Jelenleg 164 vendég és egy Tag online

Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
Battle Pass XVIII: A tökéletességhez vezető út
previous arrow
next arrow

Legfrissebb cikk hozzászólások

[2.0] Jacktor modpack
Szia,már jó ideje nem játszom. Az utóbbi 1 évben ...
Kesumisu 11 órával ezelőtt
Fair Play-frissítés a modok terén
Nevetséges, hogy még mindig itt tartanak.Az pedig méginkább, hogy ...
_Aerol_ 1 napja
Waffenträger: Paradox (09.19-09.30)
Professor!
"You've been thunderstruck."
Sixtyfeetofbridge 1 napja
[2.0] Jacktor modpack
Köszi,működik!
az.ellenséged.mert 1 napja
2.0.1 és 2.1 újévi frissítés
Ahogy látom, megvannak a 2.0 legfőbb nyertesei:
TierX szinten ...
RockyRuciano 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Szóval napi 2-3 órát pörgessem ezt a mod-ot 2000 ...
BaliSan 1 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
azon kívül hogy begyűjtöd a (meglepően sok) kötvényt meg ...
bobitusz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Ne csodálkozz. Ha megvan a napi küldi, akkor már ...
Shunz 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Játszhatatlan, agyhalottak....
BaliSan 2 napja
Waffenträger: Paradox - Lootboxok
Least obvious WG employee
ianselot12 3 napja
[2.0] Jacktor modpack
A játék főkönyvtárában lévő mods és res_mods mappájában lévő ...
varsa 3 napja
[2.0] Aslain's ModPack Installer
Üdv mikor lesz használható mód meg magyar szinkron????????
turbi72 4 napja
A T803 lenne az ÚJ legerősebb 11-es tank? (by Tankelit)
természetes!De hogy mnden tankomat egyből 3x ammo rackezik, ez ...
okecsapogi 4 napja
Fair Play-frissítés a modok terén
"Továbbá tájékoztatunk, hogy bővítettük a tiltott modok listáját, és ...
Sammie 4 napja

1.0 tapasztalatok

7 éve 5 hónapja - 7 éve 5 hónapja #272721 Írta: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Megválaszolva: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Egy érdekes észrevétel:
Ha Erlenbergen a folyó felől célzol a kastély felé, mondjuk van egy tank a kastélyban, kilóg egy fal mögül, akkor nem mindig hozza ki a körvonalát, és ha rálősz, akkor elakad a lövedék egy "láthatatlan falban", mintha szélesebb lenne a textúrája a falaknak mint amennyire látszik.
Már többször megesett.....

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #272722 Írta: pap32
Megválaszolva: pap32
Bármi értelmes magyarázat 1:54-hez? :ohmy: (A legegyszerűbbnek tűnő, "hitbox-ot kapott a fa" verzión kívül.)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #272724 Írta: geritango
Megválaszolva: geritango
Lassan ket hete kint az 1.0 ugyhogy azthiszem ennel tobb idot nem szannek mar a csuszkaallitgatasokra es egyeb beallitasi manoverekre.

SD kliens, alacsony grafikai beallitasok. Egyedul a draw distance van ultran, effektek, viragok, parzo szentjanosbogarak es hasonlok off.

res_mods es mods mappa ures.

Kifagyas, szerverrol ledobas, keves memoriat behazudas nem volt egyszer sem, minden szepen toltodik es idoben megjelenik.

Ami nem klappol: novenyzet mogott az FPS 20ra esik, fuggetlenul, hogy beleallok a bozotba (zoomolasnal atlatok rajta) vagy moge allok. Eloszor a novenyzet reszletessegenek tulajdonitottam be ezt a problemat, de agyaltam azon, hogy ha "elvileg" minden le van veve akkor az kiterjed a flora reszletessegre is es nagyjabol ugyan annyira kellene problemasnak lennie, mint a szinten alacsonyra allitott, azaz nagyjabol nem megjelenitett lang es hollywoodi robbanas es tuz effektusoknak. De persze siman rosszul okoskodhatok, elkepzelheto, hogy a novenyzet osszetettsege az opcioknal csak viszonylagos. Erre keresnek esetleg otletet vagy megoldast. GPUm 2GB, RAM 12, a CPU gyengecske, fejbol nem vagom, valami regebbi AMD. Nyilvan egy izmosabb alappal jobb lenne, de addig hatha van valami megoldasszeruseg.

