Tudom én, másképpen nem szaladgálnának 30-40+ éves ilyen autók. És sokkal megbízhatóbbak, mint a mai autók, hisz' alig van benne elektronika, ami korlátoz, felülbírál, dolgozik helyetted.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: CrawlingChaos
Toy, ha normálisan össze van rakva, akkor megbízhatóbb , mint egy mai jószág.....
ez mán igaz!
Minap (ha jól emlékszem kedden reggel) a kollégám szinte vadiúj Suzuki Swift-jét húzta ki a belső parkolóból az autómentő, mert a riasztó (bár nevezzük inkább lopásgátló-rendszernek) nem oldotta ki a gyújtást.
Csipogtat, beül, indítózik, forog a motor (ugye aksi nem merült le), de a műszerfalon lévő kis "lakat" jel zárva, nyomkodhatta azt az öreg órákon át, lakat nem nyílik... ezáltal gyújtás-elektronika b@cik működni.
Tréler jött, Suzukit magára húzta, oszt irány a szerviz. Szerintem nem kicsit volt mérges a kollega...
Hogy mennyibe fájt neki a hiper-szuper lopásgátlás, majd ha jön, megkérdem tőle...
Toy, ha normálisan össze van rakva, akkor megbízhatóbb , mint egy mai jószág.....
ez mán igaz!
Minap (ha jól emlékszem kedden reggel) a kollégám szinte vadiúj Suzuki Swift-jét húzta ki a belső parkolóból az autómentő, mert a riasztó (bár nevezzük inkább lopásgátló-rendszernek) nem oldotta ki a gyújtást.
Csipogtat, beül, indítózik, forog a motor (ugye aksi nem merült le), de a műszerfalon lévő kis "lakat" jel zárva, nyomkodhatta azt az öreg órákon át, lakat nem nyílik... ezáltal gyújtás-elektronika b@cik működni.
Tréler jött, Suzukit magára húzta, oszt irány a szerviz. Szerintem nem kicsit volt mérges a kollega...
Hogy mennyibe fájt neki a hiper-szuper lopásgátlás, majd ha jön, megkérdem tőle...
Mivel a kulcsban van az immo chipje, sokszor elég, ha leejtik a földre néhányszor, vagy szűk nadrágban megroppan. Firrasztás elenged és kész a baj. Ez ilyen.
Toy, ha normálisan össze van rakva, akkor megbízhatóbb , mint egy mai jószág.....
ez mán igaz!
Minap (ha jól emlékszem kedden reggel) a kollégám szinte vadiúj Suzuki Swift-jét húzta ki a belső parkolóból az autómentő, mert a riasztó (bár nevezzük inkább lopásgátló-rendszernek) nem oldotta ki a gyújtást.
Csipogtat, beül, indítózik, forog a motor (ugye aksi nem merült le), de a műszerfalon lévő kis "lakat" jel zárva, nyomkodhatta azt az öreg órákon át, lakat nem nyílik... ezáltal gyújtás-elektronika b@cik működni.
Tréler jött, Suzukit magára húzta, oszt irány a szerviz. Szerintem nem kicsit volt mérges a kollega...
Hogy mennyibe fájt neki a hiper-szuper lopásgátlás, majd ha jön, megkérdem tőle...
Mivel a kulcsban van az immo chipje, sokszor elég, ha leejtik a földre néhányszor, vagy szűk nadrágban megroppan. Firrasztás elenged és kész a baj. Ez ilyen.
No, ezen mit lehet firrasztani?
Igaz ez Berlingo, kulcsházat cseréltem, csak átrakod. Ami elromolhat, az el is romlik.
Mivel a kulcsban van az immo chipje, sokszor elég, ha leejtik a földre néhányszor, vagy szűk nadrágban megroppan. Firrasztás elenged és kész a baj. Ez ilyen.
Kiderült, mi volt a baj.
A lopigátló egyik reléje leégett, ami a benzinadagolót szabályozta volna, vagyis mivel nem működött, nem adagolt benzint
Lekötötték róla ezt a szart, és műkszik az autó... most délután volt bent a kolléga, elmesélte
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Rallyefan81
Toy, ha normálisan össze van rakva, akkor megbízhatóbb , mint egy mai jószág.....
ez mán igaz!
Minap (ha jól emlékszem kedden reggel) a kollégám szinte vadiúj Suzuki Swift-jét húzta ki a belső parkolóból az autómentő, mert a riasztó (bár nevezzük inkább lopásgátló-rendszernek) nem oldotta ki a gyújtást.
