Jelenleg 307 vendég és nincs tag online

Csak egy kérdés

1 hónapja 5 napja - 1 hónapja 5 napja #303485 Írta: VaFec
Megválaszolva: VaFec

A legutóbbi mikrofrissítés valamit nagyon elcseszett. A WoT elindítása (a bejelentkezési ablakig való eljutás) vagy kétszer annyi ideig tart, mint előtte. A csatába való bedobásnál is bénázik egy csomót... Pár hónappal ezelőtt növeltem meg 4 GB-ról 8 GB-ra a RAM-ot, minden szép volt (vagy 20-25 mp-el meccs indulása előtt már bent voltam a térképen), most meg örülök, ha a visszaszámlálás utolsó pár másodpercére betesz a térképre. De az sem szokatlan, ha 10-30 mp késéssel kerülök be. (Rangsoroltban J.Pz. E100-zal élmény volt akkor beesni Westfieldre, mikor az ellenfél összes Kranvagn-je már fenn volt a dühöngő közepén a gerincen és bizalmatlanul méregetett...) Az elhúzódó csatába tétel ráadásul egyéb informatikai hibákat is generál (pl. bal egérgomb lenyomására az amúgy betöltött löveg nem kezd el lőni, csak azután, ha nyomsz egy újratöltést). Más is tapasztalt ilyet?
Rendszer:
Win 10, HDD-ről megy a WoT
Intel Core 2 Quad Q8300 proci (2.5 GHz, 4 mag)
8 GB RAM
AMD Radeon HD 7700 Series videókártya (GV-R777OC-1GD), 2020-as driver

A RAM bővítése nem segít a dolgon, velem együtt, neked is őskövület már a géped. Évekkel ezelőtt tapasztaltam én is a lassú betöltést, amit egy SSD-vel orvosoltam. Ez azt jelenti, hogy sokszor még a visszaszámlálás sem indul el, de már betöltött.
A fentebb említett lövés hibát én is tapasztaltam a legutóbbi frissítés óta, de én úgy gondolom, hogy ez net probléma (lag) lesz, ugyanis azt megfigyeltem, hogy amikor nem lő, rendszerint piros a lagjelző lámpácska.
A videókártya drivert felfrissítheted a 21.3.2-esre. Ez a legutolsó, ami még támogatja a kártyádat, az ettől újabbak már nem, vagy csak kompromisszumokkal.
Az összehasonlítás kedvéért:
AMD Phenom II X3 720 (@ X4 920)
6GB RAM
AMD R7 260x (21.3.2 driver)
GOODRAM SSD, erről megy a rendszer és a WoT is
Win 11

ui.: Egy töredezettségmentesítés lehet, hogy segítene, de nem oldaná meg a gondod.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 5 napja - 1 hónapja 5 napja #303486 Írta: matyiabagoly
Megválaszolva: matyiabagoly
A töredezettségmentesítés egy SSD-n felesleges és csak csökkenti az élettartamát. Egy HDD-nél talán ér valamit.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 5 napja #303489 Írta: VaFec
Megválaszolva: VaFec

A töredezettségmentesítés egy SSD-n felesleges és csak csökkenti az élettartamát. Egy HDD-nél talán ér valamit.

Mivel HDD-t használ, ezért értelemszerűen arra gondoltam ;)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 4 napja - 1 hónapja 4 napja #303494 Írta: RockyRuciano
Megválaszolva: RockyRuciano
lövés hiba:

én nem net-problémának gondolom – 40-50-s ping és 40-50-s fps kijelzése mellett jelentkezik nálam. (nem vagyok IT-s és WG múltkori „kijelzett ping és valós ping eltér” bejelentése óta kb. már nem tudom, mi az a lag) Ha a lövés hibás csata után megyek egy újabb csatát, probléma nélkül játszom, a hiba nem jelentkezik. A tank a hiba alatt is simán, bármi gond nélkül irányítható – lag esetén nem ez lenne a helyzet. Mostanában már a hiba észlelése után a tankot netán „safe helyen leparkolva” a játékot újraindítom, és 2-3 perc múlva visszaérve (ha még „életben” vagyok) gond nélkül lövöldözök, a hiba nem jelentkezik.

