Jelenleg 111 vendég és 2 Tag online

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
previous arrow
next arrow

Legfrissebb cikk hozzászólások

[2.0] Jacktor modpack
Szia,már jó ideje nem játszom. Az utóbbi 1 évben ...
Kesumisu 3 órával ezelőtt
Fair Play-frissítés a modok terén
Nevetséges, hogy még mindig itt tartanak.Az pedig méginkább, hogy ...
_Aerol_ 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Professor!
"You've been thunderstruck."
Sixtyfeetofbridge 1 napja
[2.0] Jacktor modpack
Köszi,működik!
az.ellenséged.mert 1 napja
2.0.1 és 2.1 újévi frissítés
Ahogy látom, megvannak a 2.0 legfőbb nyertesei:
TierX szinten ...
RockyRuciano 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Szóval napi 2-3 órát pörgessem ezt a mod-ot 2000 ...
BaliSan 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
azon kívül hogy begyűjtöd a (meglepően sok) kötvényt meg ...
bobitusz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Ne csodálkozz. Ha megvan a napi küldi, akkor már ...
Shunz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Játszhatatlan, agyhalottak....
BaliSan 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Least obvious WG employee
ianselot12 2 napja
[2.0] Jacktor modpack
A játék főkönyvtárában lévő mods és res_mods mappájában lévő ...
varsa 3 napja
[2.0] Aslain's ModPack Installer
Üdv mikor lesz használható mód meg magyar szinkron????????
turbi72 4 napja
A T803 lenne az ÚJ legerősebb 11-es tank? (by Tankelit)
természetes!De hogy mnden tankomat egyből 3x ammo rackezik, ez ...
okecsapogi 4 napja
Fair Play-frissítés a modok terén
"Továbbá tájékoztatunk, hogy bővítettük a tiltott modok listáját, és ...
Sammie 4 napja
2018. július 20. 17:53

Rejtett tartalmak a teszt szerveren: Grille 15 frissítés?!

(6 szavazat)
21 hozzászólás

Egy 2017. augusztus 9-i fejlesztői naplóban a következők hangzottak el a WG részéről:

"A Grille 15 kapcsán sok kérdés merült fel. Valójában már közel vagyunk ahhoz, hogy bemutathassuk nektek a tank egy új verzióját, akár már a 0.9.20-as verzióban vagy egy azt követőben, de végül úgy döntöttünk, hogy nem kapkodjuk el a dolgot. Ennek eredményeként a Grille módosításainak tesztelését egy belső teszt keretein belül végezzük el, ami annyit tesz, hogy az év vége előtt biztos hogy nem érkezik drasztikus változtatás a tankkal kapcsolatban."

Nos, néhány élelmesebb játékostársunk a következő képet találta a jelenlegi teszt kliens fájljai közt a Gille 15-ről:

Ugye mennyire máshogy néz ki? A legszembetűnőbb változások, hogy az új modellen már egy valósnak mondható Panther alváz látható, illetve hogy a jelenleg szögletes torony helyét egy olyan lekerekítettebb verzió veszi át, mely leginkább a mostani és a hamvába holt WTF E 100 tornya közti átmenetként jellemezhető talán. És az ágyú? Talán táras verziót kap abból is? Nos, meglátjuk...

Rejtett tartalmak a teszt szerveren: IS-4, ST-I, GAZ 64B

Utoljára frissítve: 2018. július 23. 07:03

NE KONTEÓZZ, NE SÍRJ! Mielőtt kommentelsz, ezt feltétlen olvasd el!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
karakter van hátra.
Hozzászólások betöltése... A hozzászólás frissítve lett 00:00.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    · 7 éve
    [quote name="pap32"]
    A WT-csere idején meg még eszében sem volt a WGnek ilyen "ingyé' megkaphatod, ha megvan" című megoldás...azt talán pont az FV idején találták ki....[/quote]

    FV4202 cseréjénél azt hiszem megkaptad a VIII-as prém verzióját ha meglett. Utána volt a Foch, aminél ha megvolt a 155, megkaptad prémbe, meg megkaptad a Foch 50 B-t a garázsba. Ezután volt a két FV kb egymás után (FV215b és 183), ott ugyanez ami a Fochnál.

