Az rng-nek igazából 1 értelme van: Nem olyan érzékeny a játék a balanszolásra, mint rng nélkül. Nem 2 mm átütésen múlik, hogy most OP, vagy nem. Ha nem lenne rng, sokkal egyszerűbb lenne taktikát számolni, és ez valahol megölné a játék izgalmát. Simán tudná az ember, hogy mikor kit lehet sebezni. Volna tank, ami sokkal jobban kitűnne, és volna olyan, ami sokkal inkább rossz lenne.
Ez lenne az rng normálisan. Aztán ha arra használják, hogy elfedjék vele a szándékos kibaszást, vagyis hogy van egy együttható ami azt okozza, hogy minden mellé lő, és minden lepattan, akkor az már régen rossz. Bár ez nem megerősített, de néha olyan, mintha létezne valami ilyen a játékban.
Szerintem nincs képlethiba, amit el kellene fedni. A játék matek háttere nem bonyolult. Szögfüggvények, pályagörbe számítás, ezen kívül meg alapműveletek. Semmi felsőbb matek, mint pl. integrálás, és másodfokú egyenletek. Jó, a röppálya elvileg egy másodfokú görbe, de a képlet egyszerűsíthető úgy, hogy sima szorzás/osztással kihozza a becsapódási szöget a kezdeti lőelemekből. Ezen nincs mit elbaszni, vagy ha igen, akkor a bétában kiderült. Bár ez a szar még mindig béta. Az egész láthatósági rendszer sem bonyolult elvileg. Legalábbis nem lenne az első körben. Aztána ha arra is ráengedték az rng-t, akkor az már régen rossz.
Csinálhatnak programozási hibákat, pl. rossz címekről kérnek be adatokat, vagy elcsesznek egy előjelet, de ezek mind elég durva hibák, és szerintem többnyire rövid tesztelés után előjönnek.
Az, hogy a ventillátor 2,5%-ot ad csak, már elmondták. Egyszer adtak ki egy képletet a BIA működéséről, az 2,5%-ot eredményezett. A ventillátor meg ugye ugyanaz, mint a BIA.
Engem elsősorban az zavar, hogy mostanában olyan agyatlan egysíkú mapokat csinálnak, hogy már csak ez elveszi az ember kedvét a játéktól. Jah, meg a pontosság nerf. Még véletlenül se lehessen kis tankkal belődözni a nagyok gyenge pontjait. Legyenek a kicsik még inkább free fragok, nincs így is elég bajuk.
https://tanks.gg/tank/chi-se