Én a lövés hibát a fieldmod-hoz kötöm, 2 okból:
Nálam a hiba időben kb. 1,5 hónapja, a fieldmod bevezetésével nagyjából egyidejűleg jelentkezett.
Csak olyan tankon jelentkezett, amelyiknél minimum a fieldmod 1./„lőszeres” modja ki van fejlesztve. (mivel nyilván azon tankoknál tudtam kifejleszteni a fieldmod-ot, amelyik tankkal gyakran játszom, ezért ez nem 100%-os bizonyíték, ám gyanús)

Egeret oda-vissza cseréltem, és egér-érzékenységet növeltem (egy ideig, mert egyéb problémákat hozott a túlérzékeny egér) --- nem használt a hibán, "újrazott". Többnyire régi laptopon wifit/digit cserélgetve Win7 alatt játszom, de egy tavaly újonnan vett jó, digire kötött PC-gépen is jelentkezett 1 alkalommal.

Nálam a hiba kizárólag randomban jelentkezett, ott viszont elég gyakran – 1.4 óta (nagyságrendileg) 60-80 random-csatát mentem, 8 alkalommal jelentkezett. 9-10 előrenyomulás mondjuk 50 csatáján nem jelentkezett, Frontline kb. 40 csatáján nem jelentkezett, ranked kb. 100 csatáján nem jelentkezett (egyebet nem próbáltam). Nekem TierX tankon fieldmod kizárólag a TVP-n lett még kifejlesztve (ranked alatt/révén). Ranked döntő részét (mondjuk 90 csatát, ebből min. 40 csatán fieldmod már ki volt fejlesztve) TVP-vel mentem, rankedben hiba nem jelentkezett vele. Véletlenül mentem 1 random csatát is vele – persze azonnal jelentkezett a lövés hiba. Nekem a lövés hiba-fieldmod-random összefüggése ezáltal egyértelműen megerősítve lett. =11.0pt

Kérdésem: a hiba megléte miként bizonyítható? (WG felé hiba-ticketet rég leadtam, replay-t + WGCheck-file-t mellékelve --- ticketet cinikus komment keretében lezárták --- igen, replay-en annyi látszik, hogy tankból perceken át balfék módra nézelődök, de nem lövök)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Bulcsu

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 4 napja - 1 hónapja 4 napja #303497 Írta: Tankpeti
Megválaszolva: Tankpeti

lövés hiba:...
(a többi részét egyel feljebb el lehet olvasni)
 

Igen, valóban van egy hiba, a hivatalos fórumon is jelezve lett.
Ott annyival több információt szolgáltattak, hogy a hiba akkor jelenkezik, ha a Field Modification elérhető, vagy a játékod nem tölt be az első 30 sec-ben a meccs előtt.

A hiba valószínűleg a következő patchben lesz orvosolva.

A hiba azért nem tapasztalható mindenkinél, mert aki Field Modificationt használ az
  1. Nagy eséllyel prémium lőszert használ többségében (és újratölt/áttölt).
  2. A meccs elején setupot (lőszer-fogyócikk) vált, ami szintén kiküszöböli a hibát.
  3. Valamilyen egyéb tényező miatt gyakran váltogatja a lőszereket a csata elején (Megérzés skill, játékbeli berögződés)
Ahhoz, hogy elkerüld a kellemetlenséget ajánlom az alábbit: cseréld ki a lőszereid sorrendjét (repesz/prémium lőszer 1. slotba), majd a meccs elején az első 30 secben válts át a 2-es/3-as slotban lévő lövedékre.
Ha a fentiek nem segítenének, jelezd. ;)

Játékbeli név: Tankpeti
Akinek segítségre van szüksége a játékkal kapcsolatban, szívesen segítek! (wotinfon privátban keress)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: PZoli, RockyRuciano, Bulcsu

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 4 napja #303509 Írta: VaFec
Megválaszolva: VaFec

Igen, valóban van egy hiba, a hivatalos fórumon is jelezve lett.
Ott annyival több információt szolgáltattak, hogy a hiba akkor jelenkezik, ha a Field Modification elérhető, vagy a játékod nem tölt be az első 30 sec-ben a meccs előtt.

A hiba valószínűleg a következő patchben lesz orvosolva.