    Valahol jó, hogy egyáltalán elkezdték ezt a tendenciát viszont az Obj 268 V4 behozatalánál is megkaphattuk volna az Obj 263 B-t, ami annak a statjában szerepel, aki legalább 1 csatát játszott az Obj. 263-al, amikor még X-es volt Én nem tudom... jó ez jó ez a V4 (van is vele csatám tudom), de nekem a X-es 263 nagyon bejött, amikor kézhez kaptam, sokkal jobb volt mint a bobjecttel végigtúrni egy sort. Azzal úgy kellett tudni játszani. A mostani IX-es verziója már nem olyan
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    pap32
    • Tankos
    · 7 éve
    [quote name="StahanoW"][quote name="pap32"][quote name="38M_Toldi"]Ja az meg hogy táras érdekes más nemzetnél pont nem számított. A francia t10 TD most is táras.

    Inkább balanszolták volna ki normálisan.[/quote]

    Nyilván a mai 10-es francia TD-nél a "foch" átütéssel magyarázzák a "BALANSZOT" (amit nyilván 2018-ban kb. mindenki elintéz egy 2-es gombbal ); viszont a WT-t meg nehezen lehetett volna rendbe tenni...3 lövésnél már kevésnek érződik az az 1800 dmg (bár pusztán sebzésre kb. ez lenne elfogadható), míg 4 lövéstől már ismét könnyen 1 tár=1 10-es tank....talán valami kisebb kaliberű, több töltényes ágyúval lehetne kezdeni valamit...talán...BÁR ugye német tank, azok meg híresen "jóvanazúgy" kategória a WG-nél... :-|
    (( Egyébként a WT-csere nem korábban volt, mint az FV meg a Foch? Nekem fullra úgy rémlik... ))[/quote]

    Volt rá egy kisebb kaliberű gun is (12.8cm Jagdtigerről azt hiszem), anno meg azt használták mert vagy 5 vagy 6 töltényes tára volt.. Aztán nerfelték a tárát, meg talán egy-két dolgot rajta, csakhogy ez sem oldotta meg a gondot vele kapcsolatban. Bár ki tudja, ebben a metában gondot okozna-e megint. Mindenesetre legalább volt hátránya is a tanknak bőven (gyenge torony, e100 mobilitás, tárazás közben verhető).

    Tetszik ez az új külső, kíváncsi vagyok mivel lesz másabb.

    Nem nem, WT volt előbb, a Foch utána volt bőven.[/quote]

    A kisebb kalibert azt a 12,8-as alatt értettem... :-) (Mivel tudtommal a nagy többség avval használta, s úgy volt igazán pusztító...)
    A WT-csere idején meg még eszében sem volt a WGnek ilyen "ingyé' megkaphatod, ha megvan" című megoldás...azt talán pont az FV idején találták ki....



    @Marcus
    "Azt szét is kapták,mindenki őt tartotta a legfontosabbnak likvidálni."

    Na vajon miért is...
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    geritango
    • Tankos
    · 7 éve
    Na erre kivancsi leszek, mi sul ki belole. Imadtam az elso variaciojat, a mostanival sincs semmi gondom. Kivancsian varom, eladom-e vagy megtartom majd ezekutan.
    Es, hogy szemely szerint mi az az ur, amit a WT auf. E100 eltavolitasa hagyott maga utan? Hat ez. A fun factor:

