Hát nagyjából ugyan az.
9-es szinten már nem tudsz clippelni tankokat full hp-ról, így figyelni kell, hogy mindig legyen fedezéked, ahova visszahúzódhatsz tölteni.
Valamint az ágyú már 3,33 sec alatt tölt, nem pedig 2,73, így arra is figyelni kell. Ellenben ez azt jelenti, hogy a két lövés között teljesen beszűkül az ágyú, így távoli célokat könnyebb eltalálni vele. Körök elején mindenképpen sniperkedj, utána a lesebzett tankokra már lehet menni rambózni.
Ja és az ágyú emelkedése rettenetes, kb használhatatlan.
Az ágyura visszatérve, láttam olyan lila playereket akik 400+ csata után is az 50 100 ágyuját használták arra hivatkozva hogy több DMG és nagyob kitérithetőség.
Igen, én is gondolkodtam, hogy meghagyom rajta, csak az alfa és a jobb penetration miatt áttértem a 120-ra.
Jó dolog a +200 burst, de relatív sok goldot igényel, hisz nem mindig elég a 232 mm átütés. Valamint minimum 4 másodperccel tovább kell kinn maradnod azért a +200 damagért, így növelve az esélyét annak, hogy visszalőnek. Arról nem is beszélve, hogy a 400 dmg nagyobb elrettentő erővel rendelkezik.
Igen, a terepen szar használni, volt már hogy nem kevés sebzéstől estem el amiatt, hogy nem volt meg a lövegsüllyedés/emelkedés. Ezt 50 100-ban lehet orvosolni azzal ha kis dombdra feltolatunk és így meg is van a lövegsüllyedés, de ez nem igazán alkalmazható itt. Nagyon óvatosan kell vele terepen játszani.
Az ammo problémát én nem érzékeltem igazán, van bizt elhelyezés az egyik csajszin és az eddigi durván 100 meccs alatt max két kéz kellene, hogy megszámoljam, hogy hányszor sérült a lőszerrekesz.
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...