bizonyos döntéseket eredményez régi op tankok nerfje
A balance arról szól, hogy ami op, és gyengíthető, azt gyengítik, míg más gyengén teljesítő elemeket a játékban felerősítenek. Ha egy tank nagyon erős, akkor azt bizony vissza kell húzni a sorba, a sebessége ezen változtatásoknak néha lassú, az elmúlt fél évben ('remélem') javulás volt látható ebben a tekintetben (pl Amx gyengítés 1 patch alatt).
..szépen nerf csendben a td re amik bent vannak a light spot rendszer átbaszkurálása
Ezeket kérlek részletezd nekem, ugyanis ez valamiért mániájává vált egyeseknek: az utolsó egységes módosítás az általad írt (td vagy spot) már meglévő rendszereire az 1.0-ban volt (a bokrok álcájának egységesítése), azóta változatlan. A páncélvadász "típus"-ra vonatkozó utolsó módosítás ennél is régebben volt (akkor egységes álca gyengítés).
...és akkor a szakasz bünti és hasonló mocsok dolgokról nem esett szó ..mert hogy oldja meg wg a szakasz ballanszot bünteti tök mindegy hogy 3 super unicum a szakasz vagy valakit oktatsz
Ahogy a normál játékra, úgy a szakaszban lévő játékosokra sincs semmilyen statisztikához köthető megkötés (gondolom ez a gondod), ezért nyilvánvaló, hogy ha 3 alapvetően rossz játékosnak kell hosszabb távon bottom tierben játszania, vagy náluk erősebb szakaszok ellen, az nem élvezetes, de a kivételezés ebben az esetben nem jelentene megoldást.
Tudom ajánlani, hogy ha ténylegesen egy kezdő játékost (új fiókkal) tanít valaki, akkor egy második fiók használatával ezt tier 6 és alatt tegyétek, ugyanis a kezdő játékosoknak kedvez az MM, hogy hasonlóan kezdőbbekkel kerüljenek össze. Szintén vannak gyakorló szobák, vagy osztag, ahol nagyobb létszámmal is lehet mit kezdeni, és egyik sem számít a statisztikába (pl a spot rendszer, tank szögelés, gyengepontok elmagyarázása stb... sokkal egyszerűbb ezekben, egyedül a helyezkedés ami nem, de az sokkal inkább egy idővel megszerzett tudás, mintsem gyors lepörgetése a tudásnak, abban a videós tartalmak többet segíthetnek)
ut : a haverod gyengéb jóval ..ugye ha egy gyengébb játékos acc ját nyomod akkor jó ideig azt látja az acc te gyenge vagy ezért az mm a jobbak mellé dob be kompenzálandó a bénaságot --- ha te játszol egy szar acc on előnyben vagy hiszen a kompenzációt kihasználod...
Nincsen a szakaszban lévő játékosok értékelése figyelembe véve az MM-ben. Ahogy fent is írtam: ha rossz játékosok játszanak együtt szakaszban, akkor statisztikailag többször kéne veszítsenek, mert az ellenfélben lévő szakasz erősebb. Hasonlóan, ha egy jó játékos egy gyenge játékos fiókján kezdene játszani, és még be is hívna maga mellé jó játékosokat, természetesen megugrana az eredményességük, az addigi viszonyítási alaphoz képest (mikor a "rossz" játékos játszott az ő hasonló képességű ismerőseivel).
"You've been thunderstruck."
TierX szinten ...