    https://youtu.be/sS5HAbIdyiU

    Ha ezutan valaki azt irja, hogy nem kar erte, esetleg mi ebben a fun factor, annak szerintem nem volt vele sok kellemes perce...
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Marcus
    • Tankos
    · 7 éve
    [quote name="Aquaflow"]Szemét dolog volt elvenni a Wattafak E100-at, még éppen hogy csak elkezdhettem játszani vele , pedig marhára vágytam rá és sokat küzdöttem érte. Már kezdtem volna belejönni, kezdtem végre élvezni is, aztán tényleg olyan volt, ahogy azt Marcus leírta.
    Sz@pás a köbön. A Grille a nyomába se ér.[/quote]
    Lehet nem értetek velem egyet,de van olyan ember mint pl én is.Gyűjtöm a tank ász (mester jelvényt) Úgy nem adok el egy tankot sem ha nincs meg vele.Milyen jó annak a játékosnak aki ugyan úgy gyűjti mint én,és pl amit írt Aquaflow éppen,hogy csak elkezdte élvezni a játékot vele,de mondjuk kiveszik.De a tank neve,statisztikája bennmarad a játékon belüli részen,és sajnos nem tudta megszerezni vele.Szerintem a játékosok nagy részét már nem érdekli,hogy valós tank,vagy volt-e róla tervrajz.

    [quote name="StahanoW"][quote name="pap32"][quote name="38M_Toldi"]Ja az meg hogy táras érdekes más nemzetnél pont nem számított. A francia t10 TD most is táras.

    Inkább balanszolták volna ki normálisan.[/quote]

    Nyilván a mai 10-es francia TD-nél a "foch" átütéssel magyarázzák a "BALANSZOT" (amit nyilván 2018-ban kb. mindenki elintéz egy 2-es gombbal ); viszont a WT-t meg nehezen lehetett volna rendbe tenni...3 lövésnél már kevésnek érződik az az 1800 dmg (bár pusztán sebzésre kb. ez lenne elfogadható), míg 4 lövéstől már ismét könnyen 1 tár=1 10-es tank....talán valami kisebb kaliberű, több töltényes ágyúval lehetne kezdeni valamit...talán...BÁR ugye német tank, azok meg híresen "jóvanazúgy" kategória a WG-nél... :-|
    (( Egyébként a WT-csere nem korábban volt, mint az FV meg a Foch? Nekem fullra úgy rémlik... ))[/quote]

    Volt rá egy kisebb kaliberű gun is (12.8cm Jagdtigerről azt hiszem), anno meg azt használták mert vagy 5 vagy 6 töltényes tára volt.. Aztán nerfelték a tárát, meg talán egy-két dolgot rajta, csakhogy ez sem oldotta meg a gondot vele kapcsolatban. Bár ki tudja, ebben a metában gondot okozna-e megint. Mindenesetre legalább volt hátránya is a tanknak bőven (gyenge torony, e100 mobilitás, tárazás közben verhető).

    Tetszik ez az új külső, kíváncsi vagyok mivel lesz másabb.

    Nem nem, WT volt előbb, a Foch utána volt bőven.[/quote]
    Azt se szabad elfelejteni,szegény wt e 100 ha felderült,mert elég könnyen.Azt szét is kapták,mindenki őt tartotta a legfontosabbnak likvidálni.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    · 7 éve
    [quote name="pap32"][quote name="38M_Toldi"]Ja az meg hogy táras érdekes más nemzetnél pont nem számított. A francia t10 TD most is táras.

    Inkább balanszolták volna ki normálisan.[/quote]

    Nyilván a mai 10-es francia TD-nél a "foch" átütéssel magyarázzák a "BALANSZOT" (amit nyilván 2018-ban kb. mindenki elintéz egy 2-es gombbal ); viszont a WT-t meg nehezen lehetett volna rendbe tenni...3 lövésnél már kevésnek érződik az az 1800 dmg (bár pusztán sebzésre kb. ez lenne elfogadható), míg 4 lövéstől már ismét könnyen 1 tár=1 10-es tank....talán valami kisebb kaliberű, több töltényes ágyúval lehetne kezdeni valamit...talán...BÁR ugye német tank, azok meg híresen "jóvanazúgy" kategória a WG-nél... :-|
    (( Egyébként a WT-csere nem korábban volt, mint az FV meg a Foch? Nekem fullra úgy rémlik... ))[/quote]

