Ezt a pályát kifejezetten szeretem, átlátható de mégis taktikás. Mióta el lehet tolni a roncsokat a középen átfutó zergecsapás is értelmet nyert. Véleményem szerint ez a csata a városban dől el, a zergecsapás szerepe meccs közepe-vége felé gyors rajtaütéseknél, illetve a városban haladó egységek oldaltámogatásánál értékelődik fel (ez utóbbival óvatosan, ha a városi ék elé szaladsz, te leszel a légy a légypapíron akit szétkapnak). Szándékosan a végére hagytam a hegy mögötti útvonalat ami "Vörösfoki hágó" néven fut a netes közösségemben. Ezen megkísérelni az áttörést jó esetben kétségbeesett lutri rossz esetben tömegszerencsétlenség. Két három tank vagy TD viszont ideálisan be tudja védeni tetszőleges erők ellen, aztán a város felől a hátukba kerülő egységekkel közösen felszámolják a maradék ellent. Pont ma volt egy ilyen csatám, egy T34-el védtük meg a hágót aztán szétkaptuk a maradékot
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Morphus101
IS3-al és Black Prince-el hágó, főleg ha top tier. Black Prince-el myomtam már vissza lemming traint ott, nem semmi élmény volt. Amúgy szerintem is város, de nem szabad feltorlódni. Minden utcában 1-2 tank és semmi hősködés. A zergecsapás addig fontos, amíg minden ott lévő tankot kiiktatnak. Ez kb 2 perc.
Imádom ezt a pályát; pontos ágyúval tobzódás. Sokszor nem győzöm forgatni a tornyot annyi célpont van. Vastag kupakkal a szoros felé megyek, pontos ágyúval sniperkedek, szöcskével bújkálok míg egy oldal összeomlik és mehetek. A várost viszont utálom és csak akkor megyek be ha top tier vagyok.
Ezen a pályán láttátok-e már az új tax-ot, mi szerint tiertől és tanktípustól függetlenül a csapat 70%-a kollektíve, benyomul a 2-es sorra a "mocsárba"?
9.14 óta tapasztalom ezt és van, hogy az E-75 már a csata elején beírja, hogy "ignore the city". Aztán persze 10 perc alatt, ha 1 kockát haladnak előre (na nem csak a nehéz talaj miatt, hanem egész egyszerűen nem férnek annyian el ott) miközben pedig az ellenfél át-tólja a várost.
Ezen a pályán láttátok-e már az új tax-ot, mi szerint tiertől és tanktípustól függetlenül a csapat 70%-a kollektíve, benyomul a 2-es sorra a "mocsárba"?
9.14 óta tapasztalom ezt és van, hogy az E-75 már a csata elején beírja, hogy "ignore the city". Aztán persze 10 perc alatt, ha 1 kockát haladnak előre (na nem csak a nehéz talaj miatt, hanem egész egyszerűen nem férnek annyian el ott) miközben pedig az ellenfél át-tólja a várost.
Mit ne mondjak, marhára frusztráló az egész...
Az osszes rossz jatekos a mocsarba megy, tanktipustol fuggetlenul. Ott akkor lehetne attolni ha nem akadnanak meg rendszeresen 1-2 TD-n, akik a mocsar masik vegen kempelnek.
Igen, de amikor már a két gun-markos ST-I is oda megy a szakasztársaival egyetemben akkor már baj van.
És sajnos egyre több csatában látom ezt, hogy a csapat nagy része oda gurul.
Igen, de amikor már a két gun-markos ST-I is oda megy a szakasztársaival egyetemben akkor már baj van.
És sajnos egyre több csatában látom ezt, hogy a csapat nagy része oda gurul.
Tornyos tankok azért jól elvannak a mocsárban,az ST-I-nek elég erős a tornya,és ha jól tudom 8 fokos gundepje is van.Amúgy inkább a mocsárba menjenek mint hogy a középső úton próbáljanak áttörni (sajnos ez is gyakori már)ott biztos hogy szétlőnek minden heavyt.
Ja csak mindeközben a város full üresen marad és nem egy csatában láttam már ezt mostanság. Sokszor annyian állnak ott hogy 2 sorban tolakodnak. Nem hiszem, hogy csak azokban a csatákban fordul ez amelyekben én játszom.
Igen régebben is előfordult, de most mintha kötelező lenne ignorálni a várost.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: PanzerDivisionMarduk
9 éve 5 hónapja - 9 éve 5 hónapja#184225Írta: pap32
Megválaszolva: pap32
Én múltkor a 30s-es visszaszámlálás alatt 2x is beírtam csupa nagybetűkkel, hogy 1-2 spot-olja a közepet, az összes többi pedig a városba menjen (egy bázisos, csata ütközet volt)...éés láss csodát, 2 tank kivételével hallgattak rám!!
Az a 2 "csellengő" pedig arra pont elég volt, hogy föltartsa az enemy lemming-train-jét a völgyben, míg mi kitakarítottuk a várost...szóval mondhattok bármit, igenis megéri megpróbálni a csapatot "befolyásolni"...
Pláne, hogy kb. 10s időt igényel pár alap info beírása...pl. hogy támadás módban ne álljanak be kempelni, védekezéskor meg ne menjenek túl előre...
Ja csak mindeközben a város full üresen marad és nem egy csatában láttam már ezt mostanság. Sokszor annyian állnak ott hogy 2 sorban tolakodnak. Nem hiszem, hogy csak azokban a csatákban fordul ez amelyekben én játszom.
Igen régebben is előfordult, de most mintha kötelező lenne ignorálni a várost.
Az még nem lenne önmagában baj, ha a "mocsárra" is jut néhány csapattárs, de amikor a drága kollégák 80%-a OTT lökdösődik, s közben ráadásul a VÁROSBAN FOGLALNI kellene, s erre próbálsz CHAT-en rávilágítani, miközben az ellen értelmesebbje túlerőben már szirénáztat 4-5 perce...hmmm nem kicsit idegőrlő.
A másik "apróság" amikor a tó és a hegy közötti ösvényen betör két light vagy gyors TD és kiszedik az artykat , majd hátba kapnak minket, mivel nem spotolt, nem védett ott senki.
Sajnos sokszor hiába ír az ember, le se sz@rják, próbálnék ott lenni mindenütt, lehetetlen, főleg heavy-vel...
Szerintem nem a mappel van gond.
Tipikusan mint (OFF) Himmelsdorfon, mikor a visszaszámlálás alatt már jön a csapattárs könyörgése: "please cap hill" vagy "go hill".
Itt a "hill" a mocsár".
Szerencsére ezen a pályán már egyre ritkábban tapasztalom, hogy elindul a lemming show a citadellába...
Kedvencem az volt, amikor senki nem hallgatott a könyörgőre, lent nagyban ment a csata, odafent az agyatlan tökegyedül (ellenfél nélkül!) kétségbeesetten írja: "if hill lost = battle lost"
A Waffenträger: Paradoxon esemény komoly kihívásokat hoz magával, de fantasztikus jutalmakat kaphatsz a küldetéseiből és az előrehaladásából – az egyedi…
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...