Csipogtat, beül, indítózik, forog a motor (ugye aksi nem merült le), de a műszerfalon lévő kis "lakat" jel zárva, nyomkodhatta azt az öreg órákon át, lakat nem nyílik... ezáltal gyújtás-elektronika b@cik működni.
Tréler jött, Suzukit magára húzta, oszt irány a szerviz. Szerintem nem kicsit volt mérges a kollega...
Hogy mennyibe fájt neki a hiper-szuper lopásgátlás, majd ha jön, megkérdem tőle...
Mivel a kulcsban van az immo chipje, sokszor elég, ha leejtik a földre néhányszor, vagy szűk nadrágban megroppan. Firrasztás elenged és kész a baj. Ez ilyen.
No, ezen mit lehet firrasztani?
Igaz ez Berlingo, kulcsházat cseréltem, csak átrakod. Ami elromolhat, az el is romlik.
Ez a régi Berlingo chipje, ez ritkán megy tönkre. A háza hullik szét, gomb beszakad, stb.
Fiatnál van üvegházas kivitel. Van, ami belevan forrasztva az alaplapba. Szóval a lehetőségek tárháza határtalan.
Egyébként valami csak van abban a műanyag kis bizgentyűben, amit érzékel az elektronika.
Van amikor olyan helyen van , ahol sok a mágnesesség a "levegőben" , az is meghülyítheti.
Mivel a kulcsban van az immo chipje, sokszor elég, ha leejtik a földre néhányszor, vagy szűk nadrágban megroppan. Firrasztás elenged és kész a baj. Ez ilyen.
Kiderült, mi volt a baj.
A lopigátló egyik reléje leégett, ami a benzinadagolót szabályozta volna, vagyis mivel nem működött, nem adagolt benzint
Lekötötték róla ezt a szart, és műkszik az autó... most délután volt bent a kolléga, elmesélte
Igen , nem csak a gyújtást lehet/szokták letiltani, hanem az üzemanyagpumpát is. Dízeleknél ugye az nincs is.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: sandorati
Toy, ha normálisan össze van rakva, akkor megbízhatóbb , mint egy mai jószág.....
ez mán igaz!
Minap (ha jól emlékszem kedden reggel) a kollégám szinte vadiúj Suzuki Swift-jét húzta ki a belső parkolóból az autómentő, mert a riasztó (bár nevezzük inkább lopásgátló-rendszernek) nem oldotta ki a gyújtást.
Csipogtat, beül, indítózik, forog a motor (ugye aksi nem merült le), de a műszerfalon lévő kis "lakat" jel zárva, nyomkodhatta azt az öreg órákon át, lakat nem nyílik... ezáltal gyújtás-elektronika b@cik működni.
Tréler jött, Suzukit magára húzta, oszt irány a szerviz. Szerintem nem kicsit volt mérges a kollega...
Hogy mennyibe fájt neki a hiper-szuper lopásgátlás, majd ha jön, megkérdem tőle...
Mivel a kulcsban van az immo chipje, sokszor elég, ha leejtik a földre néhányszor, vagy szűk nadrágban megroppan. Firrasztás elenged és kész a baj. Ez ilyen.
No, ezen mit lehet firrasztani?
Igaz ez Berlingo, kulcsházat cseréltem, csak átrakod. Ami elromolhat, az el is romlik.
Ez a régi Berlingo chipje, ez ritkán megy tönkre. A háza hullik szét, gomb beszakad, stb.
Fiatnál van üvegházas kivitel. Van, ami belevan forrasztva az alaplapba. Szóval a lehetőségek tárháza határtalan.
Egyébként valami csak van abban a műanyag kis bizgentyűben, amit érzékel az elektronika.
Van amikor olyan helyen van , ahol sok a mágnesesség a "levegőben" , az is meghülyítheti.
Nem bonyolult. Szinte az összes beléptető rendszer ilyen. Egy tekercs + elektronika. Az adó-érzékelő gerjeszti a kulcs tekercsét, ez feszültséget indukál, kondit tölt. Mikor abbahagyja a kütyü vár egy picit, majd eldalol a tekercsén egy sorozatszámot ( Jó nagy és elméletileg csak egy létezhetne belőle )amit az autóban lévő elektronika vesz, mert közben vételre kapcsolt. És ez ismétlődik . A beléptető rendszer de még a lopásgátló is ezt az elvet követi.
Amúgy meg 11 éves az a régi Berlingo.
Toy, ha normálisan össze van rakva, akkor megbízhatóbb , mint egy mai jószág.....
ez mán igaz!
