Jelenleg 52 vendég és nincs Tag online

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
previous arrow
next arrow

Legfrissebb cikk hozzászólások

[2.0] Jacktor modpack
Szia,már jó ideje nem játszom. Az utóbbi 1 évben ...
Kesumisu 4 órával ezelőtt
Fair Play-frissítés a modok terén
Nevetséges, hogy még mindig itt tartanak.Az pedig méginkább, hogy ...
_Aerol_ 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Professor!
"You've been thunderstruck."
Sixtyfeetofbridge 1 napja
[2.0] Jacktor modpack
Köszi,működik!
az.ellenséged.mert 1 napja
2.0.1 és 2.1 újévi frissítés
Ahogy látom, megvannak a 2.0 legfőbb nyertesei:
TierX szinten ...
RockyRuciano 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Szóval napi 2-3 órát pörgessem ezt a mod-ot 2000 ...
BaliSan 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
azon kívül hogy begyűjtöd a (meglepően sok) kötvényt meg ...
bobitusz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Ne csodálkozz. Ha megvan a napi küldi, akkor már ...
Shunz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Játszhatatlan, agyhalottak....
BaliSan 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Least obvious WG employee
ianselot12 2 napja
[2.0] Jacktor modpack
A játék főkönyvtárában lévő mods és res_mods mappájában lévő ...
varsa 3 napja
[2.0] Aslain's ModPack Installer
Üdv mikor lesz használható mód meg magyar szinkron????????
turbi72 4 napja
A T803 lenne az ÚJ legerősebb 11-es tank? (by Tankelit)
természetes!De hogy mnden tankomat egyből 3x ammo rackezik, ez ...
okecsapogi 4 napja
Fair Play-frissítés a modok terén
"Továbbá tájékoztatunk, hogy bővítettük a tiltott modok listáját, és ...
Sammie 4 napja
2019. április 24. 07:40

Szuperteszt: Leopard 1, STB-1, AMX 30 B, Object 430 és Object 430U

(30 szavazat)
98 hozzászólás

A 2019-es év során átvizsgálják a különböző járművek karakterisztikáit a játékban, próbálva megtalálni az egymáshoz viszonyított optimális egyensúlyt. Ez egy átfogó folyamat, és gondosan mérlegelnek minden visszajelzést annak érdekében, jobban megértsék, milyen irányba kell tovább haladniuk. A végső cél az, hogy minden jármű versenyképes legyen a csatatéren, de mindezt úgy, hogy az egyes tankok megtartsák egyedi jellemzőiket.

Az STB-1-et - a svédektől már ismerős - hidropneumatikus felfüggesztéssel is fel kívánják szerelni, amit alaposan megvizsgálnak majd. Emellett a fában az STA-1 DPM növelést kap, az STA-2-nek pedig módosítják néhány kulcsfontosságú jellemzőjét (buff).

