Akkor magyarázd már el nekem miért van az, hogy a hátul campelő med tankok miért nem mennek spotolni amikor már alig van tank az ellenségnél? És miért hagyják magára a TD-t mikor jön az ellenség.
Ez nem tank típus függő, a játékosok figyelmén, átlagos tapasztalatán és helyzettől is függ. Ha például egy védelmi pozíció az első vonalon láthatóan nem tartható, de hátrébb van olyan ami igen, akkor logikus a visszavonulás, a leglassabb tank kárára (még kompetitív játékban is van ilyenkor járulékos veszteség). Természetesen az gyakoribb, hogy valakinek a helyzetfelismerése rossz, és egyszerűen figyelmen kívül hagyja a távozó csapattársakat, és a jelzéseiket is, de az is előfordul, hogy egy tank (tudatosan) direkt ott marad spotolni, és sok esetben könnyebb sebzést begyűjtve a közelharc valamint a kevés "rivális" miatt, akik sebzést tudnának megvonni tőle (ez általában a top tier tankok tevékenysége).
Az, hogy valaki nem megy spotolni szintén múlik a helyzeten (lehet kockáztatni, de értelmetlen vakmerőnek lenni), azon hogy valaki mennyire is érti a játékot (és a szituációt) amiben van, valamint az sem elhanyagolható, hogy ki tudja milyen felszereléssel játszik (lehet valaki bármilyen dühös egy campelő közepes tankra, ha a tank stock, és a felszerelése legénysége is hagy maga után kívánnivalót, valószínű, hogy csak eldobná az életét ha előre menne. Azt sem szabad elfelejteni, hogy a kiemelkedő játékosok le tudnak hozni hogy védelmi pozícióból bőséges emberhátrányból is meccseket: ilyenkor a győzelemért bizony a kevésbé jó játékosok feláldozásán vezet az út, és B lehetőségnek megmarad így is, ha rosszul alakulnak a dolgok, hogy sok ideig tudja a részét kivenni a csatából (a győzelem egy alacsonyabb értékkel bír, mint a csatában nyújtott egyéni teljesítmény, ezt el kell fogadni).
A sok yutuber tanulna meg harcolni nem pedig a kempelés legyen a fő. Miattuk tették tönkre a TD-k látótávolságát. Miattuk tették tönkre az artyk pontosságát. És főleg miattuk nem lehet egy jó csatát se menni.
Mindegyik CC (youtuberek alatt őket érted gondolom) rendelkezik egyéni stílussal, viszont ehhez a játékban jó teljesítmény "elvárt" a közönsége részéről (tanítási szándék, valamilnek a felmutatása ami izgalmas/jobbak benne mint mások), arról nem is beszélve, hogy a játék tartalmát hirdetik, népszerűsítik (mert elvárt szerződés miatt), másrészről pedig kritizálnak (ezzel bevonzva azokat a nézőket, akik nem kívánnak egy adott szint fölé törni. (Ezzel kiszolgálva a teljes elérhető nézői réteget, és játékstílust teremtenek)
A CC-knek többségében nincs hatása a játék fejlesztési irányvonalára, ezt a fejlesztők, és a velük közvetlen és közvetett kapcsolatban álló Superteszterek végzik, akik véleményt nyilvánítanak az új/változott tartalmakról, és segítenek a játék bugfixelésében (eseteiben rengeteg idő befektetésével). Ez a réteg sokkal kritikusabb, és sok esetben jobban ismerik a játékot mint CC-k, de ők nem teremthetnek játékstílust: nem oszthatják meg a véleményüket/tapasztalatukat a nem kiadott tartalomról (szintén szerződés).
Na most a játékosok hozzáállása az előbbi, míg a balance az utóbbiakon múlik. Ha a jó játékosok (cc, uniqumok, felszólalók) elkezdenek/elkezdünk egy stílust népszerűsíteni (mert hatásosabb), akkor annak egyenes következménye, amikor mindenki azt kezdi követni, akkor egy ponttól átbillenünk, és már nem az a hatékonyabb taktika, hanem egy másik, amivel az addigi taktikánkat (felkapott stílust) használó játékosokat ki tudjuk játszani, most pedig ez szépen lassan a passzív játék irányába tolja át a mérleget (több év után). Aki gyorsan alkalmazkodik, az kerül a tápláléklánc élére, aki pedig panaszkodik... szerintem érted.
Az pedig szintén nem elmondható, hogy a cc és st egy szálon pendülne, ugyanis ha van is néha megegyező vélemény a kettő részéről, a többségében élesen kritizáljuk egymást. (példa az Obj 780 esete)
A kritikád elfogadható (habár a youtube-ra tartalmat gyártók még közvetetten is csak kis részéért felelnek a problémáidnak - játékstílus teremtés), de egyetérteni nem tudok vele.
Remélem bőséges válaszom segít valamennyit
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...