A hiba azért nem tapasztalható mindenkinél, mert aki Field Modificationt használ az
  1. Nagy eséllyel prémium lőszert használ többségében (és újratölt/áttölt).
  2. A meccs elején setupot (lőszer-fogyócikk) vált, ami szintén kiküszöböli a hibát.
  3. Valamilyen egyéb tényező miatt gyakran váltogatja a lőszereket a csata elején (Megérzés skill, játékbeli berögződés)
Ahhoz, hogy elkerüld a kellemetlenséget ajánlom az alábbit: cseréld ki a lőszereid sorrendjét (repesz/prémium lőszer 1. slotba), majd a meccs elején az első 30 secben válts át a 2-es/3-as slotban lévő lövedékre.
Ha a fentiek nem segítenének, jelezd. ;)


A Field mod-hoz annyit fűznék hozzá, hogy először akkor lettem figyelmes a hibára, amikor JT-vel voltam, és még csak a közelében sem járok a JPE100-nak. A gépem az SSD-nek hála rendszerint még a visszaszámlálás kezdete előtt betölt. Ez számomra cáfolja azt a kijelentést, hogy "a hiba akkor jelenkezik, ha a Field Modification elérhető, vagy a játékod nem tölt be az első 30 sec-ben a meccs előtt."
Ahogy Rocky is írta, a tank valóban irányítható volt, de a lövés csak a sokadik egérkattra dördült el. Mikor felfigyeltem a hibára, egyből a lagmérőt néztem, a ping rendben volt, de a kis lámpa pirosan világított. Emiatt következtettem nethibára. (halkan jegyzem meg, hogy az asszony pont előtte töltött le egy filmet torrentről, és arra gyanakodtam, hogy a feltöltés miatt lehetett a jelenség. De, mint utólag kiderült, nem vitte senki sem a torrentet.)
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: RockyRuciano

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 4 napja #303511 Írta: Tankpeti
Megválaszolva: Tankpeti

A Field mod-hoz annyit fűznék hozzá, hogy először akkor lettem figyelmes a hibára, amikor JT-vel voltam, és még csak a közelében sem járok a JPE100-nak. A gépem az SSD-nek hála rendszerint még a visszaszámlálás kezdete előtt betölt. Ez számomra cáfolja azt a kijelentést, hogy "a hiba akkor jelenkezik, ha a Field Modification elérhető, vagy a játékod nem tölt be az első 30 sec-ben a meccs előtt."
 

Lehet, hogy nem egy, hanem több hiba is van, ami hasonló, vagy megegyező hatást vált ki. Az sem kizárható, hogy ténylegesen a személyes beállítással, vagy esetleg más futó alkalmazással van probléma (láttunk már rá esetet, hogy külső kommunikációs alkalmazás okozzon hibát a WoT-ban).
Mivel én magam nem találkoztam pont ezzel a hibával, így sajnos csak annyi információt tudok írni, amit mások is írtak, és megegyezik a szerző problémájával. :(

Játékbeli név: Tankpeti
Akinek segítségre van szüksége a játékkal kapcsolatban, szívesen segítek! (wotinfon privátban keress)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 4 napja #303514 Írta: RockyRuciano
Megválaszolva: RockyRuciano
lövés hiba/Field mod

Csata betöltése nálam is problémamentes -- ugyan 20-25mp, de ez is szép teljesítmény régi laptopomtól.
Ha a "lövés hiba" jelentkezett, bármivel próbálkoztam, nem használt, C betűs újratöltés sem --- kb. 3. előfordulásnál jöttem rá, hogy a játék újraindításával még némi esély van az adott a "lövés hibás" csatából kihozni valamit.

Mint írtam, a hiba közös pontjának azt találtam, hogy a field mod 1./"alternatív lőszeres” modja már ki van fejlesztve az adott tankon (egyelőre ritkán használom ezt ki, de mivel üres alternatív lőszerrel idegesítő figyelmeztetést vált ki, így fel is van töltve azonos lőszerrel).
Érdekes még, hogy nálam a hiba a randomra koncentrálódik, bár az is igaz hogy a TVP-n a field mod fejlesztése után eltérő lőszerkiosztás lett/van és a rankedre átváltottam a gold-dús 2.-ra, míg 1 db randomos TVP-csatán meg nem ---  és a hiba jelentkezett is. Úgyhogy ez beleillik a képbe így.

Héten Frontline-csatákat megyek, remélem jövő hétre meg kihozzák a javítópatch-et.
Örülök, hogy valakinek valahogy sikerült meggyőznie WG-t, hogy a hiba létezik -- engem 1 hónapja csúnyán elhajtottak, hibát letagadva. Azóta filóztam, hogyan lehet mégis bizonyítani a hiba meglétét.

