Szerintem az egyik legnagyobb baj Lakeville-el, bár ez kb az egész játékkal, hogy amikor az alsó bázisról indulsz, akkor egyrészt rihadt nehéz kispotolni a felső bázisnál yolozókat, míg ők simán kivillantanak téged és már kapod is oldalba ert ugye ott a td-k is könnyebben érnek pozícióba és például lassú heavy-vel kb lehetetlen időben átjutni az alsó bázisnál a városba és ez azért eléggé zavaró.
Szerintem az egyik legnagyobb baj Lakeville-el, bár ez kb az egész játékkal, hogy amikor az alsó bázisról indulsz, akkor egyrészt rihadt nehéz kispotolni a felső bázisnál yolozókat, míg ők simán kivillantanak téged és már kapod is oldalba ert ugye ott a td-k is könnyebben érnek pozícióba és például lassú heavy-vel kb lehetetlen időben átjutni az alsó bázisnál a városba és ez azért eléggé zavaró.
Ezt a részét fogják átalakítani vmikor. Tudják, hogy a felsők előnyben vannak spotolás terén, illetve az alsók meg vidáman belövöldöznek a templomhoz. Mindkét jelenséget meg akarják szüntetni.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: MDavid1995
Mocsárba csak akkor szabad menni, ha:
- nincs arty vagy hatalmasat lövő td ÉS
- nem egybázisos a csata ÉS
- jó gundep és nagyon kemény toronypáncélzat van.
Ha ezek közül bármelyik is nem teljesül, akkor a mocsarat el kell felejteni. Ennyire egyszerű a történet - csak a játékosok többsége kettőig nem tud elszámolni, nemhogy háromig.
Mocsárba csak akkor szabad menni, ha:
- nincs arty vagy hatalmasat lövő td ÉS
- nem egybázisos a csata ÉS
- jó gundep és nagyon kemény toronypáncélzat van.
Ha ezek közül bármelyik is nem teljesül, akkor a mocsarat el kell felejteni. Ennyire egyszerű a történet - csak a játékosok többsége kettőig nem tud elszámolni, nemhogy háromig.
Én a mocsári dombhoz csak akkor, ha nincs arty, és T28 protkóval vagyok. Nehezen jutok el odáig, de ha már lecövekeltem, az öreg isten sem szed ki onnan.
Szerintem az egyik legnagyobb baj Lakeville-el, bár ez kb az egész játékkal, hogy amikor az alsó bázisról indulsz, akkor egyrészt rihadt nehéz kispotolni a felső bázisnál yolozókat, míg ők simán kivillantanak téged és már kapod is oldalba ert ugye ott a td-k is könnyebben érnek pozícióba és például lassú heavy-vel kb lehetetlen időben átjutni az alsó bázisnál a városba és ez azért eléggé zavaró.
Ezt a részét fogják átalakítani vmikor. Tudják, hogy a felsők előnyben vannak spotolás terén, illetve az alsók meg vidáman belövöldöznek a templomhoz. Mindkét jelenséget meg akarják szüntetni.
Köszi, ezt nem is tudtam, ideje lenne átdolgozni mert múltkor is VK 45.02 B-vel az elsó bázisról indulva kapásból buktam vagy 800 hp-t, kurvára fel is baszott.
Mocsárba csak akkor szabad menni, ha:
- nincs arty vagy hatalmasat lövő td ÉS
- nem egybázisos a csata ÉS
- jó gundep és nagyon kemény toronypáncélzat van.
Ha ezek közül bármelyik is nem teljesül, akkor a mocsarat el kell felejteni. Ennyire egyszerű a történet - csak a játékosok többsége kettőig nem tud elszámolni, nemhogy háromig.
Én a mocsári dombhoz csak akkor, ha nincs arty, és T28 protkóval vagyok. Nehezen jutok el odáig, de ha már lecövekeltem, az öreg isten sem szed ki onnan.
A Waffenträger: Paradoxon esemény komoly kihívásokat hoz magával, de fantasztikus jutalmakat kaphatsz a küldetéseiből és az előrehaladásából – az egyedi…
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...