been thunderstruck."
Sixtyfeetofbridge 2 napja
[2.0] Jacktor modpack
Köszi,működik!
az.ellenséged.mert 2 napja
2.0.1 és 2.1 újévi frissítés
Ahogy látom, megvannak a 2.0 legfőbb nyertesei:
TierX szinten ...
RockyRuciano 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Szóval napi 2-3 órát pörgessem ezt a mod-ot 2000 ...
BaliSan 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
azon kívül hogy begyűjtöd a (meglepően sok) kötvényt meg ...
bobitusz 3 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Ne csodálkozz. Ha megvan a napi küldi, akkor már ...
Shunz 3 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Játszhatatlan, agyhalottak....
BaliSan 3 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Least obvious WG employee
ianselot12 3 napja

Arty - Kell vagy sem?

10 éve 8 hónapja #89792 Írta: 99lufi
Megválaszolva: 99lufi


A T92 prémiumskuleszának 11.5 m a robbanósugara! Ennél nagyobbat akrsz? :blink:


naná, legalább 20-25 m-es kellene, a repeszek átmennének házfalakon és a sziklákon is. ja és már Tier6-ban lehetőleg... :evil:

na utána akkor már tényleg lehetne sírni az artyk miatta sok háborgónak :whistle:
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: bandras32

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89794 Írta: Hecienda
Megválaszolva: Hecienda

meg nem konkrét céltárgy, hanem célterület van


Ez már bennem is felötlött, mi lenne ha kisebb sebzéssel de nagyobb területsebzéssel rendelkeznének.
Ez gyakorlatban azt jelentené hogy egylövésből ugyan úgy meglehet mondjuk a 800-1000dmg csak azt nem egy tankból veszik le hanem mondjuk 4-5ből pár százanként(persze csak ha többen vannak egy kupacon.)
Magasabb tierben ez valamelyest működik, ott van nagyobb terület, csak talán túl nagy sebzés társul hozzá.

De belegondolva nem vagyok biztos benne hogy a játékosok jobban örülnének ennek mert így bár kisebbet, de sűrűbben kapnának artylövést.


A T92 prémiumskuleszának 11.5 m a robbanósugara! Ennél nagyobbat akrsz? :blink:


Ezt a mondatot ajánlom figyelmedbe:
Magasabb tierben ez valamelyest működik, ott van nagyobb terület, csak talán túl nagy sebzés társul hozzá.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89796 Írta: Szilvi
Megválaszolva: Szilvi
A sebzes csokkentes egy otlet volt lehet nem szukseges,bar amikor one shotolnak az nagyon tud fajni :D,de a szamukat maximalni kene,ez az artysok erdekeit is szolgalna,mert szerintem nem lenne ennyi siras miattuk,javulna a jatekelmeny,es elfogadotabb fegyvernem lenne.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89800 Írta: Hunyadi_Loveszdandar
Megválaszolva: Hunyadi_Loveszdandar

Valakinek itt nagy baja volt hogy szalad az arty felé az meg kapásból kilövi. Egy kis segítség.


Egy rakás helyzetben oldalazva kapnak ki a "pontos" artyk. És a statom alapján úgy érzem mondhatom azt, hogy az átlagnál azért egy picivel jobban játszok. Ergo ne feltételezd, hogy szembe megyek egy ágyúcsővel...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89801 Írta: Hunyadi_Loveszdandar
Megválaszolva: Hunyadi_Loveszdandar

Az artyt is lőhetik.
Az IS-nek van páncélja, az artynak nincs, az IS-nek van 1230 hp-ja, nekem 350.


Azért azt ne felejtsük el, hogy az arty úgy tud lőni, hogy azt a lövést nem tudják azonnal viszonozni és egy átlagos random csatában az arty előbb tudja lőni az IS-t mint ahogy az odaérne az artyhoz...