Úgyhogy WG, a "lövés hibát" javítsad, de b..........................................................................................................t.
(metakommunikációban kezdőbbeknek: hosszú-hosszú káromkodás)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 3 napja #303516 Írta: Wot_Tokfilko
Megválaszolva: Wot_Tokfilko
Sziasztok! Elképzelhetőnek tartjátok az alábbi ötletet?:
Egy idő után a WG behoz kb. 50 féle prémium 9-es tankot a játékba, és már az sem lesz akkora újdonság, akkor lesz olyan opció, hogy a saját normál, tech tree vagy jutalom (reward) tankodat átképezheted prémiumra, hogy több kreditet termeljen?
Pl. 5 vagy 10 ezer aranyért, vagy 20-30 EUR/USD összegért? Bárki csinálhat prémium tankot ha kifizeti a felárat. Így a WG megkapja a pénzét, a többi játékos nem jár rosszabbul, mert nem lesz erősebb ettől a tankod, és te is jól jársz, mersz a kedvenc tankod, amivel szívesen játszol, ezentúl nem viszi a pénzt, hanem hozza. Mit gondoltok erről? Win-win mindenkinek?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 3 napja #303517 Írta: Bulcsu
Megválaszolva: Bulcsu

Sziasztok! Elképzelhetőnek tartjátok az alábbi ötletet?:
Egy idő után a WG behoz kb. 50 féle prémium 9-es tankot a játékba, és már az sem lesz akkora újdonság, akkor lesz olyan opció, hogy a saját normál, tech tree vagy jutalom (reward) tankodat átképezheted prémiumra, hogy több kreditet termeljen?
Pl. 5 vagy 10 ezer aranyért, vagy 20-30 EUR/USD összegért? Bárki csinálhat prémium tankot ha kifizeti a felárat. Így a WG megkapja a pénzét, a többi játékos nem jár rosszabbul, mert nem lesz erősebb ettől a tankod, és te is jól jársz, mersz a kedvenc tankod, amivel szívesen játszol, ezentúl nem viszi a pénzt, hanem hozza. Mit gondoltok erről? Win-win mindenkinek?

Én benne lennék, de WG-nek miért érné meg? A prémnapot meg aranyat,  hogy árulná aztán?   

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 3 napja - 1 hónapja 3 napja #303536 Írta: bhaalhun
Megválaszolva: bhaalhun
A hajósban volt valami hasonló (elég régen játszottam vele), hogy a tech-tree-s hajókra tudtál perma camot venni (aranyért), amit csak egyszer kellett feltenni, aztán ugyanúgy adta az álcát minden csatában (plusz talán még az ellenfél szórását is növelte, aki rádlőtt). Ami a lényeg volt benne inkább, hogy az xp-re adott +50(?)%ot, és a javítás költségét csökkentette (de ezenkívül plusz kreditet nem adott). Olyasmi volt így, mint a wotban a reward tankok, azzal a kitétellel, hogy nem lehetett benne büntetlenül használni más hajóba képzett kapitányt, tehát dedikált "legénység" kellett bele.

Ezt egyébként nem értem, hogy itt a tankosban miért nem lépte még meg a WG.Nem azért, mert feltétlenül szeretnék még fizetni a WGnek akár közvetlenül, akár közvetve.. csak mindenkinek van 1-2-100 olyan tankja, amit megtartott, mert szeret vele játszani. Mondjuk amit a gyűjtői tankokkal is műveltek, lehet jobb is, hogy nincs ilyen.

Aztán az is lehet, hogy már nem teljesen jól emlékszem, vagy már időközben ez megváltozott.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

1 hónapja 2 napja #303541 Írta: Tankpeti
Megválaszolva: Tankpeti

lövés hiba/Field mod

Örülök, hogy valakinek valahogy sikerült meggyőznie WG-t, hogy a hiba létezik -- engem 1 hónapja csúnyán elhajtottak, hibát letagadva. Azóta filóztam, hogyan lehet mégis bizonyítani a hiba meglétét.
 

Ha a supportnak írsz bugot, akkor mindig minta-üzenetet fogsz visszakapni, mivel a fórumnak van külön része, az aktív patch hibáinak fenntartva. (link: forum.worldofta...ports/)
Az sosem a felhasználó dolga, hogy bizonyítson egy hibát, mivel ő nem látja a kódot, így lehetetlen feladat lenne számára. A felhasználók max azt tudják jelezni, ha valami szerintük rosszul működik és sejtéseket az okra, aminek a fejlesztő utánajár,  de fontos, hogy tudni kell megkülönböztetni egy kellemetlen (de szándékos) funkciót egy rossz működéstől.