    Volt rá egy kisebb kaliberű gun is (12.8cm Jagdtigerről azt hiszem), anno meg azt használták mert vagy 5 vagy 6 töltényes tára volt.. Aztán nerfelték a tárát, meg talán egy-két dolgot rajta, csakhogy ez sem oldotta meg a gondot vele kapcsolatban. Bár ki tudja, ebben a metában gondot okozna-e megint. Mindenesetre legalább volt hátránya is a tanknak bőven (gyenge torony, e100 mobilitás, tárazás közben verhető).

    Tetszik ez az új külső, kíváncsi vagyok mivel lesz másabb.

    Nem nem, WT volt előbb, a Foch utána volt bőven.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    pap32
    • Tankos
    · 7 éve
    [quote name="38M_Toldi"]Ja az meg hogy táras érdekes más nemzetnél pont nem számított. A francia t10 TD most is táras.

    Inkább balanszolták volna ki normálisan.[/quote]

    Nyilván a mai 10-es francia TD-nél a "foch" átütéssel magyarázzák a "BALANSZOT" (amit nyilván 2018-ban kb. mindenki elintéz egy 2-es gombbal ); viszont a WT-t meg nehezen lehetett volna rendbe tenni...3 lövésnél már kevésnek érződik az az 1800 dmg (bár pusztán sebzésre kb. ez lenne elfogadható), míg 4 lövéstől már ismét könnyen 1 tár=1 10-es tank....talán valami kisebb kaliberű, több töltényes ágyúval lehetne kezdeni valamit...talán...BÁR ugye német tank, azok meg híresen "jóvanazúgy" kategória a WG-nél... :-|
    (( Egyébként a WT-csere nem korábban volt, mint az FV meg a Foch? Nekem fullra úgy rémlik... ))
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    · 7 éve
    Ja az meg hogy táras érdekes más nemzetnél pont nem számított. A francia t10 TD most is táras.

    Inkább balanszolták volna ki normálisan.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Aquaflow
    • Tankos
    · 7 éve
    Szemét dolog volt elvenni a Wattafak E100-at, még éppen hogy csak elkezdhettem játszani vele , pedig marhára vágytam rá és sokat küzdöttem érte. Már kezdtem volna belejönni, kezdtem végre élvezni is, aztán tényleg olyan volt, ahogy azt Marcus leírta.
    Sz@pás a köbön. A Grille a nyomába se ér.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Marcus
    • Tankos
    · 7 éve
    [quote name="38M_Toldi"][quote name="Marcus"]Én alig vártam,hogy elérjem a Waffenträger auf E 100 at. Megkockáztatom lehet meg is vettem volna teljes áron.Amikor kiderült hogy kiveszik,mintha kitéptek volna valamit belőlem.Olyan mikor gyerekként megtetszik valami a kirakatban,és azt mondták a szülők,nagyszülők.Most nincs rá pénz majd máskor,addigra meg mikor már volna rá pénz,elfogyott és valószínű nem is lesz már.Én ilyet éreztem,jó lett volna ha mind a kettő bennmarad.De remélem a Grille 15 kap valami erősítést,nekem elég volna a 360 fok torony forgás,3-4 lőszertár,már régen játszottam vele,de mintha úgy rémlene lassan céloz,ha nincs igazam nézzétek el nekem.Meg lőszerből sem volt neki sok,mintha az rémlene,más nem jut eszembe.


    Plusz amit @KUF írt.[/quote]

    Egyetértek veled, ez az eljárás minden volt csak korrekt nem. Emlékszem amikor az FV4202 lekerült a t10-ből és helyette a Cent AX lett a 10-es brit med, akinek már meg volt az megtarthatta (x küldetés teljesítése után.) Ugyanígy amikor a francia TD-t lecserélték volt rá lehetőség, hogy akinek már meg volt az megtarthatta különleges tankként.