Minap (ha jól emlékszem kedden reggel) a kollégám szinte vadiúj Suzuki Swift-jét húzta ki a belső parkolóból az autómentő, mert a riasztó (bár nevezzük inkább lopásgátló-rendszernek) nem oldotta ki a gyújtást.
Csipogtat, beül, indítózik, forog a motor (ugye aksi nem merült le), de a műszerfalon lévő kis "lakat" jel zárva, nyomkodhatta azt az öreg órákon át, lakat nem nyílik... ezáltal gyújtás-elektronika b@cik működni.
Tréler jött, Suzukit magára húzta, oszt irány a szerviz. Szerintem nem kicsit volt mérges a kollega...
Hogy mennyibe fájt neki a hiper-szuper lopásgátlás, majd ha jön, megkérdem tőle...
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: sandorati
Toy, ha normálisan össze van rakva, akkor megbízhatóbb , mint egy mai jószág.....
ez mán igaz!
Minap (ha jól emlékszem kedden reggel) a kollégám szinte vadiúj Suzuki Swift-jét húzta ki a belső parkolóból az autómentő, mert a riasztó (bár nevezzük inkább lopásgátló-rendszernek) nem oldotta ki a gyújtást.
Csipogtat, beül, indítózik, forog a motor (ugye aksi nem merült le), de a műszerfalon lévő kis "lakat" jel zárva, nyomkodhatta azt az öreg órákon át, lakat nem nyílik... ezáltal gyújtás-elektronika b@cik működni.
Tréler jött, Suzukit magára húzta, oszt irány a szerviz. Szerintem nem kicsit volt mérges a kollega...
Hogy mennyibe fájt neki a hiper-szuper lopásgátlás, majd ha jön, megkérdem tőle...
Mivel a kulcsban van az immo chipje, sokszor elég, ha leejtik a földre néhányszor, vagy szűk nadrágban megroppan. Firrasztás elenged és kész a baj. Ez ilyen.
No, ezen mit lehet firrasztani?
Igaz ez Berlingo, kulcsházat cseréltem, csak átrakod. Ami elromolhat, az el is romlik.
Ez a régi Berlingo chipje, ez ritkán megy tönkre. A háza hullik szét, gomb beszakad, stb.
Fiatnál van üvegházas kivitel. Van, ami belevan forrasztva az alaplapba. Szóval a lehetőségek tárháza határtalan.
Egyébként valami csak van abban a műanyag kis bizgentyűben, amit érzékel az elektronika.
Van amikor olyan helyen van , ahol sok a mágnesesség a "levegőben" , az is meghülyítheti.
Nem bonyolult. Szinte az összes beléptető rendszer ilyen. Egy tekercs + elektronika. Az adó-érzékelő gerjeszti a kulcs tekercsét, ez feszültséget indukál, kondit tölt. Mikor abbahagyja a kütyü vár egy picit, majd eldalol a tekercsén egy sorozatszámot ( Jó nagy és elméletileg csak egy létezhetne belőle )amit az autóban lévő elektronika vesz, mert közben vételre kapcsolt. És ez ismétlődik . A beléptető rendszer de még a lopásgátló is ezt az elvet követi.
Amúgy meg 11 éves az a régi Berlingo.
Értem. Személyes tapasztalatokat írtam.
Régi Berlingora:
Ha jól értettem 2006-os a jószág.
Mivel 1996-ban jelent meg az egyes , 2004-ben volt rajta egy nagyobb módosítás (facelift), 2012-ig gyártották.
A második generációt 2008-tól gyártják.
Ha 2012-es lenne ,de még a gen. 1, az technikailag akkor is a régi 1996-os. Nem leszólásnak szántam.
Toy, ha normálisan össze van rakva, akkor megbízhatóbb , mint egy mai jószág.....
ez mán igaz!
Minap (ha jól emlékszem kedden reggel) a kollégám szinte vadiúj Suzuki Swift-jét húzta ki a belső parkolóból az autómentő, mert a riasztó (bár nevezzük inkább lopásgátló-rendszernek) nem oldotta ki a gyújtást.
Csipogtat, beül, indítózik, forog a motor (ugye aksi nem merült le), de a műszerfalon lévő kis "lakat" jel zárva, nyomkodhatta azt az öreg órákon át, lakat nem nyílik... ezáltal gyújtás-elektronika b@cik működni.
Tréler jött, Suzukit magára húzta, oszt irány a szerviz. Szerintem nem kicsit volt mérges a kollega...
Hogy mennyibe fájt neki a hiper-szuper lopásgátlás, majd ha jön, megkérdem tőle...
... a saját lábán legalábbis NEM ! tehát működött, túl jól is !!!
Battlefield 2D style
"You've been thunderstruck."