Utoljára frissítve: 2019. április 24. 07:51

NE KONTEÓZZ, NE SÍRJ! Mielőtt kommentelsz, ezt feltétlen olvasd el!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
karakter van hátra.
Hozzászólások betöltése... A hozzászólás frissítve lett 00:00.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    · 6 éve
    Már a Sta-1-ig is elég "kalandos" utat jártam végig, jelenleg a type 61-et grindolom, hogy megszerezhessem az STB-t, erre b***** akkora nerfet kap szerencsétlen tank, el nem tudom dönteni, hogy megéri e rászánni innentől kezdve az időt. 33-al több dpm. Röhög a vakbelem. Ha nem tudom átlőni az ellenfelet, akkor hiába van magas dpm-em, egy nagy rakást sz*** nem érek vele. Kiherélik a japán tigrist. Persze b+ még a karácsonyi leárazást is az STB-hez választottam, így most akkor mehet az egész a kukába?!?! Gondoltam, milyen nagyszerű lesz, ha ez a vadállat lesz az első 10-es tankok. De így. A Sta-1 is kapni fogja a jobb dpm-et. Jahh persze, tuti fix, hogy az átütés és a pontosság kárára. Talán még a sebzésből is lefaragnak kicsit, hogy még jobb tank válhassék belőle. Nem volt elèg sz******* a chi-to és a chi-ri. Az egész OP japán ágat nerfelni kell!
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      pred89
      • Tankos
      · 6 éve
      Nyugodtan csináld végig ezek csak "tervek" amik ha katasztrófát okoznak idővel javítják Nekem pl az E100 porosodik. Majd egyszer kezdenek vele valamit,el nem adom, jól néz ki ,pihenget. Jó lesz az STB nyugi. Én anno az sta val nagyon jókat mentem aztán mire megszoktam a type-t végre meg volt az szb grind aztán azt is szokni kellett de imádtam. Ma is szeretem de sokat pattog.Viszont élvezetes még mindig.
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        · 6 éve
        Kicsit lenyugodtam az első sokk után, de akkor is elég fájó, hogy így """rebalanceolnák""" az STB-t. Ha már ennyit beletettem, akkor csak azért is kifejlesztem. Gondolom, ha az STB kapja az ágyú nerfet akkor evidens, hogy a type 61 top ágyújának szintén kijár majd a jóból. Mindegy is. Attól még továbbra is szeretem a japán bestiákat. Kíváncsi leszek milyen lesz az STB attól függetlenül, ha nerfelik vagy ha nem.
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          andiam
          • Tankos
          · 6 éve
          Azt azért tegyük hozzá a STB-hez, hogy megkapja a svédek által használt hidropneumatikus felfüggesztést, ami azért rejt magában új lehetőségeket. Szerintem jó lesz az
          • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
            · 6 éve
            Hát hull-downban mindenképp jól jöhet, de lehet jobban hiányolnám azt az egynéhány km/h-t amit lefaragnának belőle, mint a plusz csőlehajlást. A sta-1-nek se rossz a mozgékonysága, de mégis lomhának tűnik a maga 45km/h-ás végsebességével. Néha lemaradok az akcióról, néha a saolin leszámoláskor hiányzik az a plusz. Kíváncsian várom mit hoz majd ez a változtatás. Persze előbb el kell jutni tier 10-ig.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Sztyepadzso
    • Tankos
    · 6 éve
    Javítsatok ki, ha tévednék, de nem arról volt szó, hogy a nagy goldlőszer-változtatásban azon tankok, amelyek APCR lőszert használtak alap lőszerként, azok ezután az AP-z kapják meg, azonos sebességgel, ráadásul az AP normalizációjával?

    Volt is it valaki, aki írta egy hőzöngőnek(aki valószínűleg nem olvasta egyébként el a fele cikket akkor) , hogy ez miért baj neki? Na. Mert pont igy köpnek le ránk, meg csinálnak segget a szájukból.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      Tankpeti
      • Tankos
      · 6 éve
      Én írtam anno, és továbbiakban is ugyanaz a helyzet, de ha már előbb cserélik ap-ra a lőszereket egy-egy tanknál, talán balancoltabb eredmény születik az egészből, és a medeket az egész rebalance előtt letudják (A 121, obj.430U számára semmiféle ráhatással nem lenne, most már az STB, Leopard, és Amx is biztos helyről figyelheti az eseményeket)
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        Sztyepadzso
        • Tankos
        · 6 éve
        De azt látod , hogy nem az történt, amit írtak?
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    pred89
    • Tankos
    · 6 éve
    STB eddig is pattogós volt de a gyors töltés miatt lehetett vele daràlni.Viszont ez az átültetés nagyon gáz.(De szeressük ) 30B jópofa tank de inkább csak kinézetre. Mindig is azt képzeli az ember ,hogy gyors, pontos, torony páncél stb.... Lomhásan gyors,pattogósan pontos és szinte mindig beütik a tornyot amire rá akár milyen jól sebzel ,átlagban egy brutál mínuszos tank.Mindenre és mindenkire érzékeny (De szeressük ) Most megnézzük mit produkál. 430 nem tűnik viszont drámainak egyenlőre. De ezek tervek csak.....
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    · 6 éve
    aaaaaa
    Megfogalmazták a lehetetlent.

