Ajánlanám az ezen oldalon magyar fordításban elérhető Wotwiki-t
www.wotinfo.hu/...nizmus
Ezen belül az alábbi szakaszt:
0 sebzésű találatok
A legtöbbször ezek a nem megfelelő vizuális és audio visszajelzéseknek köszönhetőek, amik miatt a játékosok nem tudják eldönteni, hogy mi is történt a lövedékkel. A külső modulokról vagy üreges páncélzatról lepattanó lövedékeket nehéz a játékosoknak beazonosítani és ezeknél megvan arra az esély, hogy ne okozzunk vizuális sérülést az ellenséges járműveknek.
Mindenki szembetalálkozhat a 0 sebzésű lövedékekkel, de a fenti mechanikák áttanulmányozásával és megértésével le lehet csökkenteni a gyakoriságukat. Igaz van RNG a játékban, de a lövéseid mindig a célzókörön belül szállnak, tehát úgy célozz, hogy a legnagyobb esélye legyen a lövedékednek a sebzésre.
Szellemlövedékek
Ezeknek két változata van:
Az egyik, amikor a játékosok szerint eltűnik a lövedék a lövegcsövet elhagyva. Ez annak köszönhető, hogy a játékos nem veszi észre a nyomjelző effektjét. Ha visszanézi a visszajátszást egy másik szögből, akkor egyből látható lesz a lövedék nyomjelzője.
A másik változata a nagy lagnak köszönhető, ami miatt a kliens nem feltétlenül azt mutatja, ami a szerveren valóban történik.
Az, hogy a fenti esetek következkeztek-e be és közülük melyik, az CSAK a Bandras32 által sürgetett replay alapján lenne eldönthető.
Nagyon jó, hogy vannak nagy szakértelmű játékosok!
Nos, lenne egy két kérdésem.
Miért van az a játékban mostanság, hogy lövök és eltűnik a lövedékem többször is!
Miért van az,hogy lövök szemlátomást eltalálom az ellent, de semmi sem történik??
Vagyis, sem kritikus, sem lepattanó, sebzés meg egyértelműen semmi, holott telibe találtam!
Ez azért van mert a pancserok, nem tudó játékosok közé lettem sorolva arra a csatára??
Ilyenkor kellene egy replay-el megtámogatni az állítást.
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...