A tank vs tank csatáknál az esetek nagy részénél az van, hogy ha valakire rá tudsz lőni, az azt feltételezi, hogy a célpont is vissza tud lőni rád*, ez nem igaz az artyra.

persze vannak kivételek az ágyú kitéríthetőségéből fakadóan, de alapvetően ezt ki lehet jelenteni.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja - 10 éve 8 hónapja #89806 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN

Szerintem én még nem láttam itt olyan artyst aki sajnáltatta volna magát. A tankosok sírnak állandóan. Mi csak megpróbáljuk nekik elmagyarázni hogy nem olyan egyszerű az artys élet mint ahogy elképzelik. Tehát ha valakit kilő az arty az nem azért van mert olyan marha egyszerű artyzni, hanem mert vagy jó az artys ( ebben az esetben viszont inkább el kellene ismerni a teljesítményét, nem szapulni ) vagy béna a tankos és nem veszi figyelembe hogy arty is van az ellenfélnél.
Ha bevezetnék a területre ható tüzérségi támogatást, na akkor lenne csak igazi sírás!! A Warthunder-ben így működik, marha jó érzés amikor hullik a fejedre az áldás. Ott még csak az sincs hogy az arty mellélő vagy nem. Egy bizonyos területre lehullik vagy 10 skulész, ha ott vagy véged.


Ezt te írtad: "Ez nagyon szépen hangzik de csak nagyon ritkán sebez 400-nál többet, ha sikerül hátba vagy oldalba kapni valamit akkor szokott csak ennél több lenni. De volt már olyan is hogy sebeztem 40-et vagy semmit. És mindezért a " marha nagy " sebzésért 25 mp-et kell töltenem aztán 8 mp-et céloznom."
Ezután hoztad fel az IS-t példának. Leírtam, hogy mi a problémám a gondolatmeneteddel, emellett kitartok.
Ezt is kiemelném: "Tehát ha valakit kilő az arty az nem azért van mert olyan marha egyszerű artyzni". Erről is leírtam a véleményemet pár alkalommal.



Ez nem sírás volt ha nem vetted volna észre, Szilvinek írtam válaszul, mert szerinte csökkenteni kellene az artyk sebzését. De gondolom nem olvastad el az egészet, csak kiragadtál valamit amivel dobálózhatsz.


Hidd el, végigolvastam :) Addig, amíg olyan járműben ülsz, ami egy lövéssel akár kétezret is sebezhet és cserébe, a counterartyn kívül, a meccs nagy részében nem kell viszonzott tűztől tartani, ne várd, hogy sajnáljalak (nem találok jobb szót rá) a hosszú töltésed miatt vagy bármi más miatt úgy általában.
Az IS-es példádra is reagáltam, hogy miért nem releváns, hogy neked nincs páncélod és HP-d.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja - 10 éve 8 hónapja #89812 Írta: Hunyadi_Loveszdandar
Megválaszolva: Hunyadi_Loveszdandar
Még valami!
Persze ez nem igaz MINDEN artysra, de gyakran tapasztalom, sok ilyen játékos van:

1, az artysok sokszor elfelejtik nézni a minimapot és nem reagálják le, ha a csapat nyitott folyosót enged az ellenfélnek. Ilyenkor egy rakás arty meg se mozdul és persze amikor megjelenik egy mozgékony ellenség a közvetlen közelében és kilövi, akkor az egész csapatot elhordja a bánatba, hogy nem tudták megvédeni stb-stb.

2, amikor az ellenfél játékosát flankelem közvetlen közelről, alapvetően elvárható magatartás az artynktól, hogy ne lőjjön már oda, mert engem is be tud sebezni - főleg ha nagy splash sebzésű tüzérről/lőszerről van szó. Ezzel szemben egy rakás helyzetben van az, hogy simán rálő az artys (hogy fraget, sebzést szerezzen) arra az ellenfélre, aki mellett ott van a csapattársa. Tegnap pl. egyszer így szedett ki a saját artym, miközben körbetáncoltam egy ellenséges heavyt.

Szóval azon kívül, amit már leírtam, hogy számomra a legnagyobb gond az artyval:
- túl nagyot sebez
- és mindezt úgy, hogy túl nagy a "random" RNG manipuláció
- sok olyan játékos van, akik sztem nem megfelelően játszanak

Apropó ha már itt tartunk, nagyon-nagyon-nagyon kevés igazán jó játékost látok artyzni randomban. Viszont nagyon-nagyon-nagyon sok játékost látok, akik nagyon rossz mutatókkal rendelkeznek és artyznak. És ezzel összecseng a korábbi cikkben leírtak, miszerint a WG az artyt pont a gyengébb játékosok miatt rakta be a játékba és pont a gyengébb játékosok miatt nagy az RNG faktor (természetesen a gyenge játékosokat segítve).