    Alap dolog lenne a pontos ágyú és a 5-7 féle lőszer meg a több legénység jobb töltés , célzás, spot. Jobban járok ha nyitok egy új fiókot akcióban veszek pár db nyolcast és csapatban," frontlányban" eljátszogatok. Tízest meg kenjék a hajukra.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Trevissz
    • Tankos
    · 6 éve
    STB-1 és az fv4005 is mehet nyugdíjba az is4, badger, E5 és az E100 mellé. Ez a játék legnagyobb problémája. Amire valaki valamit kifejlesztet az tankot kap egy nefret és máris mefet a lecsóba az idő, kredit Xp és a pénz m pénz amit beleöltél. 45 X tankom van ebből 15 elő sem merek venni mert annyira sz....
    Lassan ideje lesz abbahagyni a játékot.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      charliefirpo_2018
      • Tankos
      · 6 éve
      Mi bajod az IS4gyel? Egész jó köröket lehet vele menni,semmivel nem rosszabb mint a nagy átlag
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        Zoszi
        • Tankos
        · 6 éve
        Ha már a "nagyátlagot említed", halkan megkérdezlek, abban a te átlagod is benne van? Őszintén érdekel hogy mennyi a funfaktor abban hogy 10-esekkel átlagban 2-tőt, max 3-at lősz és azt írod "Mi bajod az IS4gyel? Egész jó köröket lehet vele menn". Ne vedd sértésnek, de ez nagyon magas labda volt.
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          charliefirpo_2018
          • Tankos
          · 6 éve
          A nagy átlagot a meglévő X-es tankjaimhoz tudom hasonlítani IS7, 60TP, Obj 277, és nem az emberekhez kapcsolódik, a funfaktor meg részemről abban nyilvánul meg és ne vedd sértésnek de ennek a tanknak tekintélye van,tegnap még a Type 5 is óvatosan kezelt mert 2 lőttem bele míg ő egyet, az is alig sebzett, ha megkapja a rég beígért buffot... Majd meglátjuk,de örök helye van a garázsomban
          • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
            atis123Juve
            • Tankos
            · 6 éve
            Lassú. Nem tudod,a frontot követni, menekülni. A lövege miatt nekem is tetszik, páncélja még jobbára okés - bár az üreges páncél kicsit hiányzik, de én egy WZ-ben, 430u-ban, vagy Objectben 277-ben, Super Conq.-ban ülve nem érzem a Fear faktort, a Type meg nerf óta mindenkitől fél . Nem lett rosszabb az IS-4, csak túl sok lett a jó löveggel, és jobb sebességgel vagy hasonló páncéllal szerelt tank.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      atis123Juve
      • Tankos
      · 6 éve
      Szerintem az E100 még mindig rendbne van. Plust a Type 5 nerf miatt, megint CW tank lesz. Szóval azt ne temesd, de amúgy egyetértek. Kifejleszted, jó, játszol vele. Fél év, nerfelik. Elrakod, és várod hogy 2 múlva buffolják. .
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        Zoszi
        • Tankos
        · 6 éve
        Az E100 tornyát goldal beforgatva is beütik mint a vajat. Az orosz, kinai, lengyel csodák hulldownból megeszik piritós gyanánt reggelinek. EZ a meta már nem neki való. Ez már a kerekesek világa, meg a 3 arty eldönti a csatát világa.
        Nekem az az érzésem, mintha az lenne a cél hogy mindenki orosz cuccokkal tolja. E5-el már ki sem merek menni, Maust meg mi a f@sznak vettem meg? A Conc.GC, az viszont tetszik.
        • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
          atis123Juve
          • Tankos
          · 6 éve
          Megeszik, de melyiket nem? Van annyi HP-ja, hogyha nem vagy ostoba, még így is simán kitolsz 3,300 damage-et mert nagyot basz. E100-zal LEHET JÁTSZANI. Nekem is van WZ, full gold oszt jó napot. De E100-nak elég 1-et, 2-t pattintani, és simán hozom vele az említett damage-et.
          • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
            Zoszi
            • Tankos
            · 6 éve
            Azé az átlagod pöttyet elmarad attól a 3,300-tól. Amiért a 10-ek közzűl E100 van a legjobb átlagod, azt megértem hogy neked bejön, szeretsz vele játszani. Ez rendben is van. 45K csatával a hátad mögött talán abban egyet értünk hogy 136 csata után elhamarkodott lenne verdiktet mondani bármilyen tankra. Az STB-vel biztosan van tapasztalatod. Nekem sem sikerűl sajnos negativról felhozni vele a winratet. Nagyon irritáló.
            • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
              atis123Juve
              • Tankos
              · 6 éve
              Persze, mivel az első 30 csata stock gunnal ment, azóta folyamatosan megy felefelé. A 3K elég könnyen megvan vele. 136 csatáról annyit tudok mondani, hogy a fő dolgok már kijönnek ilyenkor mennyire lövik át, a soft statoknak meg az, hogy kinek mennyire illik a valódi stílusához a tank. De amint látod, én nem mondtam neked ellent, csak azt mondtam, hogy más szempontokat kell nézni. Az E100 pl szerintem most megint visszakerül a CW-re a Type nerffel. Azt mondtam, hogy komolyabb csatában, értsd jó játékosok, golddal, a 60TPt is szétszedik. Azzal egyetértek, hogy nem a legfényesebben ragyogó csillag az E100, én is inkább a gyors heavyk híve vagyok, de szerintem ettől még bőven a játszható kategória. A ranked meg pláne megmutatja, most, hogy ha tét van és a költség nem számít (mint CW-n) IS-7 tornyát is gyönyörűen belövik ha kicsit is forgatva van. A 60 TP-ről nem is beszélve. Super Conq szintén.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Zoszi
    • Tankos
    · 6 éve
    Nem értem, ez milyen logika hogy azt kurjuk szét amivel már szinte senki nem játszik. STB-t alig lehet látni a csatákban. Vajon miért? Hogy majd megint vissa buffolják ahogy most a 30B-vel teszik 1,5-2 év után. Ez nevetséges. Mindkét tank hihetetlen modulérzékeny. A 30B-t amióta nerfelték alig használtam. A lassu lövedék és a gyenge átütés élvezhetetlenné teszi. Most ez következik az STB-vel. Szomorú hogy kiszenvedsz egy ágat a 10-es miatt, és azután paffff, nesze neked nerf. Kezdőknek a japán medág amúgy is cumi.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Sezamme
    • Tankos
    · 6 éve
    Semmi gond az Obj. és az STB-1 nerfekkel. Ezek után majd mennek ezek is a bokorba ücsörögni és várják a hibákat. Ismét sokat sikerült tenni az izgalmas, pörgős játékmenetért.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    Shrek
    • Tankos
    · 6 éve
    Az sem gyenge, amit az AMX 30-cal művel a WG. Annak idején azért hagytam abba az ágat a kilencesnél, mert az átütését 268-ról levitték 248-ra és onnantól kezdve a derék francia cső már csak kopogtatni tudta az ellent, sebezni nem. Most meg visszajön az átütés 264-re, de a német tesójának 278-ra fogják növelni, és a Leopárd ágyúja mindig is pontosabb volt, mint az AMX-é. Sőt a Leó gyorsabb is lesz meg a sebzése is nő, még kevésbé lesz versenyképes vele a francia.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      HUNterRichie
      • Tankos
      · 6 éve
      "a Leopárd ágyúja mindig is pontosabb volt,"

