Ellentmondó információk...
Remek...
Na meg a field modificaton is.
Minek ajánlanak fel olyat, ami szépnek tűnik, de semmit nem ér?
Én meg, a "jóhiszemű" (annyira azért nem, mert megvan az elképzelésem a programról...) felhasználó, elhiszem...
Mi ebben az ellentmondó? Valamit félreértelmezel.
1%-tól számít a működése, és ahogy az összképzettség emelkedik egyre többet ér.
Tehát ha az 5 fős legénységedből megvan 4 embernek 100%-osan akkor +4% (Full 100%osan 5%.)
Nem azt írja, hogy csak 100osan ér valamit, hanem azt, hogy ha eléri a 100%os képzettséget akor az értéke 5%. (Ha kevesebb, akkor nyilván az 5% is kevesebb.
Egyébként a wiki szekcióban van erre egy interaktív kép, ahol tudod állítani a képesságeket, és kiírja mennyit ér.
A field modról meg annyit, hogy ha észrevetted akkor az egyik választása a másik kárára megy, vagyis nagyon meg kell gondolni, hogy mivel érsz többet.
A lövés utáni álcázás sem haszontalan, de mivel olyan a spot és álcázási rendszer amilyen, szerintem többet érsz a látótávval, de ez nyilván játékstílustól, tanktól, meccstől is függ. Az alap 7%-os LÖVÉS UTÁNI álca 6%-a nem sok, de egy magasabb alapálcával rendelkező gépnél érhet valamit. Tehát az számít, hogy a hány%os álcának vesszük a 6%-át. Ehhez ugye tudni kéne, hogy van álló, mozgás közbeni álcaérték, meg van álló lövés utáni és mozgó lövés utáni érték is, ami jellemzően elég kicsi érték, annak meg a 6%-a nem nagy eresztés.
Amikor frissítettük a wikit, és volt róla egy pár soros hír neked kellett volna a legjobban ujjonganod, mert végre magyarul friss infókat olvashattál sok sok interaktív képpel.
Ezt nagyon jól megcsinálta a WG, és most már nem tartanak vissza a "külfödiül nem beszélek", meg a bonyolult képletek, és matematika ahhoz hogy megértsd a lényeget.
Kb óvodás szinten van elmagyarázva.
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...