Ez azért sokatmondó nemde?!

Én azokat a csatákat élvezem a legjobban, ahol nincs arty vagy max 1 ami nem +2 tier. ilyenkor sokkal felszabadultabb, dinamikusabb a játék. Nem kell "ereszek" alatt dekkolni. Ezért én örülnék, ha magát a típust is kivennék a játékból, bár tudom, hogy nem fogják és az is lehet, hogy nagy játékosszám csökkennéssel járnak.

Ezért hogy a káposzta is megmaradjon és a kecske is jóllakjon én azért keresnék valami megoldást. Pl.:

- arty ne lehessen top tier
- maximum 1-2 arty legyen egy csatában
- a RNG-t vegyék vissza a többi tank szintjére (ha jól tudom 50%-ról 25%-ra)
- a sebzés legyen kisebb (ok, cserébe akkor legyen a RoF nagyobb)
- a splash legyen kisebb
- legyen maximálva, hogy egy találat mennyi modult/személyzetet tud kiütni
- legyen a látótáv = hatótáv újraegyensúlyozva (ahogy normál tankkal sem tudok rálőni arra, akit nem látok, max vakon, így az arty se lássa azt a célt, aki amúgy látótávon kívül van)

szerk.:
akkor ez nem kell:
cserébe adhatnak több hp-t, jobb páncélt, hogy közelharcban kevésbé legyenek kiszolgáltatva

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89813 Írta: DrangHun
Megválaszolva: DrangHun

Szerintem én még nem láttam itt olyan artyst aki sajnáltatta volna magát. A tankosok sírnak állandóan. Mi csak megpróbáljuk nekik elmagyarázni hogy nem olyan egyszerű az artys élet mint ahogy elképzelik.


Van ennek itt a fórumon egy jól bevált koreográfiája:
Általában az elitek (vagy nem azok) beszólásaiból indul a dolog.Itt némi vihar a biliben effekt után lesz belőle az, hogy a köcsög arty hozta elő belőle az állatot.
Ekkor -valami iszonyú lágy, bársonyos formában- a téma átcsap atrysavazásba, általában friss erők becsatlakozásával.Mivel az "antiartysta" tábor nem kicsi, és nem is hallgatag, magasra csapnak a lángok.Ekkor jönnek elő a megsavazottak, és lúg fröcskölésével próbálják meg normalizálni a helyzetet.Rendszerint sikertelenül.De a kedélyek általában egy napnyi virtuális pofozkodás után -bizonytalan időre- megnyugodnak.
Változni persze nem változik semmi, senki nem győz meg senkit semmiről.Serb és a vazallusai nyilván lemaradnak a dologról, de ha a fülükbe jutna sem hánykolódnának álmatlanul.Majdnem minden fejlesztői hírcsokorban szerepel az, hogy az artyk mindenképpen maradnak és újabb nerfnek sem lesznek kitéve.Magyarán jegelik őket, bár mint tudjuk esetükben semmi sem biztos.

Az egészből csak azt akartam kihozni, hogy ezen a fórumon már rengeteg artys sajnáltatta magát, teljesen illogikus módon.Kétségtelen, hogy erre spontán még nemigen volt példa, de a lényegen ez nem változtat:ha valami szar vagy szar vele játszani, azt épeszű ember hanyagolja.Nem tolja, aztán nyilatkozik arról, hogy mennyire esélytelen, élménymentes, kiszolgáltatott meló az ő kikapcsolódása :).
A másik amit ki akartam hozni belőle, hogy mennyire van értelme ezeknek a rendre visszatérő (és a meddőnél is meddőbb) vitáknak.Az egyetlen ami valóban változik az a hozzászólások száma :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Toydolls2, bandras32, FrankeeHUN