      Amikor még ment a vbaddict, ránéztem a 10-es medekre statisztikailag és a játék (most is!!!) papíron egyik legpontosabb ágyúja éppen a japánnal küzdött az UTOLSÓ ELŐTTI helyért a pontossági statisztikában. Na ennyit a leírt és a valós adatokról...
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      atis123Juve
      • Tankos
      · 6 éve
      Szerintem nincs igazad, mert a francia tud a tornyával pattintani a drága német meg onnan is beszedi az ammorack-et. Nekem meg van az AMX-30, az sezrintem még a kis lövegével is játszható. A sebesség, meg az 1 tizedes célzás idő szerintem nem sokat számít. Hidd el jobb tank lesz ez . A Leo-t már lassan a piros vonal mögé zavarják vissza.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    simron78
    • Tankos
    · 6 éve
    Megszokhattam volna már, amelyik ágba belekezdek azt előbb-utóbb nerfelik, most tartok a Type 61-nél, és ahogy nézem eléggé kiherélik az STB-1-et, 3 olyan kulcsfontosságú statját is nerfelik, amelyek nagyban befolyásolják a teljesítményét. Komolyan mi a faszt gondolnak, mire elég 232 pen egy közepesnek, miközben az összes többi 10-es közepes 270 körüli pennel rohangál, a sebessége is szánalmas lesz, eddig legalább tartotta az átlagot, na de a 48 km/h eléggé szánalmasnak hangzik, a lövedék sebesség is borzasztó lesz, az 1000m/s körüli elég halovány egy 10-es mednek. Szóval egy lassú, mozgó célpontot el nem találó, és alig átütő valamit csinálnak belőle, de legalább 33 hp-val nő a DPM-je, szánalmasak ezek, így azt hiszem még 50% akcióval sem venném meg, a 3 milliót is sajnálnám rá. Azért reménykedem, hogy picit faragnak felfelé ezeken az értékeken és legalább az átütését megtartják a mostani szinten.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      atis123Juve
      • Tankos
      · 6 éve
      Hidd el, a Type 61 most is messze jobban játszható a STB-1nél. Látszatra jó az a tank. Az átütés meg rohadtul nem jelentett semmit, mert. 1, Nem értél oda a pozícióba a borzasztó talajellenállás miatt (ami miatt forogni se bírtál egyébként...), 2 ha már ott voltál a fele a lövéseknek mellé ment. Hidd el nekem 856 csatám van vele. Tetszett a tank, lelkendeztem amikor meglett. Pedig ugyanerre figyelmeztettek, amire én most. Játszok fele, fenébe, fele mellé, lehet csak most, aztán olyan 600 csatához közeledve már kezdett idegesítővé válni, hogy az 140/T62a kombóval ránézel valamire eltalálja, ez meg nem. Prokhrovkán, nincs arty, lőnél középről toronyból. Ott a sok célpont örülsz a leendő 4 K damage-nek. És semmi, nem talál a fele a lövedékeknek. Álló célpontokra. Hidd el, állj meg a Type 61-nél. Annak imádtam a lövegét. Ez ahhoz képest már most egy trágyadomb.
      • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
        simron78
        • Tankos
        · 6 éve
        Hát, ha már most ilyen szar, akkor a nerf után a teljesen használhatatlan kategóriába kerül. Mindegy jelenleg 3 tier X-es közepes tankom van, Obj140, E50M és BC-25t, mindegyik teljesen más stílust képvisel, ehhez akartam egy 4. féle tankot, de akkor majd megyek a brit, vagy az amcsi 10-es irányába, vagy esetleg a francia AMX 30B felé, azt most úgyis javítják. A brit ághoz most az újonc program keretében meg tudnám szerezni az FV4202-t legénységképzésre, az a X-es pedig sokkal jobbnak tűnik, mint az STB-1, főleg a nerf utáni állapotához képest. Köszi az infókat.
  • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
    StraubZ
    • Tankos
    · 6 éve
    Szerintem a Leopardnak nem ilyen jellegű változásokra van szüksége. Átütése, sebessége és pontossága is rendben volt. Inkább toronypáncél, még inkább az olasz tankokhoz hasonló töltési mechanizmus kellene.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      WolFox92
      • Tankos
      · 6 éve
      Kivételesen én örülök ennek a buffnak és nem értek veled abban egyet hogy kéne rá az olasz táras ágyút. Ez egy gyors papírtank, jobb lesz vele mesterlövészkedni, a táras löveg pedig csak maradjon meg az olaszok specialitásának (tudjuk az IS-3A-ra is felraktak egy hasonló szörnyeteget ami egy hibás döntés volt de ebbe most ne menjünk bele). Eddig is jó volt snipeolni vele, nem is az a szerepe hogy facehug-olj de most még kellemesebb lesz remélhetőleg.
    • Ez a hozzáadás vissza van vonva.
      atis123Juve
      • Tankos
      · 6 éve
      Tökéletesen egyetértek. Ezzel a változtatással csak jobban szétválasztják a 30B-től. Mert eddig szinte pont ugyanolyan volt a kettő, csak a 30B-nek volt toronypáncélja. Páncélt amúgy nem várhattunk, mert nem volt neki. Én több HP-t vártam volna főleg.