A bekapott loveshang neha nekem is kiesik, kicsit zavar, de ritkan fordul elo. Neha a lampa zoldrol konstans pirosra valt, meg neha felugrik a celkereszt.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #272725 Írta: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Megválaszolva: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14

Bármi értelmes magyarázat 1:54-hez? :ohmy: (A legegyszerűbbnek tűnő, "hitbox-ot kapott a fa" verzión kívül.)


Szarráröhögtem magam:
"Srácok ne baszakodjatok ezzel a fával"

Amúgy azt hiszem a tetőnek szélesebb a modellje mint a textúra, úgy mint nálam a falak.
Ezt tudom elképzelni.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: pap32

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #272728 Írta: Ba_nshee
Megválaszolva: Ba_nshee

Ami nem klappol: novenyzet mogott az FPS 20ra esik, fuggetlenul, hogy beleallok a bozotba (zoomolasnal atlatok rajta) vagy moge allok.


EZ MEGVOLT NEKEM IS. Hát megborultam teljesen! :)

Valószínűleg máshol is leterhelte volna, de egy típusú bokorban tűnt fel először. A sivatagi száraz cucc! Pl airfield a standard medes teraszon? Az! Százhatvanról harminc fps. El voltam vagy 40 percet gyakorlóban vele.

Növényzet részletesség, textúra, ezek nem érdeklik. A 3d render persze igen, de 100% alatt szerintem játszhatatlan (az én felbontásomon). Élsimítás is segített volna. De nekem a legrosszabb sniper nézetben volt. Úgyh egyszerűen kikapcsoltam az "átlátszóságot". Tehát, most 10 méternél közelebb simán nem látom a bokrot. Ezen egyébként is gondolkoztam, mert 1.0 olyankor is elég sűrű és nehezen látható. Kicsit furcsa elsőre, de nem rossz.

Más tippem nincs.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: geritango, kicsitrash

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #272730 Írta: geritango
Megválaszolva: geritango

Figyelem: Spoiler!


Funkcional! Uram, On egy Ur! Koszi!
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Ba_nshee

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #272744 Írta: pap32
Megválaszolva: pap32

Bármi értelmes magyarázat 1:54-hez? :ohmy: (A legegyszerűbbnek tűnő, "hitbox-ot kapott a fa" verzión kívül.)


Szarráröhögtem magam:
"Srácok ne baszakodjatok ezzel a fával"

Amúgy azt hiszem a tetőnek szélesebb a modellje mint a textúra, úgy mint nálam a falak.
Ezt tudom elképzelni.


Az az "állat" kb. majdnem mindig így tolja egyébként...szó szerint röhögve szedi szét az ellenfeleket... :lol:

Az nekem is furcsa volt, hogy a "becsapódásnyom" olyan lapos lett, mintha valami falat talált volna el...a fa meg nem dőlt ki...most már csak az a kérdés, hogy a több FPS-ért Skill is levett volna pár beállítást, és azért nem jól jeleníti meg a gép a falat, vagy fullon tolja és ez is egy újabb "1.0 feature"? :)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #272748 Írta: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Megválaszolva: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14

Bármi értelmes magyarázat 1:54-hez? :ohmy: (A legegyszerűbbnek tűnő, "hitbox-ot kapott a fa" verzión kívül.)


Szarráröhögtem magam:
"Srácok ne baszakodjatok ezzel a fával"

Amúgy azt hiszem a tetőnek szélesebb a modellje mint a textúra, úgy mint nálam a falak.
Ezt tudom elképzelni.


Az az "állat" kb. majdnem mindig így tolja egyébként...szó szerint röhögve szedi szét az ellenfeleket... :lol:

Az nekem is furcsa volt, hogy a "becsapódásnyom" olyan lapos lett, mintha valami falat talált volna el...a fa meg nem dőlt ki...most már csak az a kérdés, hogy a több FPS-ért Skill is levett volna pár beállítást, és azért nem jól jeleníti meg a gép a falat, vagy fullon tolja és ez is egy újabb "1.0 feature"? :)


1.0.
Előtte (én is min grafon játszom, vagy majdnem minimumon) nem volt ilyen.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #272805 Írta: geekt hing
Megválaszolva: geekt hing
Sziasztok,

A verzióváltás után nálam is jelentkeztek az ismert disconnect és betöltési idő problémák. A megoldást az ssd meghajtó jelentette. Óriási a különbség; szélvészként tölt be a játék, a garázs szaggatása megszűnt és most már az első 5 között lépek be a pályára. Hébe-hóba volt egy-egy orbitális laggom, de mióta kikapcsoltam a windows automatikus frissítését (merthogy csata közben látott neki töltögetni), ez is megszűnt. A micropatch önmagában nem jelentett megoldást, de a hardvercsere már igen - ajánlom mindenkinek. Anélkül, hogy a háttértárolón kívül bármit is változtattam volna, szebb, élesebb, részletesebb és finomabb lett a játék grafikája. Mivel én ilyesmit nem vártam, az eredmény kellemes meglepetésként ért.