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja - 10 éve 8 hónapja #89820 Írta: FrankeeHUN
Megválaszolva: FrankeeHUN
Megnézném azért, hogy a hangadók hogyan játszanának bármelyik pályán mondjuk T9 artyval. Nagyon érdekelne a sebzésük, a nyert (lol,inkább bukott,még prémmel is) kredit és az EFFI/WN8 mutató a csata végén. Meg ahogy vakarnák a fejüket mikor a 2k kredites skuló mellémegy. Vagy a 8k-s prém. Meg a 30-40sec töltés. Lenne a vége 800dmg, sérülés esetén vagy -10-20k kredit meg 600 WN8.
Sokkal csapatfüggőbb mint bármely tankosztály:
1. suicide scout 14:30nál megmurdel. 20%
2. top heavyk és medek campelnek, spot nuku, rushol az ellen, naná hogy artyt lövik először. 40%
3. rushol a csapat, nem lövöd a célt mert mellette a csapattárs, 2-3 mellémegydombotsziklátfogellőszfölöttemeettodomain 20%
4. van 1 jó köröd és sebzel vagy 3-4k-t és így megkapod a bűvös 1500-2000 WN8 adat, de a kredit az még mindig max. +10k. 20%
Nem vagyok nagy artys, se jó játékos, de ez velem így szokott történi.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89822 Írta: Hunyadi_Loveszdandar
Megválaszolva: Hunyadi_Loveszdandar
De ha annyira xar a játék az artyval akkor miért játszol artyval?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89823 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32

Hidd el, végigolvastam :) Addig, amíg olyan járműben ülsz, ami egy lövéssel akár kétezret is sebezhet és cserébe, a counterartyn kívül, a meccs nagy részében nem kell viszonzott tűztől tartani, ne várd, hogy sajnáljalak (nem találok jobb szót rá) a hosszú töltésed miatt vagy bármi más miatt úgy általában.
Az IS-es példádra is reagáltam, hogy miért nem releváns, hogy neked nincs páncélod és HP-d.


Nem is kell sajnálni, engem ne sajnáljon senki semmiért! Amikor artyzok válalom hogy a sok töltésért néha semmi sebzésem nincs. Ez van ez az én dolgom. Az IS-es péda is Szilvinek ment, hogy az artyk sebzését kellene csökkenteni, erre írtam hogy az IS is sebez 400-at csak nem 25 hanem 12 mp-enként.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89826 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN

Megnézném azért, hogy a hangadók hogyan játszanának bármelyik pályán mondjuk T9 artyval. Nagyon érdekelne a sebzésük, a nyert (lol,inkább bukott,még prémmel is) kredit és az EFFI/WN8 mutató a csata végén. Meg ahogy vakarnák a fejüket mikor a 2k kredites skuló mellémegy. Vagy a 8k-s prém. Meg a 30-40sec töltés. Lenne a vége 800dmg, sérülés esetén vagy -10-20k kredit meg 600 WN8.
Sokkal csapatfüggőbb mint bármely tankosztály:
1. suicide scout 14:30nál megmurdel. 20%
2. top heavyk és medek campelnek, spot nuku, rushol az ellen, naná hogy artyt lövik először. 40%
3. rushol a csapat, nem lövöd a célt mert mellette a csapattárs, 2-3 mellémegydombotsziklátfogellőszfölöttemeettodomain 20%
4. van 1 jó köröd és sebzel vagy 3-4k-t és így megkapod a bűvös 1500-2000 WN8 adat, de a kredit az még mindig max. +10k. 20%
Nem vagyok nagy artys, se jó játékos, de ez velem így szokott történi.


A kredithozamot nem igazán tartom releváns információnak egy tanknál sem.
A suicide scoutok max felspotolják az artyt jó esetben, el nem jutnak hozzájuk, mert a csapat nagy része még lőtávon belül van.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89828 Írta: Dodge94HUN
Megválaszolva: Dodge94HUN

Hidd el, végigolvastam :) Addig, amíg olyan járműben ülsz, ami egy lövéssel akár kétezret is sebezhet és cserébe, a counterartyn kívül, a meccs nagy részében nem kell viszonzott tűztől tartani, ne várd, hogy sajnáljalak (nem találok jobb szót rá) a hosszú töltésed miatt vagy bármi más miatt úgy általában.
Az IS-es példádra is reagáltam, hogy miért nem releváns, hogy neked nincs páncélod és HP-d.


Nem is kell sajnálni, engem ne sajnáljon senki semmiért! Amikor artyzok válalom hogy a sok töltésért néha semmi sebzésem nincs. Ez van ez az én dolgom. Az IS-es péda is Szilvinek ment, hogy az artyk sebzését kellene csökkenteni, erre írtam hogy az IS is sebez 400-at csak nem 25 hanem 12 mp-enként.