Ugyanakkor arra figyeljünk, hogy van különbség a fórumszekciók felépítése között. A Bug Reports rész egy komoly topic, ha valaki nem ismeri a játékszabályokat, és nem valós hibát ír, az először az adott szekció irányába lesz átterelve (hogy olvasson), később pedig ban-t is kaphat trollkodásért. Hasonlóan, ha a supportnak valaki rendszeresen ír értelmetlen dolgokat (panaszkodás, konteó), akkor a saját szavainak jogosságát csökkenti, egy ponttól nem fog, csak automata üzenetet kapni, függetlenül a problémája súlyosságától.

Játékbeli név: Tankpeti
Akinek segítségre van szüksége a játékkal kapcsolatban, szívesen segítek! (wotinfon privátban keress)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 hete 1 napja #303646 Írta: guzu99
Megválaszolva: guzu99
Sziasztok! Az alábbi probléma merült fel nálam,eltűnt a képernyőmentés a játékból :( Eddig simán printscreen gomb,és landolt a kép a játék mappájában,ahogy kell...(több ezer képet így csináltam az évek során...) Most semmi...hiába nyomom meg,nem ment,és a játékban sem jön az értesítés,hogy mentett volna...a gomb működik,már néztem....Nem állítottam semmit el,játékban hiába kerestem billentyűkiosztásnál,nincs....Valakinek esetleg ötlete?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 hete 20 órája - 4 hete 19 órája #303648 Írta: VaFec
Megválaszolva: VaFec

Sziasztok! Az alábbi probléma merült fel nálam,eltűnt a képernyőmentés a játékból :( Eddig simán printscreen gomb,és landolt a kép a játék mappájában,ahogy kell...(több ezer képet így csináltam az évek során...) Most semmi...hiába nyomom meg,nem ment,és a játékban sem jön az értesítés,hogy mentett volna...a gomb működik,már néztem....Nem állítottam semmit el,játékban hiába kerestem billentyűkiosztásnál,nincs....Valakinek esetleg ötlete?

Most próbáltam, nálam tökéletesen működik továbbra is.
Használsz esetleg modokat?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

4 hete 19 órája #303649 Írta: RockyRuciano
Megválaszolva: RockyRuciano

lövés hiba/Field mod

Örülök, hogy valakinek valahogy sikerült meggyőznie WG-t, hogy a hiba létezik -- engem 1 hónapja csúnyán elhajtottak, hibát letagadva. Azóta filóztam, hogyan lehet mégis bizonyítani a hiba meglétét.

 

Ha a supportnak írsz bugot, akkor mindig minta-üzenetet fogsz visszakapni, mivel a fórumnak van külön része, az aktív patch hibáinak fenntartva. (link: forum.worldofta...ports/)
Az sosem a felhasználó dolga, hogy bizonyítson egy hibát, mivel ő nem látja a kódot, így lehetetlen feladat lenne számára. A felhasználók max azt tudják jelezni, ha valami szerintük rosszul működik és sejtéseket az okra, aminek a fejlesztő utánajár,  de fontos, hogy tudni kell megkülönböztetni egy kellemetlen (de szándékos) funkciót egy rossz működéstől.

Ugyanakkor arra figyeljünk, hogy van különbség a fórumszekciók felépítése között. A Bug Reports rész egy komoly topic, ha valaki nem ismeri a játékszabályokat, és nem valós hibát ír, az először az adott szekció irányába lesz átterelve (hogy olvasson), később pedig ban-t is kaphat trollkodásért. Hasonlóan, ha a supportnak valaki rendszeresen ír értelmetlen dolgokat (panaszkodás, konteó), akkor a saját czavainak jogosságát csökkenti, egy ponttól nem fog, csak automata üzenetet kapni, függetlenül a problémája súlyosságától.
 

Rosszul tudod.
4,5 év játék és ezidő alatt megtett 16 hibatickettel sikerrel elintézett probléma után ilyen okostojáskodást nem kérek.
Itt volt/van a általam is elismerten nehezen bizonyítható 17. probléma - meglátom, ennek mi lesz majd a sorsa.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Tankpeti

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

© 2021 WOTINFO. Minden jog fenntartva.