    A német TD-nél pedig csak nyomtak egy del gombot, és elvitte a cica.[/quote]
    Igazad van,mondjuk akkor nekem ugyan úgy nem volna meg a wt 100 mert még se a garázsban nem volt,se kifejlesztve.Az FV4202 Igaz nekem meglett a küldetéssel,mert ahogy írtad akinek megvolt az harcolhatott érte.Iszonyatosan megszenvedtem érte,volt olyan,hogy hajnal 2 órakor csináltam meg az előtte napi küldit,mert reggel 6 órakor volt a határidő.És nem tudtam megcsinálni rendes időben mert vereség volt egyfolytában,de még akkor is,mikor vártam 2-3 órát. Így megpróbáltam hajnalban.És reggel 6-ra mentem dolgozni.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    · 7 éve
    [quote name="Marcus"]Én alig vártam,hogy elérjem a Waffenträger auf E 100 at. Megkockáztatom lehet meg is vettem volna teljes áron.Amikor kiderült hogy kiveszik,mintha kitéptek volna valamit belőlem.Olyan mikor gyerekként megtetszik valami a kirakatban,és azt mondták a szülők,nagyszülők.Most nincs rá pénz majd máskor,addigra meg mikor már volna rá pénz,elfogyott és valószínű nem is lesz már.Én ilyet éreztem,jó lett volna ha mind a kettő bennmarad.De remélem a Grille 15 kap valami erősítést,nekem elég volna a 360 fok torony forgás,3-4 lőszertár,már régen játszottam vele,de mintha úgy rémlene lassan céloz,ha nincs igazam nézzétek el nekem.Meg lőszerből sem volt neki sok,mintha az rémlene,más nem jut eszembe.


    Plusz amit @KUF írt.[/quote]

    Egyetértek veled, ez az eljárás minden volt csak korrekt nem. Emlékszem amikor az FV4202 lekerült a t10-ből és helyette a Cent AX lett a 10-es brit med, akinek már meg volt az megtarthatta (x küldetés teljesítése után.) Ugyanígy amikor a francia TD-t lecserélték volt rá lehetőség, hogy akinek már meg volt az megtarthatta különleges tankként.

    A német TD-nél pedig csak nyomtak egy del gombot, és elvitte a cica.

Téma: OFF topik

    • Sixtyfeetofbridge profilkép
    • Dühöngő (2)
    • Ez inkább szomorkodó poszt,  mert nem olyan...
    • Írta: Sixtyfeetofbridge
    • 4 perce ezelőtt

Téma: Minden egyéb WOT

    • VaFec profilkép
    • Csak egy kérdés (2)
    • A Vz. 55 tankon melyik löveget célszerű...
    • Írta: VaFec
    • 4 órája 29 perce ezelőtt
    • bobitusz profilkép
    • SEGÍTSÉG! #2
    • Alapból a jobbegérgombot kell nyomva tartani.
    • Írta: bobitusz
    • 5 napja 3 órája ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Csehszlovák harckocsik
    • Ah, a Skoda T27-hoz hasonlítani a régi TVP...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 hete 1 napja ezelőtt
    • green.rebeca profilkép
    • Bónuszkódok
    • sziasztok. kérlek valaki írja alá nekem a...
    • Írta: green.rebeca
    • 1 hete 2 napja ezelőtt
    • perretz profilkép
    • Adminok figyelmébe (2)
    • Bármikor le lehet mondani, az időszakának...
    • Írta: perretz
    • 2 hete 16 órája ezelőtt
    • dobilaci profilkép
    • Olasz harckocsik
    • Pont ma gunmarkoltam le a Progetto 66-ot,...
    • Írta: dobilaci
    • 1 hónapja 3 hete ezelőtt

© 2025 WOTINFO. Minden jog fenntartva.