Még mindig nem érted...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja #89832 Írta: bandras32
Megválaszolva: bandras32

Ezért hogy a káposzta is megmaradjon és a kecske is jóllakjon én azért keresnék valami megoldást. Pl.:

- arty ne lehessen top tier
- maximum 1-2 arty legyen egy csatában
- a RNG-t vegyék vissza a többi tank szintjére (ha jól tudom 50%-ról 25%-ra)
- a sebzés legyen kisebb (ok, cserébe akkor legyen a RoF nagyobb)
- a splash legyen kisebb
- legyen maximálva, hogy egy találat mennyi modult/személyzetet tud kiütni
- legyen a látótáv = hatótáv újraegyensúlyozva (ahogy normál tankkal sem tudok rálőni arra, akit nem látok, max vakon, így az arty se lássa azt a célt, aki amúgy látótávon kívül van)

cserébe adhatnak több hp-t, jobb páncélt, hogy közelharcban kevésbé legyenek kiszolgáltatva

Akkor nézzük.
1. pont: legyen, az a helyzet hogy szerintem egyik artyst sem zavarja amikor +2 tierbe dobja a játék.
2. pont: egyetértek, én sem szeretem amikor 3,4 arty van csapatonként és állandóan helyezkednem kell nehogy valamelyik counterezzen.
3. pont: hát erre igazából nem tudok mit mondani
4. pont: ezzel is egyetértek, de ez nem biztos hogy nektek is olyan jó lenne. Nem 40mp-enként kapnátok 1000-et hanem 30mp-enként 700-at + 30mp-enként modulsebzést.
5. pont: nagy splash igazából 9,10-esekre jellemző, igazad van legyen 20%-al kissebb.
6. pont: legyen
7. pont: ezt nem tudom hogy gondoltad, az artyk nagy része 300-350m látótávval rendelkezik, mennyi legyen a lőtáv? 500m ? Ennyi az FV304-nek is, örülnél annak ha minden arty olyan lenne? Rövid lőtáv nagy szögben lő. Be lehetne lőni olyan helyekre is ahová az artyk nagy része jelenleg nem tud, de az FV igen.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

10 éve 8 hónapja - 10 éve 8 hónapja #89834 Írta: adush_eu
Megválaszolva: adush_eu
Az arty témában már máshol leírtam a gondolataimat, röviden:
az arty teljesítménye függ a legkevésbé a játékos skilljétől.

Biztos sokan láttátok, de itt van, ahogy két arty-ellenes, azokkal szinte sosem játszó unicum a tesztszerveren szórakozik:


Szerintem bemutatják, hogy igenis van valami gond...
Arról nem is beszélve, amikor szuperkempelés alakul ki, mert 3-4 arty van egy meccsen. Az még ennél is rosszabb.
Alacsonyabb szinten nincs ekkora gond, de 8-9-10 környékén...
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Hunyadi_Loveszdandar

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Téma: OFF topik

    • TegRazor profilkép
    • Dühöngő (2)
    • Én nem tudom ,hogy miért vagytok annyira oda......
    • Írta: TegRazor
    • 8 órája 33 perce ezelőtt

Téma: Minden egyéb WOT

    • RockyRuciano profilkép
    • Csak egy kérdés (2)
    • Játékstílus kérdése. Ha meg tudod csinálni,...
    • Írta: RockyRuciano
    • 10 órája 4 perce ezelőtt
    • bobitusz profilkép
    • SEGÍTSÉG! #2
    • Alapból a jobbegérgombot kell nyomva tartani.
    • Írta: bobitusz
    • 6 napja 2 órája ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Csehszlovák harckocsik
    • Ah, a Skoda T27-hoz hasonlítani a régi TVP...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 hete 2 napja ezelőtt
    • green.rebeca profilkép
    • Bónuszkódok
    • sziasztok. kérlek valaki írja alá nekem a...
    • Írta: green.rebeca
    • 1 hete 3 napja ezelőtt
    • dobilaci profilkép
    • Olasz harckocsik
    • Pont ma gunmarkoltam le a Progetto 66-ot,...
    • Írta: dobilaci
    • 1 hónapja 4 hete ezelőtt

© 2025 WOTINFO. Minden jog fenntartva.