Téma: OFF topik

    • Sixtyfeetofbridge profilkép
    • Dühöngő (2)
    • Ez inkább szomorkodó poszt,  mert nem olyan...
    • Írta: Sixtyfeetofbridge
    • 1 órája 40 perce ezelőtt

Téma: Minden egyéb WOT

    • VaFec profilkép
    • Csak egy kérdés (2)
    • A Vz. 55 tankon melyik löveget célszerű...
    • Írta: VaFec
    • 6 órája 5 perce ezelőtt
    • bobitusz profilkép
    • SEGÍTSÉG! #2
    • Alapból a jobbegérgombot kell nyomva tartani.
    • Írta: bobitusz
    • 5 napja 5 órája ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Csehszlovák harckocsik
    • Ah, a Skoda T27-hoz hasonlítani a régi TVP...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 hete 1 napja ezelőtt
    • green.rebeca profilkép
    • Bónuszkódok
    • sziasztok. kérlek valaki írja alá nekem a...
    • Írta: green.rebeca
    • 1 hete 2 napja ezelőtt
    • perretz profilkép
    • Adminok figyelmébe (2)
    • Bármikor le lehet mondani, az időszakának...
    • Írta: perretz
    • 2 hete 18 órája ezelőtt
    • dobilaci profilkép
    • Olasz harckocsik
    • Pont ma gunmarkoltam le a Progetto 66-ot,...
    • Írta: dobilaci
    • 1 hónapja 3 hete ezelőtt

© 2025 WOTINFO. Minden jog fenntartva.