A "dehát lőttem - mégsem lőttem?" dilemmát én is észleltem, remélem javítják, és egy egészen bagatell kis probléma ;) , hogy fülesen valami oknál fogva nem berreg a 6. érzék, és nincs parancsnoki komment - speakeren minden további nélkül működik mindkét hangeffekt.

A technikai gondokhoz annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy én még nem láttam olyan MMO-t - ideértve a piacvezető játékokat -, ahol komolyabb verzióváltás után ne jelentkezett volna tucatnyi kisebb-nagyobb probléma. Ez természetes velejárója a verzióváltásoknak - majd nyilván korrigálják. Kismilliónyi ilyen-olyan szoftver-hardver kombinációt lehetetlen letesztelni. Na nem lennének MMO-k, pontosan ilyen okból a játékfejlesztők már réééges-rég csak a konzolokkal foglalkoznának.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: kicsitrash

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #272822 Írta: Ergil
Megválaszolva: Ergil
A szikla hitboxokra oda kell figyelni, ami sniper nézetben jó, az normálban nem biztos és a lövésed elakad.
Itt pl. Orzanel szenved vele a csata második részében (Mines sziget + csata vége)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: pap32

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #272838 Írta: Hunter9956
Megválaszolva: Hunter9956
Sniper nézet színein lehet változtatni valahol?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #272850 Írta: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14
Megválaszolva: f3f64c6821528cf5b60f8a448c537a14

Sniper nézet színein lehet változtatni valahol?


Van egy mod, sniper nézet "szürkeség" eltávolító v ilyesmi, az aslainban. Ha erre gondoltál.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Hunter9956

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja #272885 Írta: Hunter9956
Megválaszolva: Hunter9956

Sniper nézet színein lehet változtatni valahol?


Van egy mod, sniper nézet "szürkeség" eltávolító v ilyesmi, az aslainban. Ha erre gondoltál.

Köszi, ez a mod megoldotta a problémát.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja - 7 éve 5 hónapja #273061 Írta: dikkmánvas
Megválaszolva: dikkmánvas
Kár volt a wgnek átrendezni a térképeket.leming csorda hátán leming csorda.Egy rakás [.:moderálva by Bhalangir:.] vagyok egy csoportba mindig.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

7 éve 5 hónapja - 7 éve 5 hónapja #273066 Írta: Admiral_von_Yorck
Megválaszolva: Admiral_von_Yorck

Kár volt a wgnek átrendezni a térképeket.leming csorda hátán leming csorda.Egy rakás [.:mdoerálva by Bhalangir:.] vagyok egy csoportba mindig.


Nem bántani akarlak, de az olyan pöcsöknek mint én a te csapatodban, mi a lófilé köze van az új mapokhoz?
Nem vágom az összefüggést? ;)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Téma: OFF topik

    • Sixtyfeetofbridge profilkép
    • Dühöngő (2)
    • Ez inkább szomorkodó poszt,  mert nem olyan...
    • Írta: Sixtyfeetofbridge
    • 8 órája 44 perce ezelőtt

Téma: Minden egyéb WOT

    • perretz profilkép
    • Csak egy kérdés (2)
    • Játékstílus kérdése. Ha meg tudod csinálni,...
    • Írta: perretz
    • 1 órája 54 perce ezelőtt
    • bobitusz profilkép
    • SEGÍTSÉG! #2
    • Alapból a jobbegérgombot kell nyomva tartani.
    • Írta: bobitusz
    • 5 napja 12 órája ezelőtt
    • RockyRuciano profilkép
    • Csehszlovák harckocsik
    • Ah, a Skoda T27-hoz hasonlítani a régi TVP...
    • Írta: RockyRuciano
    • 1 hete 1 napja ezelőtt
    • green.rebeca profilkép
    • Bónuszkódok
    • sziasztok. kérlek valaki írja alá nekem a...
    • Írta: green.rebeca
    • 1 hete 2 napja ezelőtt
    • dobilaci profilkép
    • Olasz harckocsik
    • Pont ma gunmarkoltam le a Progetto 66-ot,...
    • Írta: dobilaci
    • 1 hónapja 3 hete ezelőtt

© 2025 WOTINFO. Minden jog fenntartva.