Ha minden igaz, a jövőben valamikor cserélik a tier 9-es VK 45.02 B-t valami történelmileg hitelesebbre, egy Maus prototípusra. Talán erre?
Ebben csak az a vicces, hogy ez a Maus Prototípus azt sejteti, mintha a jelenleg játékban lévő Maus sorozatgyártásban lett volna... Maus-ból eleve két prototípus épült, egy toronnyal, egy torony nélkül, előbbi megtekinthető Kubinkában.
Minden más, műszaki rajzok ide vagy oda, csak hadoválás, hogy egyik fiktív tankot lecseréljék egy másik fiktív tankkal.
Ha minden igaz, a jövőben valamikor cserélik a tier 9-es VK 45.02 B-t valami történelmileg hitelesebbre, egy Maus prototípusra. Talán erre?
Ebben csak az a vicces, hogy ez a Maus Prototípus azt sejteti, mintha a jelenleg játékban lévő Maus sorozatgyártásban lett volna... Maus-ból eleve két prototípus épült, egy toronnyal, egy torony nélkül, előbbi megtekinthető Kubinkában.
Minden más, műszaki rajzok ide vagy oda, csak hadoválás, hogy egyik fiktív tankot lecseréljék egy másik fiktív tankkal.
Remélem egy hasonló játékstílusú tank kerül a helyébe,mert éppen kezdtem megkedvelni. Apropó,ilyen esetben az új tank legénysége is rendelkezni fog az eddig megszerzett skillekkel? Mert már van egy pár
Ha minden igaz, a jövőben valamikor cserélik a tier 9-es VK 45.02 B-t valami történelmileg hitelesebbre, egy Maus prototípusra. Talán erre?
Ebben csak az a vicces, hogy ez a Maus Prototípus azt sejteti, mintha a jelenleg játékban lévő Maus sorozatgyártásban lett volna... Maus-ból eleve két prototípus épült, egy toronnyal, egy torony nélkül, előbbi megtekinthető Kubinkában.
Minden más, műszaki rajzok ide vagy oda, csak hadoválás, hogy egyik fiktív tankot lecseréljék egy másik fiktív tankkal.
Remélem egy hasonló játékstílusú tank kerül a helyébe,mert éppen kezdtem megkedvelni. Apropó,ilyen esetben az új tank legénysége is rendelkezni fog az eddig megszerzett skillekkel? Mert már van egy pár
A korábbi gyakorlat alapján ilyenkor a legénység átképzésre kerül a korábbi tankról az új tankra, a képességekhez nem nyúlnak, a felszerelések pedig a garázsba kerülnek, ahonnan újra fel kell rakni. Most a finomság legfeljebb ott következik be, hogy a VK45.02B-ben egy töltő van, a X-es Maus-ban kettő, úgyhogy kérdés, hogy vajon a IX-es Maus vajon milyen legénységgel fog rendelkezni. Elképzelhető, hogy lesz egy töltő hiányod...
Ebben csak az a vicces, hogy ez a Maus Prototípus azt sejteti, mintha a jelenleg játékban lévő Maus sorozatgyártásban lett volna... Maus-ból eleve két prototípus épült, egy toronnyal, egy torony nélkül, előbbi megtekinthető Kubinkában.
Minden más, műszaki rajzok ide vagy oda, csak hadoválás, hogy egyik fiktív tankot lecseréljék egy másik fiktív tankkal.
Ebben teljesen igazad van, csak eleve a VK 45.02 A, a tier 8-as is történelmietlenül túl van buffolva, sokkal kevesebb páncélja és csak a 88mm-es lövege volt a tervrajzokon. Na ehhez a tankhoz képest az Ausf. B csak annyiban különbözött, hogy hátul volt a torony, de páncélzat és fegyverzet ugyanaz volt mint az Ausf. A-n (most abba ne menjünk bele, hogy a nevük sem ez volt, az már túlbonyolítaná a helyzetet).
A lényeg az, hogy egy korai állapot a Maus fejlesztési folyamatában még mindig hitelesebb, mint egy tank, amit a "SerB Design Bureau" alkotott meg, pusztán fantáziából, mert luk volt a fejlesztési ágban.
na ja...
fiktív és fiktív tank között azért nagy a különbség, ha az egyiket 1944-ben egy német mérnök vetette papírra vagy a másikat egy fehérorosz programozó rakta össze poligonokból 2015-ben.
10 éve 8 hónapja - 10 éve 8 hónapja#94312Írta: CrawlingChaos
Megválaszolva: CrawlingChaos
Karika, Hunyadi, persze ebben egyfelől igazatok van, na de hogy mi a történelmi ebben a játékban...
Itt balanszírozva van minden. Ha akarnak eltüntetnek a korhű páncélzatról gyenge pontokat, ha meg úgy akarják (vagy csak figyelmetlenek), akkor beraknak gyenge pontokat.
Én élek a gyanuperrel, hogy ez a Maus Proto a végén kvázi egy TierIX szintű hp-vel rendelkező Maus lesz, az ágyu választéka azonos a jelenlegi VK-val, a páncél adatait (dőlés, vastagság) talán leszedik a műszaki rajzról, de az már megint a fehérorosz programozó (vagy a főnöke) döntése lesz, hogy most a géppuska a front páncélon gyenge pont lesz-e (lásd Tiger II esete), vagy hogy a vezetőgörgő mögött belőhető lesz-e beforgatott állapotban vagy sem, vagy a parancsnoki kupola "mögött" teljes méretű hitbox lesz-e vagy esetleg karcsúsítanak rajta, mint némelyik orosz tanknál.
Az ágyuválaszték meg ugyanez az eset, a játékban jóval többféle ágyut rá lehet rakni a legtöbb tankra, mint amivel valójában gyártották.
Ha kötnénk magunkat a történelem hűséghez, a Tiger I-en a KwK 36, a Tiger II-n pedig a KwK 43 lenne a top ágyu (most a karakterisztikájúkról már ne beszéljünk, mert mindkettőt kiherélték a 'táváris' fejlesztők). A 10,5-es ágyu használatára a Krupp ugyan tett javaslatot, de pajzán gondolatnál nem lett több belőle tudomásom szerint.
Engem inkább az érdekelne, hogy fog-e kapni valami normális motort végre a Maus, hogy egyáltalán játszható legyen.
Na ebben biztos ragaszkodnak a történelmi lassúsághoz. Itt az a mottó, hogy nincs szüksége motorra, mert nem a Maus mozog, hanem a Föld forog alatta...
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: tibi144, OdinHUN, 99lufi
Engem inkább az érdekelne, hogy fog-e kapni valami normális motort végre a Maus, hogy egyáltalán játszható legyen.
Tekintve, hogy a legerősebb motor, ami a valóságban beszerelésre került olyan 1080 lóerős lehetett, szemben a játékbeli 1750 LE-vel... Ha érted amit mondani szeretnék
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: tibi144, OdinHUN
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."